id: 43gcdv

Zbieram pod linkiem: https:// zrzutka.pl /43gcdv Pomóżcie Szanowni Państwo mi albo Wpłacając, albo Udostępniając na Facebook'u.. Wierzę, że przy Waszej pomocy się uda. Pozdrawiam! Dziękuję Serdecznie!

Zbieram pod linkiem: https:// zrzutka.pl /43gcdv Pomóżcie Szanowni Państwo mi albo Wpłacając, albo Udostępniając na Facebook'u.. Wierzę, że przy Waszej pomocy się uda. Pozdrawiam! Dziękuję Serdecznie!

Nasi użytkownicy założyli 1 231 941 zrzutek i zebrali 1 365 632 381 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Aktualności1

  • Oto skrócony życiorys zbrodniarza:

     jestem emerytem z III-cią grupą inwalidzką, ofiarą ustawy dezubekizacyjnej , pozbawiony 2/3 emerytury, za okres służby,  jako żołnierz zawodowy w szeregach Wojsk Ochrony Pogranicza. W  latach 1982-1990, dokonywałem kontroli paszportowej na przejściu granicznym w Kołbaskowie. Po transformacji ustrojowej przeszedłem do służby w szeregi funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej. Od 16.05.1991 roku wykonując najpierw te same czynności kontrolerskie jak żołnierz WOP, awansowano mnie na kierownicze stanowisko. Następne lata służby ( 17 lat w SG 1991-2007) przesłużyłem jako kadra kierownicza, Komendant Granicznej Placówki Kontrolnej. Stopień podpułkownik. Brązowy Krzyż  Zasługi. Za okres służby (1982-1990) jestem uznany jako ubek i ukarany obniżeniem 66% emerytury, za oba okresy służby.  Czy możecie Państwo mi jakoś pomóc w sensie złapania równowagi zdrowotnej, psychicznej i finansowej.

    Moim zdaniem ustawa o obniżeniu byłym funkcjonariuszom rent i emerytur stanowi rodzaj zbiorowej odpowiedzialności, co czyni tę ustawę niekonstytucyjną. Teraz kiedy po tylu latach służby i utratą zdrowia w związku z tą służbą, ujawnia się co raz bardziej zły stan zdrowia, który w ostatnim okresie uległ pogorszeniu i wymaga stałego i dość kosztownego leczenia. Drastyczne obniżenie wysokości emerytury, w podeszłym wieku i niemożność podjęcia pracy ze względu na schorzenia stanowi zagrożenie dla mojego życia i wpłynęło to na znaczne pogorszenie się stanu zdrowia.

    Wydanie, na mocy Ustawy z 2016 roku decyzji, zostałem ograniczony w prawach emerytalno-rentowych. Nadto naznaczono mnie jako współuczestnika systemu bezprawia, obniżając mi świadczenie emerytalne bez badania moich czynów i indywidualnej winy. Jednocześnie przyjęto związanie sądów krajowych ustawodawczym wymiarem sprawiedliwości. Ustawę uchwalono po blisko 27 latach od transformacji ustrojowej państwa, mimo istnienia konstytucyjnej zasady ciągłości państwa (art. 2 i art. 241 Konstytucji) i jego przynależności do systemu prawnego UE oraz związania Rzeczpospolitej Polskiej Traktatem o Unii Europejskiej (art.4 i art.6 TUE). Kryteria wykluczenia ubezpieczonego z systemu ochrony praw podstawowych, budzą wątpliwości w płaszczyźnie ich podstaw, czasu i winy zbiorowej oraz sankcji.

    Wątpliwości wynikają z przyjęcia odpowiedzialności zbiorowej przez ustawodawcę krajowego i związania nią sądów w porządku ustawowym. Idea sprawowania sądowego wymiaru sprawiedliwości, opiera się na indywidualnej winie i jest opozycyjna wobec zbiorowej sprawiedliwości ustawodawcy.

    Należy zauważyć, że Ustawa z 2016 roku, jak i wydawane na jej podstawie decyzje uzasadniają wątpliwości co do ich zgodności z zasadą godności jednostki, zasadą rządów prawa (wina zbiorowa), zasadą równości (wadliwa cecha relewantna zróżnicowania), zasadą proporcjonalności (ustawę wydano po niemal 27 latach od transformacji ustrojowej) oraz zasadą sądowego wymiaru sprawiedliwości (ustawodawca zdefiniował winę zbiorową obywateli, a nie ustaliły jej sądy).

    Z kolei unijna zasada efektywnej ochrony sądowej stwarza podstawę do przyjęcia, że w każdym przypadku, gdy przepisy krajowe (lub praktyka stosowania prawa) uniemożliwiałyby zabezpieczenie rządów prawa, Sąd krajowy w razie bezskutecznej wykładni przepisów krajowych powinien odmówić ich zastosowania.


    0Komentarzy
     
    2500 znaków

    Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!

    Czytaj więcej
Dodawaj aktualności i informuj wspierających o postępach akcji.

Dodawaj aktualności i informuj wspierających o postępach akcji.
To zwiększy wiarygodność Twojej zrzutki i zaangażowanie darczyńców.

Opis zrzutki

l998a56e686153e6.jpegsparcie emeryta - III grupa inwalidzka -, bezprawnie pozbawionego przez PiS, 66 % wartości  emerytury. Zrzutka pozwoli mu przetrwać do rozprawy przed sądem pracy i odzyskanie pierwotnej 100% wysokości emerytury, Bez tego wsparcia, po 3 latach, od dnia obniżenia emerytury strata w dochodzie emeryta wynosi ponad 100 000 złotych. Skończyły się oszczędności i brakuje na życie.

Za służbę na rzecz totalitarnego państwa uznaje się służbę od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. w cywilnych oraz wojskowych instytucjach i formacjach. Budzi to ogromne kontrowersje, bo ustawa objęła nie tylko funkcjonariuszy SB, ale także maszynistki pracujące np. w MSW, urzędników bazy PESEL czy kierowców Biura Ochrony Rządu, kontrolerów paszportowych, żołnierzy WOP tych, którzy stemplowali paszporty na granicy.. Krzywdzi także tych, którzy już w wolnej Polsce ścigali przestępców – wprowadza niejasne kryteria, bo uznaniową „abolicję" od SB może wydać tylko sam minister spraw wewnętrznych (ile wydał?).

– Emerytur nie stracą ci, którzy służyli w MO. Dotyczy to tylko członków SB – zapewniał na etapie legislacyjnym Mariusz Błaszczak, ówczesny minister spraw wewnętrznych i autor projektu. Wielokrotnie resort podkreślał, że „świadczenia będą obniżone do poziomu przeciętnej emerytury wypłacanej przez ZUS, czyli 2100 zł".

To tylko część prawdy. Bo emerytura w wysokości 2,1 tys. zł dotyczy tych funkcjonariuszy, którzy kontynuowali pracę po 1991 r., już w wolnej Polsce, np. w Urzędzie Ochrony Państwa, Straży Granicznej, czy BOR i dzięki temu wypracowali sobie „maksymalną stawkę".

Warszawski sąd odesłał sprawy odwołań od decyzji emerytalnych wydanych na podstawie tzw. ustawy dezubekizacyjnej do Trybunału Konstytucyjnego. To myślenie rodem ze „Zniewolonego umysłu" Miłosza, bo emerytom daje do zrozumienia, że dzieje się niesprawiedliwość, ale drugiej stronie, czyli władzy, puszcza oko i zostawia rozstrzygnięcie podległemu jej Trybunałowi Konstytucyjnemu.

Część sądów orzeka, że obniżanie świadczenia bez badania winy zainteresowanego jest sprzeczne z konstytucją i zasadami Unii Europejskiej, inne czekają aż Trybunał Konstytucyjny rozstrzygnie o zgodności z konstytucją przepisów tej ustawy. A ten -TK - po raz kolejny (humanitarnie czy niehumanitarnie) przekłada termin rozprawy ( na 13.10.2020), aż w końcu nie wiadomo kiedy, bo nie podał terminu wcale, bagatelizując katastrofalną sytuację tych, których ona dotyczy, a dotyczy około 43 000 ludzi. Natomiast Sejm w ferworze i nawale pracy spokojnie zajmuje się ustawą humanitarnego traktowania zwierząt, ( też jestem za), ale czy nie pilniejsze jest załatwienie ustawy dezubekizacyjnej?  Hierarchia ważności.

Tzw. piątka dla zwierząt, czyli projekt ustawy, który został w piątek złożony w Sejmie, dotyczy ochrony zwierząt. Zakłada m.in. humanitarne traktowanie zwierząt, zakaz hodowli zwierząt futerkowych, zakaz wykorzystywania zwierząt w celach rozrywkowych i widowiskowych, ubój rytualny tylko na potrzeby krajowych związków wyznaniowych, kontrolę społeczną ochrony zwierząt, bezpieczne schroniska, koniec z łańcuchami dla psów oraz utworzenie rady ds. zwierząt przy ministerstwie rolnictwa. Rady ds. represjonowanych przy MSWiA nie ma.


Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Download apps
Pobierz aplikację mobilną Zrzutka.pl i zbieraj na swój cel gdziekolwiek jesteś!
Pobierz aplikację mobilną Zrzutka.pl i zbieraj na swój cel gdziekolwiek jesteś!

Komentarze 1

 
2500 znaków