id: b22y4v

Na sport wędkarski dla dorosłych i młodzieży.

Na sport wędkarski dla dorosłych i młodzieży.

Zrzutka została wyłączona przez organizatora
Wpłaty nieaktywne - wymagane działanie Organizatora zrzutki. Jeśli jesteś Organizatorem - zaloguj się i podejmij wymagane działania.

Nasi użytkownicy założyli 1 151 503 zrzutki i zebrali 1 196 594 677 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Opis zrzutki

Sport wędkarski wymaga sporo treningów, wyjazdów. Wędkarstwo, które znamy z dnia codziennego, nie jest tym samym co sportowe. Ryby są wypuszczane, nie zabieramy ich do domu. Są specjalne wędki tak zwane tyczki, baty itp. Siatki, w jakich są przetrzymywane ryby podczas zawodów to opisane z gonie z zasadami i regulaminami sportów wędkarskich. Szkolimy dorosłych i młodzież by uzyskiwali jak najlepsze wyniki. Mamy w swoim klubie Mistrza Polski z 2018 roku, dwukrotnego drużynowego wicemistrza świata z 2017 i 2018 roku. Mistrzyni Europy niesłyszących z 2018 roku. Oraz osoby, które na poziomie Okręgu jak Krajowym. Nowi adepci, jakich mamy w klubie, są dla naszego klubu efektem codziennej pracy z młodzieżą, jaką prowadzimy tworząc, Młodzieżową akademię Sportu. Szkolimy młodzież poprzez starty w zawodach wędkarskich, na poziomie województwa, oraz Krajowym. Nasz Team rozwija się i odnosi sukcesy. Wszystkie nasze osiagniecia mozna sledzić na naszej stronie www.gozdawaryby.pl lub na Facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100009943779822 Tam zamieszczamy informacje o tym, co robiliśmy i jakie to przyniosło rezultaty. Zachęcamy firmy do wspierania naszego Klubu. W oparciu, o CSR dla firm, każdy właściciel, może zbudować doskonały wizerunek firmy, współpracujący z klubem sportowym który, ma sukcesy, a to przekłada się na leprze postrzeganie firmy i zwiększenie skuteczności marketingowej. Czym jest CSR? Społeczna odpowiedzialność biznesu, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, CSR (od ang.corporate social responsibility) Dlaczego CSR jest dobry dla biznesu? 1. Wpływa pozytywnie na wizerunek. Organizacje, które silnie angażują się, w działalność społeczną są postrzegane jako bardziej dobroczynne niż firmy, które tego nie robią. Klienci czują się lepiej, kiedy korzystają z usług organizacji, która pomaga społeczeństwu. Szerząc informacje o działaniach firmy, w ramach CSR zwiększamy szanse, aby klienci preferowali właśnie naszą firmę. 2. Zwiększa obecność w mediach. Kolejną korzyścią jest zwiększenie obecności w mediach – dzięki promowaniu prowadzonych działań w mediach, zarówno społecznościowych, jak i tradycyjnych, informacje o firmie pojawiają się dużo częściej i zazwyczaj w pozytywnym świetle. Zamiast szerokich działań marketingowych, można prowadzić rozsądne działania CSR. 3. Wspiera zaangażowanie pracowników. Przede wszystkim pracownicy po prostu lubią pracować w firmach, które mają pozytywny wizerunek i pojawiają się w mediach dzięki działalności pożytecznej społecznie. Badania wskazują, że jeśli firma jest zaangażowana w filantropię, osoby poszukujące pracy chętniej aplikują, a gdy już będą zatrudnione, dłużej pozostaną, będą bardziej produktywne i bardziej kreatywne. 4. Przyciąga inwestorów. Inwestorzy wiedzą, że ich fundusze są wykorzystywane we właściwy sposób. Oznacza to dla nich nie tylko to, że firma jest zaangażowana społecznie, ale również że ma solidny biznesplan oraz budżet. Kiedy firmy przekazują pieniądze na organizacje pozarządowe i zachęcają pracowników do wolontariatu, pokazują inwestorom, że zależy im na czymś więcej niż tylko zysku. 5. Wspiera środowisko naturalne. Jeśli firma zwraca uwagę na ograniczenie zużycia papieru, recykling odpadów, zredukowanie zużycia energii elektrycznej, może nie tylko przyczynić się do realnego obniżenia ponoszonych kosztów, ale również na zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska. Jednocześnie, opinia na temat firmy wśród jej klientów, inwestorów czy pracowników wzrasta, kiedy wiedzą oni, że współpracują z organizacją, która poważnie traktuje zobowiązania wobec środowiska naturalnego.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.
Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.
Dowiedz się więcej

Wpłaty 3

JC
Joanna Czekaj
50 zł
 
ukryta
 
Dane ukryte
ukryta

Komentarze

 
2500 znaków
Zrzutka - Brak zdjęć

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!