id: dmv5uh

Polskie przejście Pacific Crest Trail w USA

Inactive donations - the required operation of the Organiser of the fundraiser. If you are an Organiser - log in and take the required action.

Our users created 1 158 296 fundraisers and raised 1 203 248 039 zł

What will you fundraise for today?

Description

Celem naszej wyprawy jest przejście jednego z najpopularniejszych szlaków trekingowych Ameryki Północnej o nazwie Pacific Crest Trail. W ostatnich latach zyskał on spory rozgłos dzięki książce Cheryl Strayed pod tytułem „Wild”, a także jej późniejszej ekranizacji o tym samym tytule.

Jednym z celów, jaki postawiliśmy sobie przed wyprawą jest, przybliżenie\nszlaku PCT naszym rodakom w Polsce. Podczas wędrówki mamy w planach prowadzenie\nna bieżąco notatek dających w przyszłości możliwość stworzenia\nporadnika/przewodnika po PCT oraz wideo- i foto-relacji, które umożliwią\npoznanie tego szlaku naszym rodakom w kraju.

Na szlak ruszamy 9 maja, natomiast w Stanach Zjednoczonych będziemy kilka\ndni wcześniej. Dzięki zebranym dotychczas środkom, możemy spokojnie wyruszyć na\nszlak.

Środki zebrane na portalu zrzutka.pl pozwolą nam uzupełnić budżet wyprawy,\nktóry w dalszym ciągu wymaga dofinansowania. Z uzyskanych wpłat pokryjemy\nkoszty związane z wyżywieniem, noclegami, transportem na terenie USA i biletami\npowrotnymi do Polski.

KRÓTKO O NAS

Grzegorz Ozimiński

Nazywam się Grzegorz Ozimiński, urodziłem się 16.09.1987 roku w Częstochowie. We wczesnym dzieciństwie, zamiłowaniem do pieszych wędrówek zarazili mnie moi rodzice, którym to zawdzięczam pierwsze kroki na Jurze i w Beskidzie Śląskim. W latach późniejszych swoją pasję rozwijałem w ramach członkostwa w częstochowskim PTTK, a w okresie liceum na prywatnie już organizowanych wyjazdach i obozach.

Kolejne lata mojego życia to już okres wzmożonej eksploracji Tatr a\ntakże pogłębiona znajomość Jury poprzez wspinaczkę skałkową.Obecnie\nmieszkam w Krakowie gdzie osiadłem po studiach, znajdując zatrudnienie w\njednej z krakowskich firm rekreacyjno-sportowych. Czas wolny poświęcam\nna ciągły trening i doskonalenie swoich umiejętności wspinaczkowych.\nRegularnie uczęszczam na siłownię, biegam i „ładuję” na jednej z\nkrakowskich ścianek wspinaczkowych.

Maciej Stromczyński

Nazywam się Maciej Stromczyński urodziłem się w Częstochowie w 1986\nroku. To właśnie w tym mieście i jego okolicznych lasach i górach\nstawiałem pierwsze turystyczne kroki. Będąc uczniem 6 klasy szkoły\npodstawowej wstąpiłem do Związku Harcerstwa Rzeczpospolitej. Organizacja\nta zaczęła kształtować mój charakter oraz zamiłowanie do wszelkiego\nrodzaju aktywności trekkingowej, survivalowej i turystycznej. W okresie\nstudiów wraz z grupą znajomych zaczęliśmy eksplorować polskie góry.

Na\npoczątku niższe Beskidy, Sudety a później w miarę nabytych umiejętności\nTatry Polskie i Słowackie w okresie letnim jak i zimowym. Polskie góry\nnagle zrobiły się już za małe, dlatego w 2014 wpadłem na pomysł wyjazdu w\nAlpy w celu zdobycie najwyższej góry Europy Mont Blanc. Mimo dobrego\nprzygotowania, góra nie poddała się i z Francji wróciliśmy na tarczy.\nJuż w drodze powrotnej obiecaliśmy sobie ze za rok spróbujemy ponownie.\nDzięki uporowi, konsekwencji mimo trudnych warunków pogodowych latem\n2015 roku udało się zdobyć Mont Blanc. Dzięki temu zdarzeniu, zacząłem\npatrzeć na świat w zupełnie innych barwach, dochodząc do wniosku że nie\nma rzeczy niemożliwych. Kolejnym marzeniem jest pierwsze polskie\nprzejście Pacific Crest Trail, aż boję się pomyśleć jakie nowe pomysły\npojawią się w naszych głowach po jego ukończeniu …

ZAPRASZAMY NA STRONĘ INTERNETOWA WYPRAWY

ZAPRASZAMY NA NASZ PROFIL NA FACEBOOKU

There is no description yet.

The world's first Payment Card. Accept payments wherever you are.
Find out more

Donations 1

1 zł

Comments

2500 char
Zrzutka - Brak zdjęć

No comments yet, be first to comment!