id: duue44

Spontaniczny Sztab Obywatelski - #BillboardzBólem i #BillboardzHołotą

Spontaniczny Sztab Obywatelski - #BillboardzBólem i #BillboardzHołotą

Our users created 1 225 817 fundraisers and raised 1 347 201 427 zł

What will you fundraise for today?

Updates2

  • Udało się nam postawić jeden #BillboardzBólem, i całą maaasę billboardów z hołotą, zobaczcie zdjęcia w opisie zrzutki! A teraz stawiamy na wybory #BillboardzPedofilem, sprawdźcie na www.zrzutka.pl/z/SSO!

    bc2914403001c9a6.jpeg

    0Comments
     
    2500 characters

    No comments yet, be first to comment!

    Read more
Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.

Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.
This will increase the credibility of your fundraiser and donor engagement.

Description

UWAGA! Jeśli nie uda się przekonać agencji z nośnikiem z centrum Warszawy na ten projekt, to w zapleczu mamy drugi, #BillboardzHołotą, poniżej :D Tak więc zależnie od przychylności agencji zebrane środki pójdą na mieszankę obu projektów (szczęśliwie agencja z nośnikami na wschodzie nie ma problemu z żadnym).

qedc41162303432e.jpeg

Kochani,

po niesamowitym sukcesie naszych kampanii billboardowych z palcem Lichockiej (#BillboardzLichocką), z przekazaniem przez Dudę 2mld rocznie na TVP (#BillboardzPodPiSał) i z ostrzeżeniem przeciwko wyborom podczas epidemii (#BillboardzWirusem), podczas których postawiliśmy dzięki Wam w całej Polsce prawie 340 billboardów, proponujemy Wam nowy projekt: #BillboardzBólem!


k0eb5aca882a995a.jpeg

Nasz nowy projekt nawiązuje oczywiście do skandalicznego ocenzurowania przez Trójkę piosenki "Twój ból jest lepszy niż mój" Kazika, opowiadającej o cmentarnej wizycie prezesa podczas epidemii.


Ze względu na temat billboardu postanowiliśmy postawić go w centrum Warszawy, możliwie blisko siedziby Trójki (Myśliwiecka) lub KC PiS (Nowogrodzka). Niestety, nasz projekt okazał się jeszcze bardziej kontrowersyjny od poprzednich, w związku z czym wszystkie agencje outdoorowe odmówiły wywieszenia go, niektóre przyznając wprost, że po prostu boją się pokazywać twarz prezesa (sic!). Możecie przeczytać więcej na ten temat tutaj.


Jednak po dłuższych negocjacjach jedna z agencji, która ma wielki nośnik w samym centrum Warszawy, zaledwie 750m od siedziby PiS (wizualizacja poniżej) i wpierw odmówiła, zgodziła się wywiesić nasz projekt, ale tylko pod warunkiem, że będzie to większa kampania ogólnopolska, a nie tylko jedna sztuka. Minimum, na które się zgodzili, to kampania za 30tys zł netto, czyli 36,600 zł brutto, więc w przeliczeniu 16-17 nośników 6x3m lub 5 nośników 12x4m. Jako, że zawsze wolimy iść w ilość, żeby dotrzeć do jak największej ilości miejsc (zwłaszcza mniejsze miasta i miejscowości z większym elektoratem PiS oraz wyborcami niezdecydowanymi), weźmiemy ten jeden duży w Warszawie a reszta mniejszych głównie na wschodzie Polski.


kdece5358260ede6.jpeg

Jako, że potrzebujemy uzbierać konkretną kwotę, postanowiliśmy uruchomić nową zrzutkę w tym celu. Jeśli nie uzbieramy na niej potrzebnych 36,600 tys zł ale więcej niż 20tys, dodamy brakującą ilość z naszego poprzedniego budżetu (zostało w nim jeszcze kilkanaście tys). Dodatkowo musimy jeszcze dopłacić 300zł/nośnik za licencję na zdjęcie. Jeśli uda się przekroczyć kwotę 36,600 plus 300zł/nośnik, to oczywiście przeznaczymy środki na kolejne nośniki (celując w jak najmniejsze miejscowości, jak przy poprzednich kampaniach). Jeśli nie dobijemy do 20 tys (co jednak bardzo mało prawdopodobne znając Was), to uzbierana kwota trafi do naszego głównego budżetu, z którego finansujemy wszystkie nasze projekty.


Podobnie jak w poprzedniej akcji, oferujemy osobom wpłacającym wybór miasta, w którym ma stanąć billboard. Jednak, jako że jesteśmy zmuszeni skorzystać z oferty droższej agencji, która zgodziła się powiesić projekt (ale nośniki są za to większe i oświetlone), to opcję wyboru miasta oferujemy osobom, które wpłacą 1500zł lub więcej. W takim przypadku prosimy o podanie miasta (a najlepiej kilku preferowanych) w komentarzu przy wpłacie. Jeśli tylko w wybranym mieście nasza agencja ma nośnik, to tam postawimy billboard :) (po przekroczeniu 30 tys skorzystamy też z drugiej agencji która zgodziła się na projekt i ma jeszcze większą sieć nośników, w tym w najmniejszych miejscowościach, jednak nie w Warszawie).


Jeśli chcesz zobaczyć nasze poprzednie akcje lub skontaktować się z nami to zapraszamy na naszego Facebooka i Twittera! Tam będziemy też publikowali zdjęcia postawionych #BillboardzBólem.


Pamiętajcie, im szybciej uda się nam zebrać przynajmniej ok 20 tys (resztę jakby co dopłacimy), tym szybciej zamówimy billboardy! A chcemy oczywiście, aby stały cały czerwiec aż do wyborów!


AKTUALIZACJA 19/06:

Jak pisaliśmy wyżej, duży "billboard z bólem" był tylko możliwy przy zebraniu wystarczającej kwoty, tak więc przeszliśmy na nowe "billboardy z hołotą", które stawiamy w miastach i miejscowościach z największym elektoratem niezdecydowanym, aby uświadomić mieszkańcom, co myśli o nich partia miłościwie nam panująca... I oto są pierwsze z w sumie ok 20 zamówionych! (będzie też przynajmniej jedne #BillboardzBólem :))


Wjazd do Gniezna:

w7c299cc6f73c4f7.jpeg

Tarnobrzeg:

ba1a376f7365496d.jpeg

Rzeszów:

e95bc6e7db337472.jpeg

w7dbb9eb1f1cf07d.jpeg

Tomaszów Mazowiecki:

v008cd95fb41f333.jpeg

Bełchatów

te43fa26ce78da0a.jpeg

y5a9e76e1f8b8291.jpeg

Rzeszów:

t2d5d5fd7f5a09b1.jpegWęgorzewo:

n03e362e3aca8bde.jpeg

There is no description yet.

There is no description yet.

The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
Find out more

Donations 186

preloader

Comments 4

 
2500 characters