''Mała Małpka - wielki problem'' - Kampania społeczno - edukacyjna
''Mała Małpka - wielki problem'' - Kampania społeczno - edukacyjna
Our users created 1 233 614 fundraisers and raised 1 370 977 963 zł
What will you fundraise for today?
Description
Spożycie alkoholu z roku na rok rośnie
na przestrzeni 20 lat wyniki są następujące: W 2001 r. statystyczny Polak spożywał 8,1 L czystego alkoholu w ciągu roku. W 2018 r. spożywał już 11,3 L czystego alkoholu w ciągu roku. Prognozy spożycia na rok 2020 wynoszą 12 L czystego alkoholu na osobę.
Kupujemy co raz więcej ,,małpek''
Szacunkowo dzienna sprzedaż to ok. 3 miliony małpek. Rocznie generuje 1 miliard sprzedanych butelek! Ustawione obok siebie, tworzą linię o długości 3/4 równika.
My zauważyliśmy!
Chcielibyśmy abyście również WY to dostrzegli, a przede wszystkim zdali sobie sprawę z tego co się z tym wiąże.
Zakupu ,,małpek'' dokonują według sondaży:
w 66% kobiety
w 34% mężczyźni
Kupują osoby ze wszystkich klas społecznych i w każdym wieku.
Dołącz do nas!
W tej kampanii chcemy uświadomić Polaków i zwrócić ich uwagę na wielki problem, jakim jest nadmierna sprzedaż, coraz większa dostępność i przyzwolenie na spożywanie alkoholu właśnie z tych niepozornie wyglądających butelek. Chcemy abyście rozejrzeli się dookoła i zdali sobie sprawę ze skali tego wielkiego problemu. Ile samotnych i pustych ,,małpek'' mijasz w drodze do pracy, domu, szkoły, czy podczas zwykłego rodzinnego spaceru po parku? Chcemy pokazać ludziom, że w sklepach w których codziennie robimy zakupy, jak grzyby po deszczu powstają specjalne półki promujące alkohol wysokoprocentowy w małych podręcznych butelkach, czyli ,,małpkach''
Na pewno każdy z was był świadkiem sytuacji, kiedy w sklepie osiedlowym klient prosi o ,,małpkę'' przed pracą, w środku dnia czy tuż po pracy.
Wyniki mówią same za siebie: ''Polacy piją coraz częściej i wciąż jest to alkohol wysokoprocentowy!
To, że nie widzisz pijanych na ulicach, nie znaczy, że problem nie istnieje - Polacy piją teraz inaczej, piją głównie w domu i z każdej okazji, przed pracą w jej trakcie i po powrocie do domu.
CZAS DZIAŁAĆ!
Pomocy merytorycznej udzieli nam:
FUNDACJA ZALEŻNI-NIE-ZALEŻNI
KRAJOWA RADA ZWIĄZKÓW I STOWARZYSZEŃ ABSTYNENCKICH
HELPING HAND - WWW.HH24.PL
Zbieramy na realizację materiałów, które pomogą nam nagłośnić problem wśród Polaków i zainteresować nim media. Zbieramy na spot reklamowy, plakaty, ulotki, materiały prasowe.
English below:
Przedstaw w skrócie cel zrzutki.
Opisz swoją zrzutkę najlepiej jak potrafisz. Pamiętaj, aby opis był wiarygodny, dokładny, ale przy tym rzeczowy i prosty. Warto, aby był przyjemny w odbiorze i skupiał uwagę. W ciekawy i miły sposób zachęć do wsparcia :)
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Zróbmy z tym porządek!