DRUGA ZRZUTKA [PKN ORLEN - PGNiG] FUZJA KTÓRA NIE ISTNIEJE
DRUGA ZRZUTKA [PKN ORLEN - PGNiG] FUZJA KTÓRA NIE ISTNIEJE
Our users created 1 259 907 fundraisers and raised 1 444 743 314 zł
What will you fundraise for today?
Description
Drodzy Rodacy,
To druga zrzutka do sprawy fuzja ORLEN z PGNiG
(To prośba do Was o wsparcie materialne
na opłacenie kosztów w niniejszej sprawie)
Od siebie informuję Was, że nadal „walczę”
w Sądzie Apelacyjnym w Łodzi, I Wydział Cywilny
o ustalenie przez ten Sąd Apelacyjny,
że Uchwała nr 3/2022 NWZ PGNiG S.A. nie istnieje.
Apelacja od części trzeciej wydanego w dniu 10 maja 2024 r.
na posiedzeniu niejawnym skandalicznego wyroku
Sądu Okręgowego w Płocku I Wydział Cywilny
w składzie Przewodniczącej „neo-sędzi” SSO Żanety Przemyłskiej – Rybarczyk,
wybranej w Uchwale NEOKRS, nr 443/2018 z dnia 16.10.2018 r.
JEST W PEŁNI UZASADNIONA i KONIECZNA,
ponieważ od dnia 30 września 2022 r., w którym nastąpiło obniżenie udziału
Skarbu Państwa ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu (WZ)
i w kapitale zakładowym PKN ORLEN S.A.
z 35,66 % do 31,14 %, po bezprawnym zbyciu
w dniu 29 września 2022 r. przez ówczesnego
Ministra Aktywów Państwowych dwóch pakietów akcji Skarbu Państwa
w PKN ORLEN S.A. na rzecz PKO BP i PZU S.A.,
Uchwała nr 3/2022 NWZ PGNiG S.A.:
- jako dokument NIE ISTNIEJE [ NIE ISTNIEJE ] !!!!!!!
- zawiera nieistniejące połączenie PGNiG S.A. z PKN ORLEN S.A.
bez aktualnego Planu połączenia z Załącznikami 1-5,
bez aktualnej opinii biegłego,
bez aktualnego Sprawozdania Zarządu PGNiG S.A.,
bez zgody właściciela – Obywateli RP
wyrażonej na podstawie art. 1 i art. 4 Konstytucji RP w referendum,
a nawet bez faktycznej i formalnej zgody zarządcy - Rady Ministrów,
wyrażonej na podstawie niekonstytucyjnego, ale obowiązującego
od dnia 29 marca 2019 r. art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r.
o zasadach zarządzania mieniem państwowym
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1933 ze zm.) na połączenie PGNiG S.A. z PKN ORLEN S.A.
po dniu 30 września 2022 r.
w uchwale, która powinna zostać powzięta przez Członków Rady Ministrów
w głosowaniu oraz ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej
„Monitor Polski” m.in. na stronie internetowej
organu wydającego Prezesa Rady Ministrów pod adresem:
https://www.dziennikustaw,gov.pl/MP/rok/2022,
aby na podstawie art. 88 ust. 1 Konstytucji RP została wprowadzona
do obrotu prawnego, a na podstawie art. 93 ust. 3 Konstytucji RP
podlegała kontroli co do jej zgodności z powszechnie obowiązującym prawem.
- została powzięta nie na serio (na niby) w medialnym przedstawieniu (show),
które odbyło się w dniu 10 października 2022 r. podczas NWZ PGNiG S.A.
„Anonimowy” pełnomocnik Skarbu Państwa, dysponujący złotą kartą
– miażdżącą przewagą głosów, który w błysku fleszy i w atmosferze skandalu
zagłosował za powzięciem nie na serio nieistniejącej
jako dokument Uchwały nr 3/2022 NWZ PGNiG S.A.
został dopiero ujawniony na Liście obecności,
stanowiącej Załącznik nr 1 do Protokołu Notarialnego z NWZ PGNiG S.A.
z dnia 10 października 2022 r., a była nim Minister Skarbu - EWA LIS,
w sytuacji, gdy Ministerstwo Skarbu w 2017 r. zostało zlikwidowane.
W dniu 2 listopada 2022 r. Sąd Rejestrowy w Łodzi dokonał bezprawnej rejestracji nieistniejącego, upozorowanego połączenia PGNiG S.A.
z PKN ORLEN S.A. w trybie art. 492 § 1 pkt. 1 KSH
[Łączenie poprzez przejęcie] na fikcyjnej podstawie prawnej,
tj. na podstawie nieistniejących jako dokumenty i powziętych nie na serio
uchwał oraz z rażącym naruszeniem art. 23 ustawy o KRS,
tj. bez uprzedniej analizy nieważnego i nieaktualnego od dnia 1 sierpnia 2022 r.
Planu połączenia z Załącznikami 1-5, bez analizy treści uchwał
i bez uprzedniego sprawdzenia,
czy w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”
została ogłoszona po dniu 30 września 2022 r. Uchwała Rady Ministrów
w sprawie wyrażenia zgody na bezprawne połączenie
PGNiG S.A. z PKN ORLEN S.A. w nowym stanie faktycznym
istniejącym od dnia 30 września 2022 r. na skutek którego
Skarb Państwa miał posiadać 49,9 % udziału w ogólnej liczbie głosów
na WZ i w kapitale zakładowym bezprawnie połączonej PKN ORLEN S.A.,
istotne uczestnictwo w bezprawnie połączonej spółce
miał bezprawnie nabyć prywatny kapitał i decydować
o dokonywaniu czynności rażąco sprzecznych
z Polskim Interesem Narodowym,
zawartych w § 7 ust. 2 zmienionego Statutu PKN ORLEN S.A.
z dnia 29 lipca 2022 r., które w szybkim tempie doprowadzą
do całkowitego pozbawienia Polski bezpieczeństwa paliwowego,
bezpieczeństwa energetycznego wewnętrznego i zewnętrznego,
porządku publicznego, możliwości skutecznej obrony,
a w konsekwencji doprowadzą
do pozbawienia Rzeczypospolitej Polskiej NIEPODLEGŁOŚCI.
Na skutek bezprawnej rejestracji nieistniejącego,
upozorowanego połączenia PGNiG S.A. z PKN ORLEN S.A.
w dniu 2 listopada 2022 r. PKN ORLEN S.A.
z przewagą udziału prywatnego kapitału (50,1 %)
w ogólnej liczbie głosów na WZ
i w kapitale zakładowym spółki zagrabiła cały majątek państwowy
w PGNiG S.A, w tym zagrabiła wszystkie bezcenne krajowe koncesje PGNiG S.A.
o ogromnym potencjale do generowania bilionów zysków
do budżetu państwa w skali roku w najbliżej przyszłości,
po wdrożeniu innowacyjnych technologii podziemnego
lub naziemnego zgazowania węgla i bioługowania rud metali.
RODACY, czy chcecie, aby na podstawie niekonstytucyjnej
ustawy o zmianie ustawy Prawo geologiczne i górnicze
posiadacz koncesji, m.in. ORLEN .S.A.
wyrzucał Was z Waszych nieruchomości bez odszkodowania
pod pretekstem, że pod nimi znajdują się
bliżej nieokreślone złoża strategiczne, np. piasek ??
Czy chcecie, aby „okupanci” na podstawie
niekonstytucyjnej ustawy o zmianie ustawy o obronie Ojczyzny
wysyłali Was siłą na pewną śmierć w cudzej wojnie ??
Z PEWNOŚCIĄ NIE !!!, bo ja też tego nie chcę
i dlatego walczę w Sądach w interesie wszystkich Polaków.
W związku z tym, proszę Was o wsparcie finansowe
na wynagrodzenie dla ekonomistki i prawniczki – Polskiej Patriotki,
która napisze wniosek o wyłączenie od orzekania w sprawie apelacyjnej
o ustalenie nieistnienia Uchwały nr 3/2022 NWZ PGNiG S.A.
„neo-sędzi” Doroty Bogusławy Znyk,
która została wybrana na stanowisko sędziego dwa razy
w wadliwej procedurze – w dwóch uchwałach upolitycznionej „NEOKRS”,
a następnie została przydzielona do sprawy apelacyjnej
dotyczącej interesu Skarbu Państwa
oraz interesu Rzeczypospolitej Polskiej i Jej Obywateli
w podejrzanych okolicznościach,
posiada doświadczenie zawodowe w sprawach karnych,
rodzinnych i opiekuńczych, a nie posiada doświadczenia
zawodowego w sprawach gospodarczych i co więcej,
podczas postępowania o zabezpieczenie powództwa
poprzez zakaz rozporządzania przez ORLEN S.A.
bezprawnie przejętym majątkiem państwowym w PGNiG S.A.
rażąco naruszyła Polski Interes Narodowy
oraz rażąco naruszyła obowiązujące przepisy prawa,
w tym przepisy Konstytucji RP,
m.in. wydając w dniu 16 stycznia 2025 r.
nieważne postanowienie o oddaleniu wniosku o zabezpieczenie,
a następnie wydając w dniu 14 lutego 2025 r.
nieważne postanowienie o odrzuceniu wniosku o zabezpieczenie,
a zatem wydając dwa różne postanowienia w tym samym przedmiocie.
Z góry dziękuję
za KAŻDĄ Waszą pomoc.
mgr Paweł Dankiewicz
Chcę od siebie jeszcze dodać, że moim profilu FB,
będą pisma do wszystkich delegatur ABW by zajęli się tą sprawą
ponieważ nasze bogactwo Narodowe,
to sprawa jaką z urzędu powinna zajmować się właśnie ABW !!!
a my w Państwie, które prawidłowo funkcjonuje (jednostki).
Dość okradania, niszczenia POLSKI, NASZEJ OJCZYZNY.
MY POLACY, a zwłaszcza JA nie pozwalam, aby niszczono POLSKĘ
za to uważam, ze należy nam się wysoki poziom życia, wartości społecznych
wysoki poziom etyki w urzędach, i całkowicie odpolitycznione służby.
To jest mój cel życiowy, aby Ojczyzna była silna, niezależna i niepodległa !!!

There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Powodzenia
Bardzo ważna inicjatywa. Zawalczmy o nasze polskie firmy. Fuzja ORLEN-PGNiG to fikcja.