Organiser's profile
Fundacja Promocji Nowej Huty
Verified by bank transfer, identity document and company documentsFundacja Promocji Nowej Huty Misja Wizja Celem jest stworzenie NOWEJ Nowej Huty. Szerzenie patriotyzmu lokalnego, poprzez jednoczenie organizacji społeczno – kulturalnych, może być „kołem napędowym” prężnego rozwoju dzielnic. Potencjał jest, ale tylko wspólne działania umożliwią realizację założeń. Nie oklaski są najważniejsze w podejmowanych działaniach czy małych sukcesach, lecz spokój ducha po dobrze wypełnionej misji. Szukać – pomysłów, szczęścia, spełnienia, spokoju, stabilizacji, harmonii, swojego miejsca, odpowiedzi, nadziei; Tworzyć – wizerunek, przestrzeń, strefę, punkt, pozycję, lokalizację, dostęp; Działać na rzecz – potrzebujących, biednych, wykluczonych społecznie, młodych, dojrzałych, seniorów, artystów, sportowców, robotników, przedsiębiorców, instytucji, szkół, przedszkoli, organizacji; Inspirować do – samorealizacji, przemyśleń, tworzenia własnych pomysłów; Realizować – przedsięwzięcia, projekty, eventy, imprezy, wydarzenia, szkolenia, konferencje, wyjazdy, spotkania, zabawy; Mobilizować do – zmiany, pracy, rozwoju, poprawy, edukacji, świadomości, zaradności, aktywności, spotkań, pomocy; Współpracować – razem, z innymi, samemu, niezależnie, bez uprzedzeń, w zgodzie z naturą; Wymagać od innych, dając od siebie ! Bo wszystko nam wolno, ale nie wszystko nam przystoi. Wizja Fundacji „Wizja to nie wszystko, trzeba ją połączyć z działaniem. Nie wystarczy wpatrywać się w schody – musimy wspinać się po ich stopniach” ~Vaclav Havel Każda dzielnica „z trudnościami”, dzięki aktywności i aktywizacji sił, ma zasoby do pokonania przeszkód, zarówno z perspektywy dorosłego, dziecka jak i młodzieży. Dając szanse na wspólne działanie i miejsce do realizacji założonych celów zawartych w statucie, tworzymy więcej – i możemy więcej. Wizja silnej, sprawnej i odpowiedzialnej organizacji napędza nas, by doskonalić się w każdej możliwej dziedzinie. Nie pozostajemy obojętni na potrzeby innych, ale też wchodzimy im naprzeciw. Wieloma drogami zmierzamy do tego, by być rozpoznawalnym i cenionym partnerem do współpracy, poszerzamy grono odbiorców i sympatyków. Wartości – „Wszystko, co robimy, ma znaczenie.” ~Orson Scott Card Znać przeszłość, rozumieć teraźniejszość, przewidywać przyszłość.