"Witaj w Domu" - realizacja projektu muzycznego i ogólnopolskiej kampanii społecznej
"Witaj w Domu" - realizacja projektu muzycznego i ogólnopolskiej kampanii społecznej
Our users created 1 226 023 fundraisers and raised 1 347 742 700 zł
What will you fundraise for today?
Description
INTRO
ZBUDUJMY RAZEM COŚ WIĘKSZEGO NIŻ MY SAMI...
Każdy powinien mieć swój „dom”, a strach zastąpić miłością do samego siebie. Przeszedłem tę drogę i chcę, aby inni ludzie nie musieli poświęcić tylu lat, co ja, na poszukiwanie samoświadomości i walkę o samego siebie. Osobom z niskim poczuciem własnej wartości trudno prosić o pomoc. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Jeszce rok temu nie założyłbym tej zbiórki. Dziś dzięki pracy z "wewnętrznym dzieckiem" łatwiej mi wyjść z własnej strefy komfortu i zaprosić Was do wsparcia wielowymiarowej kampanii składającej się z wydawnictwa muzycznego, wernisażu prac interpretujących utwory z albumu, aukcji charytatywnej oraz szeroko zakrojonych działań motywacyjno-edukacyjnych połączonych z plenerową trasą koncertową, w którą zamierzam ruszyć super pojazdem – Mental Truckiem.
Podróżując po Polsce Mental Truckiem zagramy koncerty, eksperci poprowadzą warsztaty motywacyjne, przy okazji zaprezentujemy sztukę artystów zaproszonych do projektu. Aby Mental Truck ruszył w podróż, a kampania stała się ważnym zjawiskiem społecznym i dotarła do tysięcy osób potrzebuję Waszego udziału w projekcie Przyjaciele.
Kampania społeczna, którą nazwałem „Witaj w domu”, tak jak mój nowy album, skupia się przede wszystkim na PROMOWANIU PRACY NAD SOBĄ ORAZ NIESIENIU POMOCY W BUDOWANIU POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI CZŁOWIEKA W KAŻDYM WIEKU. Chcemy wspólnie z motywatorami, trenerami, artystami i liderami opinii stworzyć przestrzeń autentycznej rozmowy, wymiany doświadczeń, dom, dla tych, którzy nadal poszukują odpowiedzi na kluczowe pytania: Kim jestem? Jak żyć? Jak kochać? Jak wyjść poza gniew, lęk, niską samoocenę? Jak połączyć się ze sobą?
Ta inicjatywa to nie tylko spełnienie moich ambicji artystycznych. Muzyka to jedyny znany mi sposób na to, żeby poza próba bycia świadomym i rozwijającym się człowiekiem, wesprzeć ludzką walkę o siebie. To także jedyna „broń”, której nauczyłem się używać w walce z autodestrukcją. Jestem wdzięczny, że mam ją przy sobie w trudnych momentach.
Jeżeli utożsamiasz się z powyższymi wyzwaniami, które hamują ludzi w osiąganiu szczęścia, dołóż cegiełkę i wyślij do nas dobrą energię. Każdemu z góry dziękuję za wpłatę, jak i przekazywanie informacji o akcji dalej!
Zapraszam do wspólnej podróży - obejrzyjcie klip poniżej i zacznijmy od miłości, tej miłości, bez której nie ma żadnej innej!
Obywatel MC
DUŻA IDEA
Projekt ”Witaj w domu" to tytuł albumu muzycznego i nazwa kampanii społecznej zainicjowanej przez Obywatela MC, Przemka Szymańskiego, rapera, autora tekstów, sportowca, męża Kasi i ojca 3 córek (Maji, Blanki i Sary), który na skutek trudnych doświadczeń z dzieciństwa, w dorosłym życiu, przeszedł proces odbudowania poczucia własnej wartości i zdecydował się opowiedzieć o swojej drodze nie tylko za pomocą muzyki, ale też sztuki i działań edukacyjnych. Po latach „wrócił do domu”, w którym odnalazł miłość: tę miłość, bez której nie ma żadnej innej, miłość do samego siebie.
Celem kampanii jest promowanie pracy nad sobą, która w zmieniającym się, pędzącym, nastawionym na konsumpcję i publiczne oceny świecie ma pomóc budować poczucie własnej wartości człowieka w każdym wieku. Konstrukcja aktywności zaplanowanych w kampanii ma pozytywnie wpłynąć na życie osób poszukujących motywacji i dać przysłowiowego „mentalnego kopa” do pracy nad sobą, poprawiając jakość życia tych osób, jak też ich rodzin i bliskich.
O POCZUCIU WŁASNEJ WARTOŚCI I WEWNĘTRZNYM DZIECKU
Każdy z nas ma w sobie wewnętrzne dziecko, to element naszej osobowości, zawierający spontaniczność, radość ale również wstyd, lęki, strach przed krytyką. Często poprzez traumatyczne wydarzenia w dzieciństwie tracimy z nim kontakt, a im lepszy on jest, tym szczęśliwsze jest nasze życie.
Kiedy rozwój dziecka na poszczególnych etapach zostanie zahamowany, a uczucia stłumione, wewnętrzne dziecko będzie przejawiało się w wypaczonym zachowaniu osoby dorosłej. Do przejawów skrzywdzonego wewnętrznego dziecka zaliczają się współuzależnienie, zachowania przestępcze, narcyzm, nieufność, odreagowanie na otoczeniu lub na sobie, niezdolność do nawiązywania bliskich kontaktów, niezdyscyplinowanie, skłonność do nałogów, wypaczone myślenie, uczucie pustki, apatia, depresja, w konsekwencji nierzadko prowadząca do samobójstw.
Znam wielu 20, 40, 50 a nawet 70 latków, którzy wciąż trzymają "w lochu" swoje wewnętrzne dziecko. Nigdy nie dorośli, nie zdołali, nie rozprawili się z przeszłością. Wy też na pewno znacie, może teraz kiedy to czytacie czujecie jak bardzo potrzebuje waszej uwagi. To wszystko ma swoje poważne konsekwencje w wychowaniu kolejnego pokolenia dzieci.
Jeżeli dzięki tej inicjatywie chociaż jeden człowiek, zamiast pogardy wobec siebie samego, zacznie być dla Siebie dobry, jeżeli chociaż jeden z rodziców przestanie używać przemocy względem bliskich, jeżeli choć jeden z nauczycieli zrozumie, że nie ma sensu karanie i nagradzanie, ani ocenianie dzieci w szkole, jeżeli choć jednej osobie uda się zamienić strach w miłość to będzie znak, że nasz wspólny projekt ma sens.
Posłuchaj mojej historii...
ELEMENTY KAMPANII:
I. Album Obywatela MC – „ Witaj w domu” wraz z plenerową trasą koncertową
II. Trasa ogólnopolska Mental Truck we współpracy z lokalnymi organizacjami / instytucjami oraz partnerami merytorycznymi projektu.
>>> koncerty i terapeutyczne działania muzyczne
>>> warsztaty / spotkania motywacyjne i wykłady
>>> wystawa prac przygotowanych przez artystów dowolną techniką – interpretacje poszczególnych utworów albumu – połączone z „silent concert”, czyli możliwością słuchania interpretowanego utworu w trakcie oglądania pracy przez słuchawki.
>>> projekcje materiałów motywacyjnych - filmy, dokumenty, wykłady
>>> streamowanie on-line wybranych spotkań i wykładów
III. Przygotowanie profesjonalnych materiałów edukacyjno-terapeutycznych, w tym bookletu motywacyjnego "Witaj w domu".
IV. Zbudowanie witryny edukacyjnej projektu www.witajwdomu.org z platformą motywacyjną on-line.
V. Rozbudowana kampania informacyjna on-line - konkursy w mediach społecznościowych, współpraca ze średnio i wysokozasięgowymi influencerami.
VI. Budowa sieci ambasadorów projektu wśród opiniotwórczych przedstawicieli środowiska artystycznego, kulturalnego, terapeutycznego i sportowego.
VII. Współpraca ze szkołami i lokalnymi centrami zdrowia psychicznego oraz wsparcia / Współpraca z ośrodkami kultury na poziomie lokalnym - wspólne działania i aktywizacje służące wzmocnieniu efektów kampanii.
MENTAL TRUCK
Mental Truck to serce kampanii. To tutaj będą odbywały się warsztaty motywacyjne, plenerowe koncerty, to tu będzie eksponowana sztuka! Trasa Mental Trucka zostanie zainicjowana w Gdańsku i wiedzie przez całą Polskę, ze szczególnym uwzględnieniem mniejszych miast i miejscowości.
CO FINANSUJEMY ZE ZRZUTKI?
- przygotowanie i trasę Mental Trucka
- opracowanie i realizacja działań merytoryczno-warsztatowych
- wydanie albumu i organizacja trasy koncertowej
- produkcja spotu reklamowego kampanii i klipów
- druk wszelkich materiałów promocyjnych i edukacyjnych
- budowa platformy www
- oprawa graficzna
- działania promocyjne
KIM JESTEM?
Obywatel MC - Muzyk (Raper), autor tekstów ma na koncie 4 oficjalne wydawnictwa w tym 3 solowe; w przeszłości sportowiec (Zdobywca Pucharu Polski w Cross Country na motocyklu w klasie E1, oraz podium Mistrzostw Polski); W latach 2006-2018 promotor wydarzeń sportowych i muzycznych m.in. Organizator 12 x Mistrzostwa Świata Freestyle Motocross, Mistrzostwa Świata Superenduro, Mistrzostwa Europy Supercross, mistrzostwa Europy w Downhillu Rowerowym oraz wiele innych inicjatyw.
Wizjoner - „Mam dar dostrzegania połączeń, które budzą w ludziach emocje…”
Poprzez te połączenia chciałbym zostawić Świat lepszy niż zastałem…
Prywatnie - maż Kasi (moja wielka inspiracja, kobieta z głęboką misja budowania lepszego świata poprzez edukację dzieci, prowadzi żłobek, przedszkole i szkołę BE Montessori w Gdańsku)
Przede wszystkim tata trzech córek (Mai - 12 lat Blanki - 11 lat i Sary - 4 lata)
"Byłem dzieckiem, które zostało zmuszone do konfrontacji z dorosłym. Zostałem przedwcześnie zmuszony do zajęcia twardego stanowiska. Zapłaciłem za to wysoka cenę. Teraz uczę się zamieniać strach w miłość. Wszyscy mówili i ja sam tak myślałem, że trzeba mieć grubą skórę, żeby jakoś sobie z radzić z traumami z dzieciństwa. Tylko, że nie mówili, że przez taką gruba skórę z trudem cokolwiek się wydostaje na zewnątrz, miłość, intymność, wrażliwość czy emocje…"
Jestem wdzięczny, że dotarłeś/aś do tego miejsca poniżej info o albumie i cegiełkach / nagrodach za partycypację w zrzutce.
CEGIEŁKI:
Aby wynagrodzić Wam Waszą chęć pomocy, przygotowałem prezenty w postaci 12 cegiełek (nazwałem je tak jak numery na płycie) dla wszystkich osób, które zdecydują się wesprzeć ten projekt. W zależności od stopnia zaangażowania otrzymacie ode mnie nagrody - wykaz w kolumnie po prawej.
O ALBUMIE:
Producentem muzycznym albumu jest Maciej "Macios" Wikliński
Za skrecze odpowiada: Dj Flip
Nagrania, Mix i Mastering - Przemysław Popławski / Studio Selekta
Na albumie znajdzie się 12 traków w wersji podstawowej i dodatkowe 2 numery w wersji Deluxe
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Offers/auctions 12
Buy, Support.
Buy, Support. Read more
Created by Organiser:
10 zł
Sold: 2 out of 500
40 zł
Sold: 4 out of 2700
60 zł
Sold: 9 out of 300
100 zł
Sold: 10 out of 200
200 zł
Sold: 5 out of 100
300 zł
Sold: 3 out of 100
Dobro wraca!
Nie poddawaj się!
Dedykacje poproszę dla Gai Nelli Barszczewskiej
Pozdro!