id: v42nfk

Wsparcie dla autora

Wsparcie dla autora

Description

"Panie Mariuszu - jak można Pana wesprzeć?" zadał mi pytanie jeden z moich subskrybentów. Prowadzę blog na Substacku (https://mariuszjagora.substack.com), gdzie umieszczam tłumaczenia i analizy, które potem także wstawiam na X (dawniej Twitter). Jest to hobby czasochłonne, ale nie planowałem tej działalności jako źródła dodatkowego dochodu, do tej pory mam jednego płatnego subskrybenta ochotnika. Ale jeśli ktokolwiek uważa, że warto udzielić mi wsparcie finansowe - to ta zrzutka daje taką możliwość. Za każdą wpłatę - serdecznie dziękuję :)

There is no description yet.

There is no description yet.

Benefits of a recurring donations:
The Organiser receives 100% of your funds - we do not charge any fee
You remain in full control - you can stop the support at any time without any obligations
The Organiser can fully focus on his work
You get permanent access to posts and a special distinction
You don't have to remember about the next payments
It's easier than you think :)
Download apps
Download the Zrzutka.pl mobile app and fundraise for your goal wherever you are!
Download the Zrzutka.pl mobile app and fundraise for your goal wherever you are!

Comments 4

 
2500 characters
  • Jerzy Wróblewski

    Panie Mariuszu, robi Pan świetną robotę ! Przekazuję dalej Pańskie znakomite wiadomości. I każda sie potwierdza ! Np. Monolit klimatyczny faktycznie już pęka... Ale co do ostatniego tekstu ,- czy powinienem wrócić do iPhone ? Czy tam tez jest tak potworna inwigilacja ? Pozdrawiam serdecznie. Jerzy Wróblewski

    • Mariusz Jagóra

      Bardzo dziękuję za dobre słowo! Jeśli chodzi o Apple - Tim Cook, dyrektorem generalny Apple, publicznie powiedział, że model biznesowy Google jest przerażający i nie powinien być dozwolony. , W liście otwartym do klientów Cook pisze, że wiele usług internetowych jest bezpłatnych, ale wykorzystują one dane osobowe użytkowników do sprzedaży produktów. Gdy usługa online jest bezpłatna, nie jesteś klientem. Jesteś produktem. Nasz model biznesowy jest bardzo prosty: Sprzedajemy świetne produkty. Nie tworzymy profilu na podstawie treści wiadomości e-mail lub nawyków przeglądania stron internetowych, aby sprzedawać je reklamodawcom. Nie "zarabiamy" na informacjach przechowywanych na iPhonie lub w iCloud. Nie czytamy też wiadomości e-mail ani wiadomości od użytkowników w celu uzyskania informacji, które moglibyśmy wykorzystać w celach marketingowych. Nasze oprogramowanie i usługi zostały zaprojektowane tak, aby nasze urządzenia były lepsze.” Ale faktem jest, że Apple także zbiera wszystkie informacje, Apple również podsłuchuje. W tej chwili, pod tym kierownictwem, które mają teraz, nie korzystają z nich jak Google, ale to nie znaczy, że kiedyś się to nie zmieni.

  • Mariusz Ptaszek

    Pozdrawiam serdecznie Panie Mariuszu, czytam każdy pański artykuł na Substacku, to nieocenione źródło informacji. Prawdziwej informacji, nie propagandy. Dużo zdrówka życzę!