id: rae44k

ILE KOSZTUJE NAS KOŚCIÓŁ KATOLICKI? - kampania społeczna

ILE KOSZTUJE NAS KOŚCIÓŁ KATOLICKI? - kampania społeczna

97 962 zł 
z 150 000 zł
65%
zakończona 31.08.2021r
1938 
wspierających
Wpłać na zrzutkę
Zrzutka.pl nie pobiera prowizji od wpłat

Aktualności1

  • Drodzy Państwo,


    poniżej podajemy dane do BEZPOŚREDNIEJ WPŁATY na konto Fundacji stworzone specjalne na cele Kampanii oraz QR kod, po którego zeskanowaniu można przejść od razu do płatności.



    nr konta: 78 1090 2590 0000 0001 4364 0267

    Fundacja Obywatelska

    ul. Marszałkowska 2/7

    00-240 Warszawa

    tytuł : "darowizna na działalność statutową"

    IBAN: PL78109025900000000143640267

    SWIFT: WBKPPLPP


    bd2bf02c1e592bc7.png

    Czytaj więcej
Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Opis zrzutki

Szanowni Państwo,

Z uwagi na trwającą pandemię przerwaliśmy naszą kampanię, wszak zasięgi jeżdżącej ciężarówki byłyby w tym czasie mocno ograniczone. Nie chcąc marnować czasu i energii pracowaliśmy nad osobnym projektem kampanii promującej markę na nośnikach LED, mającej zaznajomić Polaków z Halo.Radiem. Dzięki sprzyjającym nam Osobom i Firmom (dziękujemy raz jeszcze!!!), udało się rozpocząć ją 2 marca 2021 roku w Warszawie. W dniach od 8 do 16 marca, kampania rozpocznie się w 5 miastach Polski, tj Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Trójmieście. W sumie będziemy obecni na prawie 400 ekranach LED w popularnych ciągach pieszych.


Warto dodać, że zarówno projekt spotów, ich realizacja jak i wynajem nośników kosztowały nas 0 złotych! Dzięki temu uniknęliśmy kosztu w postaci nawet kilkuset tysięcy złotych!


Na ekranach led pojawią się m.in nasze felietonistki i felietoniści: adwokatka Sylwia Gregorczyk-Abram, prof. Magdalena Środa, pisarka i aktywistka Sylwia Chutnik czy sędzia niezłomny Igor Tuleya.


Koronawirus wpłynął i wpływa na nasze plany. Jednak z tej sytuacji wychodzimy nie tylko obronną ręką, ale przede wszystkim z kampanią promującą markę! Wiemy też, że niezgodnym ze sztuką jest jednoczesne prowadzenie kampanii promującej markę i kampanii celowej. Postanowiliśmy zatem powrócić z naszą ciężarówką już po zakończeniu kampanii wizerunkowej. Oznacza to, że zrzutka pozostaje nadal aktualna i aktywna. Na obecnym etapie wypatrujcie Państwo naszych spotów wizerunkowych na ponad 300 ekranach led w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Trójmieście!





Szanowni Państwo, świadomi Obywatele!

Wbrew pozorom, około 20 MILIARDÓW ZŁOTYCH ROCZNIE, nie spada kościołowi z nieba. To są pieniądze, które na skutek działań wszystkich partii i absolutnej większości polityków po 1989 roku, setkami kanałów, zasilają coroczny budżet kościoła, kosztem wielu społecznych potrzeb.

te61e8ecf1866e27.jpeg

Nie ma tu mowy o przypadkach, wszak politycy od lat funkcjonują przed kościołem na kolanach, dając mu wszystko czego ten zażąda, bez względu na społeczne koszty tego antyobywatelskiego "poddaństwa finansowego".


Czas przestać "mylić" prywatną przestrzeń jaką może być Wiara Każdej i Każdego z nas, od stale zwiększającego się poziomu finansowania kościoła katolickiego i to wprost z budżetu państwa!


Halo.Radio (www.halo.radio), będące pierwszym w Polsce, całodobowym medium obywatelskim, od pierwszych chwil nadawania (wystartowaliśmy 1 października 2019 roku), podejmuje najistotniejsze tematy społeczne, którymi nie jest zainteresowany medialny mejnstrim. Jednym z nich jest pedofilia wśród osób duchownych (jesteśmy medialnym patronem ostatniego filmu braci Sekielskich), ukrywana przez kościół, a także wcześniejsze i obecne władze, ale też ZAKAZANY TEMAT jakim są NASZE WSPÓLNE PIENIĄDZE, każdego roku transferowane na konta kościoła i organizacji z nim powiązanych.


Pora, żebyśmy podjęli wspólny trud poinformowania Polaków, ile kosztuje nas rocznie kościół i jak bardzo te pieniądze są powiązane z kwestią bulwersującego nas wszystkich, właściwie bezkarnego, krzywdzenia niewinnych dzieci!


Przygotowaliśmy zatem projekt kampanii społecznej dla KILKUNASTU MIAST POLSKI w oparciu o poniższy projekt graficzny (Maciej Goździelewski - dziękujemy!)Na obecną chwilę te miasta to: Warszawa, Białystok, Biała Podlaska, Lublin, Rzeszów, Kraków, Wadowice, Katowice, Częstochowa, Kielce, Radom, Łódź, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz, Szczecin, Koszalin, Gdańsk i Olsztyn.

qe4837256690e83e.jpeg

Jaki mamy plan?

W każdym z miast na czas pełnego tygodnia (Wadowice - 1 dzień) pojawi się nasz odpowiednio obrandowany samochód.

l46c809175a18253.jpeg

i32104b6ad74b937.jpeg

dc305219897321f3.jpeg

Żeby jednak już na starcie, zminimalizować koszty kampanii, postanowiliśmy przygotować do tej akcji JEDEN SAMOCHÓD, który, przemieszczając się pomiędzy miastami, objedzie pokaźną część Polski. W każdym z miast, samochód spędzi 7 dni, poruszając się po jego ulicach według wcześniej zaplanowanej trasy. To pozwoli nam oszczędzić Państwa pieniądze w dwóch segmentach: przygotowujemy jedno auto, a nie kilkanaście. Poza tym płacimy kaucję za wynajem jednego auta, a nie kilkunastu (zamrożenie środków na czas trwania kampanii, których nie możemy na nią wykorzystać podczas jej trwania)

Olbrzymi plusem pozostaje sytuacja w której rozpoczynając 2 listopada pierwszą odsłonę tej kampanii, kończymy jej pierwszy etap w okolicy końca marca 2021 roku! Oznacza to, że nasze 'kampanijne' auto porusza się po Polsce non stop przez ponad pięć miesięcy! (z przerwą na Nowy Rok)


Koszty kampanii to nie tylko wynajem auta na czas ponad pięciu miesięcy i wydruk banerów. To także:

  • opłacenie kierowców
  • paliwo
  • bezpieczny parking
  • ubezpieczenie każdego z kierowców
  • nagłośnienie
  • obsługa prawna kampanii
  • przesyłka i montaż/demontaż banerów
  • nagranie spotów reklamujących kampanię używanych w aucie
  • monitoring GPS auta

j788a692142abfa2.jpeg

Zarówno tutaj jak i na antenie Halo.Radia, oraz na profilach społecznościowych Halo.Radia, będziemy Was informować o tym jak przebiega kampania!


Po zakończeniu planowanych działań, przedstawimy tu wykaz wszystkich faktur wraz z opisem i ich skanami, żebyście mogli dokładnie zapoznać się z każdą wydaną złotówką. Ale to nie koniec!


Zrzutka będzie trwała dalej, by po uzbieraniu kolejnej kwoty, można było podjąć dalsze działania, czyli

wypuszczać kolejne, obrandowane auta w następnej puli miast. Taka strategia wydaje nam się najbardziej optymalną.


Wiemy, ze to oczywiście początek społecznej kampanii informującej o tym, co jest fundamentalnym problemem i patologią zarazem, w relacjach państwa z kościołem katolickim. Ale wiemy też, ze bez Twojego wsparcia ta sprawa nie ruszy z miejsca. Jeśli chcesz, żeby Polska stawała się zdrowym państwem, gdzie kościół będzie finansowany wyłącznie przez Wiernych, to wspomóż już teraz nasze działania i daj znać swoim znajomym i przyjaciołom, ze również mogą przyczynić się do pierwszej takiej kampanii w Polsce!


Czas otworzyć nam wszystkim oczy! Wierzymy, ze to będą dobrze wydane pieniądze, a sama kampania stanie się początkiem zwiększania obywatelskiej świadomości Polaków!


Ktoś musi wreszcie zacząć nagłaśniać ten fundamentalny temat jakim są gigantyczne pieniądze, które, dzięki politykom od lat sprzyjającym kościołowi, trafiają do niego wprost z naszych kieszeni!


Zróbmy to razem! Wspomóż zrzutkę i udostępnij ją wszędzie tam, gdzie możesz!

Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Dowiedz się więcej

Wpłacający 1938

JV
Joost
1 500 zł
 
Dane ukryte
1 000 zł
A
Agata
1 000 zł
R
Robotron
666 zł
EC
Ewa
590 zł
MP
500 zł
 
Dane ukryte
500 zł
B
Borys
500 zł
MW
Michał W.
500 zł
PW
sinsiul złoty
500 zł
Zobacz więcej

Komentarze 78

 
2500 znaków

Nasi użytkownicy założyli

771 392 zrzutki

i zebrali

569 839 671 zł

A ty na co dziś zbierasz?