id: 3cznu7

Sprzęt dla Maćka

Nasi użytkownicy założyli 1 158 824 zrzutki i zebrali 1 203 610 877 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Opis zrzutki

Maciek to wiecznie uśmiechnięty,

22 letni chłopak z ogromnymi marzeniami.

ycf230dab0c5f916.jpegMimo swojej niepełnosprawności, od lat walczy o to, by osiągać to co niemożliwe. Rok temu, Maciek z drużyny nieprzetartego szlaku, przeznaczonej dla osób z niepełnosprawnościami, trafił pod nasze skrzydła. I tak zaczęła się nasza wspólna droga, pełna ogromnych wyzwań. W lipcu tego roku, zabraliśmy Maćka na pełnoprawny harcerski obóz. Kiedy więc odbywaliśmy wędrówkę na Tarnicę, czy eksplorowaliśmy bieszczadzkie jaskinie, musiało się znaleźć miejsce i dla niego.q4f27311a21cc550.jpeg

r0c9cc12fdf0bfd5.jpegNa Tarnicę wnieśliśmy Go w prowizorycznej uprzęży z plecaka, do jaskini wprowadziliśmy "na linie". To wszystko było dla niego ogromnym przeżyciem, i wielkim szczęściem.

Maciek zapałał ogromną miłością do górskich wędrówek.

Dzięki tym sukcesom postanowiliśmy spełnić kolejne marzenie, jakim jest zdobycie Giewontu.y958062240b6d682.jpeg

Jednak Tatry to o wiele poważniejsze Góry. Chcemy, aby nasze wspólne zdobywanie szczytów było w pełni bezpieczne.

Rozpoczynamy zbiórkę środków potrzebnych na zakup sprzętu do transportowania Maćka. Nosidło ze specjalnym stelażem/uprzężą dla dorosłej osoby sprawi że jego podróż będzie komfortowa, oraz bezpieczniejsza, w szczególności dla osób transportujących.

Wiemy że wielu ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że miłości do gór i towarzyszących temu emocji nie da się "wyleczyć".

Dlatego też wierzymy że uda nam się zdobyć nasz wspólny szczyt

Pomóż nam zebrać fundusze na dalsze spełnianie marzeń Maćka, i jednocześnie wesprzyj naszą służbę 😁

Na relację z naszej pierwszej wyprawy na Tarnicę zapraszamy na fanpage 36 Harcerskiej Drużyny Czerwonych Beretów na Facebooku

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.