id: 8eu3nd

Na możliwość dalszego funkcjonowania serwisu zmniejszającego kolejki do lekarzy SolidnyPacjent

Na możliwość dalszego funkcjonowania serwisu zmniejszającego kolejki do lekarzy SolidnyPacjent

Wpłaty nieaktywne - wymagane działanie Organizatora zrzutki. Jeśli jesteś Organizatorem - zaloguj się i podejmij wymagane działania.

Nasi użytkownicy założyli 1 151 430 zrzutek i zebrali 1 196 435 076 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Aktualności5

  • Nick wspierającego zapiszemy na podziękowaniach: https://solidnypacjent.pl/serce.jpg
    0Komentarzy
     
    2500 znaków

    Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!

    Czytaj więcej
Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Opis zrzutki

Celem zbiórki jest m.in. rozszerzenie funkcjonalności o bezpłatną i niekomercyjną możliwość tworzenia kalendarzy online dla wszystkich specjalistów i umożliwienie najszybszej możliwości rejestracji dla pacjenta online. Pod koniec czerwca 2018 stworzyłem darmowy dla wszystkich, serwis internetowy (solidnypacjent.pl), którego celem jest zmniejszanie kolejek i ułatwienie dostępu do lekarzy w Polsce. Kontrowersje są - ale metoda działa i jest szansą na polepszenie obecnej sytuacji (przeczytaj do końca). Serwis to narzędzie i działanie edukujące, że na miejsce odwołanej wizyty, w razie planowanej nieobecności, może wskoczyć potrzebujący pacjent i może skutkować to uratowaniem jego życia. Współpraca społeczna i świadomość konsekwencji "sztucznego tłoku" u lekarzy to główne założenie zmniejszenia kolejek. (Niejednokrotnie słyszymy o niewykorzystaniu zakupionego za spore kwoty sprzętu medycznego). Rozwiązanie wzbudziło ogromne zainteresowanie w mediach zyskało spore grono odbiorców, co przełożyło się na rosnące potrzeby techniczne. Niestety serwis został stworzony aby pomóc, a nie czerpać z niego korzyści, w chwili obecnej nakłady na jego dalsze prosperowanie finansowo mnie przerosły, a jego istnienie wisi na włosku. Serwis od czasu powstania jest w fazie "testowej" ze względu na trwające zawiłości prawne. Od ponad pół roku, trwa postępowanie z UODO wyjaśniające zasadę funkcjonowania serwisu, która de facto jest bardzo prosta - polega na wymianie informacji między lekarzami, czy pacjent, który umówił się na wizytę sumiennie zjawiał się na wizyty w przeszłości. Wszystko to bez udostępniania z imienia i nazwiska personaliów tej osoby - chodzi wyłącznie o numer telefonu. Cel serwisu? Wykorzystanie potencjału polskiej służby zdrowia i zaangażowanie lekarzy w celu wypełnienia pustych luk godzinowych wynikających z niestawiennictwa się pacjentów. Cel to zmniejszenie kolejek do lekarzy w Polskiej służbie zdrowia. Chęć ujednolicenia systemu w celu lepszego informowania o wizycie, osób, które wcześniej miały problem z dotarciem na wizytę. Z uwagi na przedsięwzięcie logistyczne - rejestracja placówki medycznej niejednokrotnie nie jest w stanie "obdzwonić" wszystkich pacjentów, w tym przypadku, oflagowani pacjenci za pomocą systemu SolidnyPacjent.pl otrzymają wzmożony kontakt celem prawidłowego dotrzymania terminu wizyty i zostaną szczegółowo doinformowani. Czy to jest zgodne z RODO? Tak, wszystko jest opisane na stronie, w zakładkach regulamin, rodo itp. Dla kogo jest serwis i co da społeczeństwu? Serwis powstał dla lekarzy, lecz posłuży pacjentom. Jak wynika z badań, do skutku nie dochodzi niemal 40% umówionych wizyt, generuje to dziennie milionowe straty i marnotrawi czas lekarza, który wyposażony w nowoczesny sprzęt nie może go wykorzystać. Tracą pacjenci, którzy czekają w wielomiesięcznych kolejkach na swoją wizytę, która mogłaby się odbyć o wiele wcześniej w przypadku wdrożenia funkcji lepszego wykorzystania ich czasu. Powodzenie projektu to tak jakby z dnia na dzień w Polsce przybyło 60 000 nowych lekarzy! Jak to działa? Lekarz przyjmujący pacjentów lub dział rejestracji medycznej , po założeniu konta w serwisie i jego weryfikacji, posiada możliwość dodania numeru telefonu, który nie zjawia się na umówioną wizytę bez odwołania (generuje to wolny czas lekarza, który zwyczajnie jest marnotrawiony, w przypadku braku innej osoby na to miejsce). Dodany numer może zostać wykorzystany za pomocą rozwijanego systemu API przez inną placówkę medyczną w celu podjęcia czynności mających na celu ustalenie czy pacjent faktycznie trafi na umówioną wizytę, w razie faktycznego problemu z dotarciem na wizytę przez wcześniej oflagowanego pacjenta, zostanie zwolnione cenne miejsce i skorzysta osoba potrzebująca. Czy to coś kosztuje? Nie. Serwis i jego funkcjonalność jest w 100% darmowa i nie generuje dochodów (nie wyświetla reklam i nie pobiera od nikogo opłat). Dlaczego to robię? Bo samo się nie zrobi. Ze względu na opieszałość w działaniu i brak reakcji ze strony Państwa. Problem kolejek i zmarnotrawiony czas lekarzy, który mógł zostać przeznaczony na potrzebujących jest realny i wynosi nawet 40% całego dziennego etatu. Nie mam tu na myśli podkręcania tempa pracy, a wykorzystanie pustych miejsc, które powstały w wyniku nieusprawiedliwionej nieobecności na umówioną wizytę. Dla przykładu w innych krajach nieusprawiedliwiona nieobecność na umówionej wizycie lekarskiej skutkuje ograniczeniami w dostępie do świadczeń oraz karami - serwis stara się tego uniknąć i wyznacza drogę możliwych zmian. Czy to jest strona tylko dla lekarzy? Serwis początkowo miał być tylko dla lekarzy, jednak w trakcie trwających prac okazało się, że problem nie leży tylko po jednej stronie. Mowa tu o placówkach medycznych, które nie umożliwiają pacjentowi odwołania wizyty - i tą sprawę należy nagłośnić i rozwiązać. Serwis testowo uruchomił usługę umożliwiającą zgłaszanie placówek medycznych, które nie umożliwiają pacjentowi odwołania wizyty. Funkcja ta posłużyła do wykrycia problemu w dostępie do usług warszawskiego szpitala. Sytuacje, które z powodu zaniechań placówek medycznych (uniemożliwienie odwołania wizyty przez pacjenta) powodują utrudnienia w dostępie do usług innym potrzebującym, są niedopuszczalne i właśnie z tego powodu strona będzie rozwijana. Dlaczego aktualnie nie można zgłosić problemu z brakiem możliwości odwołania wizyty na stronie? W wyniku kontroli UODO, formularz umożliwiający funkcje zgłaszania placówek medycznych, które nie dają możliwości odwołania wizyty, został usunięty, podyktowane to zostało wymogami organizacyjnymi, których nie jestem w stanie dalej finansować jako jednostka, ze środków prywatnych :( Na co przeznaczone zostaną środki? Na rozbudowę (oprogramowania oraz infrastruktury), popularyzację metody społecznej informacji wzajemnej w celu polepszenia jakości polskiej służby zdrowia, ponowne udostępnienie funkcji serwisu dla pacjentów, zakończenie fazy beta testów serwisu i uregulowanie sytuacji prawnych. Wdrożenie systemu API i udostępnienie bezpłatnych rozwiązań informatycznych, tak aby każda placówka i każdy pacjent mogli bezpłatnie: a) Zgłosić brak możliwości odwołania wizyty w danej placówce i szybką reakcję wyjaśniającą; b) Korzystać z polskiej służby zdrowia bez kolejek i marnotrawienia czasu pracy.

English below:

Pod koniec czerwca 2018 stworzyłem darmowy dla wszystkich, serwis internetowy (solidnypacjent.pl), którego celem jest zmniejszanie kolejek i ułatwienie dostępu do lekarzy w Polsce. Kontrowersje są - ale metoda działa i jest szansą (przeczytaj do końca) na polepszenie obecnej sytuacji. Serwis to narzędzie i działanie edukujące, że na miejsce odwołanej wizyty, w razie planowanej nieobecności, może wskoczyć inny potrzebujący pacjent - może skutkować to uratowaniem jego życia. Współpraca społeczna i świadomość konsekwencji "sztucznego tłoku" u lekarzy to główne założenie zmniejszenia kolejek. Rozwiązanie wzbudziło ogromne zainteresowanie w mediach zyskało spore grono odbiorców, co przełożyło się na rosnące potrzeby techniczne. Niestety serwis został stworzony aby pomóc, a nie czerpać z niego korzyści, w chwili obecnej nakłady na jego dalsze prosperowanie finansowo mnie przerosły, a jego istnienie wisi na włosku. Serwis od czasu powstania jest w fazie "testowej" ze względu na trwające zawiłości prawne. Od ponad pół roku, trwa postępowanie z UODO wyjaśniające zasadę funkcjonowania serwisu, która de facto jest bardzo prosta - polega na wymianie informacji między lekarzami, czy pacjent, który umówił się na wizytę sumiennie zjawiał się na wizyty w przeszłości. Wszystko to bez udostępniania z imienia i nazwiska personaliów tej osoby - chodzi wyłącznie o numer telefonu. Cel serwisu? Wykorzystanie potencjału polskiej służby zdrowia i zaangażowanie lekarzy w celu wypełnienia pustych luk godzinowych wynikających z niestawiennictwa się pacjentów. Cel to zmniejszenie kolejek do lekarzy w Polskiej służbie zdrowia. Chęć ujednolicenia systemu w celu lepszego informowania o wizycie, osób, które wcześniej miały problem z dotarciem na wizytę. Z uwagi na przedsięwzięcie logistyczne - rejestracja placówki medycznej niejednokrotnie nie jest w stanie "obdzwonić" wszystkich pacjentów, w tym przypadku, oflagowani pacjenci za pomocą systemu SolidnyPacjent.pl otrzymają wzmożony kontakt celem prawidłowego dotrzymania terminu wizyty i zostaną szczegółowo doinformowani. Czy to jest zgodne z RODO? Tak, wszystko jest opisane na stronie, w zakładkach regulamin, rodo itp. Dla kogo jest serwis i co da społeczeństwu? Serwis powstał dla lekarzy, lecz posłuży pacjentom. Jak wynika z badań, do skutku nie dochodzi niemal 40% umówionych wizyt, generuje to dziennie milionowe straty i marnotrawi czas lekarza, który wyposażony w nowoczesny sprzęt nie może go wykorzystać. Tracą pacjenci, którzy czekają w wielomiesięcznych kolejkach na swoją wizytę, która mogłaby się odbyć o wiele wcześniej w przypadku wdrożenia funkcji lepszego wykorzystania ich czasu. Powodzenie projektu to tak jakby z dnia na dzień w Polsce przybyło 60 000 nowych lekarzy! Jak to działa? Lekarz przyjmujący pacjentów lub dział rejestracji medycznej , po założeniu konta w serwisie i jego weryfikacji, posiada możliwość dodania numeru telefonu, który nie zjawia się na umówioną wizytę bez odwołania (generuje to wolny czas lekarza, który zwyczajnie jest marnotrawiony, w przypadku braku innej osoby na to miejsce). Dodany numer może zostać wykorzystany za pomocą rozwijanego systemu API przez inną placówkę medyczną w celu podjęcia czynności mających na celu ustalenie czy pacjent faktycznie trafi na umówioną wizytę, w razie faktycznego problemu z dotarciem na wizytę przez wcześniej oflagowanego pacjenta, zostanie zwolnione cenne miejsce i skorzysta osoba potrzebująca. Czy to coś kosztuje? Nie. Serwis i jego funkcjonalność jest w 100% darmowa i nie generuje dochodów (nie wyświetla reklam i nie pobiera od nikogo opłat). Dlaczego to robię? Ze względu na opieszałość w działaniu lub brak reakcji ze strony Państwa. Problem kolejek i zmarnotrawiony czas lekarzy, który mógł zostać przeznaczony na potrzebujących jest realny i wynosi nawet 40% całego dziennego etatu. Nie mam tu na myśli podkręcania tempa pracy, a wykorzystanie pustych miejsc, które powstały w wyniku nieusprawiedliwionej nieobecności na umówioną wizytę. Dla przykładu w innych krajach nieusprawiedliwiona nieobecność na umówionej wizycie lekarskiej skutkuje ograniczeniami w dostępie do świadczeń oraz karami - serwis stara się tego uniknąć i wyznacza drogę możliwych zmian. Czy to jest strona tylko dla lekarzy? Serwis początkowo miał być tylko dla lekarzy, jednak w trakcie trwających prac okazało się, że problem nie leży tylko po jednej stronie. Mowa tu o placówkach medycznych, które nie umożliwiają pacjentowi odwołania wizyty - i tą sprawę należy nagłośnić i rozwiązać. Serwis testowo uruchomił usługę umożliwiającą zgłaszanie placówek medycznych, które nie umożliwiają pacjentowi odwołania wizyty. Funkcja ta posłużyła do wykrycia problemu w dostępie do usług warszawskiego szpitala. Sytuacje, które z powodu zaniechań placówek medycznych (uniemożliwienie odwołania wizyty przez pacjenta) powodują utrudnienia w dostępie do usług innym potrzebującym, są niedopuszczalne i właśnie z tego powodu strona będzie rozwijana. Dlaczego aktualnie nie można zgłosić problemu z brakiem możliwości odwołania wizyty na stronie? W wyniku kontroli UODO, formularz umożliwiający funkcje zgłaszania placówek medycznych, które nie dają możliwości odwołania wizyty, został usunięty, podyktowane to zostało wymogami organizacyjnymi, których nie jestem w stanie dalej finansować jako jednostka, ze środków prywatnych :( Na co przeznaczone zostaną środki? Na rozbudowę (oprogramowania oraz infrastruktury), popularyzację metody społecznej informacji wzajemnej w celu polepszenia jakości polskiej służby zdrowia, ponowne udostępnienie funkcji serwisu dla pacjentów, zakończenie fazy beta testów serwisu i uregulowanie sytuacji prawnych. Wdrożenie systemu API i udostępnienie bezpłatnych rozwiązań informatycznych, tak aby każda placówka i każdy pacjent mogli bezpłatnie: a) Zgłosić brak możliwości odwołania wizyty w danej placówce i szybką reakcję wyjaśniającą; b) Korzystać z polskiej służby zdrowia bez kolejek i marnotrawienia czasu pracy.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Dowiedz się więcej

Wpłaty 4

 
Dane ukryte
100 zł
 
Dane ukryte
50 zł
mrc
10 zł
GD
1 zł

Komentarze

 
2500 znaków
Zrzutka - Brak zdjęć

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!