id: 8hyksb

POMÓŻ NAM SPEŁNIĆ MARZENIA !!Zbieramy na dostawkę rowerowa do Wózka inwalidzkiego

Organizator przesłał dokumenty potwierdzające wiarygodność opisu zrzutki
Wpłaty nieaktywne - wymagane działanie Organizatora zrzutki. Jeśli jesteś Organizatorem - zaloguj się i podejmij wymagane działania.

Nasi użytkownicy założyli 1 157 985 zrzutek i zebrali 1 202 862 890 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Aktualności1

• Witam wszystkich serdecznie. Zgłosił się do nas Pan z Krakowa który zaproponował nam odsprzedanie swojej dostawki rowerowej za jedynie 5 tysięcy zloty. Dostawka jest w bardzo dobrym stanie i posiada zestaw przystosowanych regulacji na których mi zależało. Na te chwile mamy uzbierane już 3 tysiące zloty tak wiec do pełnego sukcesu brakuje nam już tylko 2 tys. Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych zrzutka o pomoc w ukończeniu realizacji zebrania funduszy. Zakup osprzętu będzie udokumentowany i wam udostępniony. POZDRAWIAM
    0Komentarzy

2500 znaków

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!

Czytaj więcej
Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Opis zrzutki

Nie należę do tych co wciąż siedzą w domu i czekają na cuda. Jestem facetem który mimo swojej niepełnosprawności chce brać od życia tyle ile się da, ponieważ życie jest piękne nawet w tedy kiedy jeździ się na wózku.

Witajcie.

Na imię mam Daniel i już 10 rok jestem osoba niepełnosprawną z porażeniem czterokończynowym ''Tetraplegia'' po urazie kręgosłupa szyjnego na odcinku C5 / C6.

Jakieś ponad dwa lata temu poznałem najcudowniejszą kobietę na świecie która otworzyła mi SZEROKO oczy :) Pokazała ze życie na wózku nie musi być takie złe, udowodniła ze w tym życiu można osiągnąć na prawdę wiele !! (Nie myliła się) W ostatnich dwóch latach zrobiliśmy więcej niż ja przez 29 lat swojego życia, dla tego śmiało można powiedzieć ze dopiero po wypadku tak naprawdę zrozumiałem co to życie.

POKOCHAŁEM GÓRY !!

W ubiegłym roku nasza przygoda z górami zaczęła się gdy byliśmy w Ustroniu oraz Wiśle, od razu pokochałem góry ponieważ jeszcze kiedy bylem zdrowy nie miałem styczności z górami i do dziś tego żałuję ale jak się już okazało na wózku można wiele, tak wiec i te nie wielkie góry było bardzo milo zobaczyć tym bardziej ze nigdy bym nie pomyślał ze taki cienki gość jak ja może być tego częścią :)

Natomiast w tym roku był już nowy i dużo większy cel ''TATRY'' miedzy innymi wjazd wózkiem inwalidzkim na morskie oko - Na początku mieliśmy niewielkie obawy ze jednak może nam się to nie udać :( ale decyzja była już podjęta i nie ma zmiłuj. 04-08-2018 uznaliśmy ze marzenia trzeba spełniać i wyruszyliśmy z pełnymi plecakami wody w stronę Morskiego oka.

6 godzin wjazdu w niemiłosierny upal i jednak daliśmy rade - BYŁO TO CUDOWNE OSIĄGNIĘCIE i spełnienie marzeń ponieważ dokonaliśmy tego razem.

W następnym roku planujemy powtórzyć przygodę i ją nieco trochę rozszerzyć o więcej szlaków,. Dla tego zwracam się do was z ogromna prośbą o wsparcie mnie w zakupie dostawki rowerowej która umożliwi nam pokonywać dłuższe trasy i cieszyć się z coraz to ciekawszych przygód.

Jeśli ma ktoś pytania odnośnie mnie lub tej dostawki chętnie odpisze na FB lub maila.

- Facebook / Daniel Tetra Myszka

- Mail / [email protected]

INFORMACJE

Dostawkę rowerową napędza się silą własnych rąk - dostawka posiada liczną zmianę przerzutek, oraz wbudowany akumulator. Jest wiele wersji dostawek lecz ja potrzebuje tej dla osoby z porażeniem czterokończynowym.

Z góry bardzo dziękuje tym którzy zechcą nas wspomóc w zakupie tego sprzętu. Sprzęt był by zakupiony ze sklepu Partner MED w Bytomiu.

Na tej trasie do morskiego oka na wprost jechałem 14km w jedna stronę.

English below:

Z niepełnosprawnością i wytrwałością można podbijać nie jedne szczyty - tylko trzeba tego chcieć.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.