Wesprzyj film fabularny ZRZUT
Wesprzyj film fabularny ZRZUT
Opis zrzutki
Nazywam się Darek Foks.
[https://pl.wikipedia.org/wiki/Darek_Foks]
Jakiś czas temu rozpocząłem pracę nad filmem ZRZUT, którą z ważnych powodów musiałem przerwać, w czym spory udział miała i ma pandemia. Ta praca jest jednak na tyle artystycznie, finansowo i emocjonalnie zaawansowana, a dudnienie kroków historii już tak donośne, że postanowiłem ją dokończyć. Wierzę, że pandemia niebawem też postanowi dokończyć samą siebie w sposób umożliwiający wykonanie celnego ZRZUTU.
ZRZUT to projekt pełnometrażowego minimalistycznego filmu fabularnego, którego głównym tematem jest zbrodnia na historii popełniana codziennie przez rządzących przy współudziale ich mniej lub bardziej świadomych ofiar, czyli nas. Ten temat jest obecny w moich pracach literackich i wizualnych od lat, jednak to film jest najlepszym medium dla opowieści o fałszywych rekonstruktorach historycznych, którzy postanowili hurtowo zarobić przy okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej, zawadzając przy okazji o rocznicę wybuchu powstania w Warszawie. Taki film może powstać tylko jako produkcja niezależna.
Filmu ZRZUT nie da się zrobić po partyzancku. Próbowałem. Po partyzancku można jedynie napisać poemat i oparty na nim scenariusz. Tak też zrobiłem. Bez pieniędzy nie da się zrealizować pełnometrażowej fabuły, nawet minimalistycznej. Mikrobudżet, który założyłem, pozwoli na produkcję tego kameralnego filmu w profesjonalnych warunkach. Spotykam się z przychylnością, zrozumieniem i chęcią współpracy wybitnych twórców. Na razie mam dla nich historię, pomysły inscenizacyjne oraz wiedzę pozwalającą na przygotowanie i poprowadzenie tej niewielkiej produkcji. Mam też pragnienie zapewnienia im w miarę godziwych warunków pracy, bo artysta nie powinien pracować w deszczu i chłodzie oraz za darmo. Wiele razy pracowałem za darmo lub półdarmo, więc wiem, w czym rzecz.
Dla wspierających ZRZUT przygotowałem duży zestaw upominków (lista jest obok/poniżej – warto przejrzeć ją uważnie). To głównie moje książki (w dużej mierze końcówki nakładów) i moje limitowane prace wizualne „Historia kina polskiego” (np. człowiek-pies powyżej) oraz „Być jak Robert Bresson” (np. Cybulski nad człowiekiem-psem). Jest też kilka rarytasów. Starałem się, żeby były to przede wszystkim wytwory rąk własnych. Wysyłką upominków i jej kosztami zajmie się nasza produkcja – proszę o podanie adresu e-mail w podsumowaniu w celu ustalenia wysyłki/odbioru.
Dla wszystkich darczyńców znajdzie się miejsce w napisach końcowych, zaproszenie na kinowy lub sieciowy pokaz filmu, a także ilustrowany zdjęciami z planu scenariusz w wersji cyfrowej. Wesprzeć ZRZUT można również udostępnieniem i polubieniem zbiórki oraz dowolną kwotą bez upominku (wybierając opcję „wpłać bez nagrody” u dołu sekcji „wpłać na zrzutkę” przy podsumowaniu), także anonimowo, jednak jest tych upominków tyle, że dla każdego powinno wystarczyć. Proszę o wsparcie ZRZUTU i w imieniu ZRZUTU dziękuję.
Więcej informacji o mnie i projekcie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Darek_Foks
http://www.ppibl.ibl.waw.pl/mediawiki/index.php?title=Darek_FOKS
http://malyformat.com/2020/02/dajmy-sie-sparafrazowac/
https://www.facebook.com/mynameisfoksdarekfoks
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj na bieżąco statystyki!
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj na bieżąco statystyki!

Oferty sprzedaży
Wpłaty 58
Oferty sprzedaży

„Zrzut” Darka Foksa – książka poetycka z autografem (2020)
Nieduży poemat „Zrzut” zainspirował scenariusz większego filmu pod tym samym tytułem. Na okładce wykorzystano cztery fotomontaże autora pochodzące z obszernego cyklu „Eurydyka”. Książka jest dostępna tylko w formie upominku dla wspierających produkcję filmu „Zrzut”. Z przyczyn technicznych, papierniczych i historycznych egzemplarze będą wysyłane po 31 marca 2022 roku.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 6 razy (pozostało 144 z 150)


Książka „Wielkanoc z tygrysem” Darka Foksa z autografem (2008)
Zapis walki autora z formą kryminału, a na okładce Monica Bellucci w mundurze majora Korpusu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Zawiera także lirykę i fajne opowiadanie-rekwizyt „Sny z puszki”.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 5 z 5)


Książka „Café Spitfire” Darka Foksa z autografem (2019)
Jeden z krytyków słusznie nazwał tę książkę rewelacyjnie hipnotyczną, jednak tego generalnie nie da się opowiedzieć, to trzeba zobaczyć i przeczytać.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 2 razy (pozostało 48 z 50)



Książka „Historia kina polskiego” Darka Foksa z autografem (2015)
Tak jak mówi tytuł – historia kina polskiego z obrazkami instruktażowymi. Z roku na rok coraz lepsza. Książka była nominowana do Górnośląskiej Nagrody Literackiej Juliusz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 2 razy (pozostało 8 z 10)






Książki „Café Spitfire” (2019) i „Wołyń Bourne’a” (wydanie II, 2017) Darka Foksa z autografami
Zestaw książek, które razem mogą więcej, dając w rezultacie na przykład „Spitfire’a nad Wołyniem” i „Café Bourne’a”.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 2 razy (pozostało 48 z 50)


Książka „Tosiek. Antoni Nurzyński – operator filmowy ze Skierniewic" z autografem (2010)
Opracowana przez Darka Foksa, bogato ilustrowana książka o przedwcześnie zmarłym wybitnym operatorze filmowym. Ostatnie egzemplarze.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 1 raz (pozostało 9 z 10)



„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 3, format A4 (2018)
Humphrey Bogart w „Sokole maltańskim” Johna Hustona (1941) z „Wierszami” Marcina Świetlickiego (wyd. 2011). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 5, format A4 (2018)
Zbigniew Cybulski w „Popiele i diamencie” Andrzeja Wajdy (1958) z pierwszym wydaniem Niepokoju Tadeusza Różewicza (1947). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 3 razy (pozostało 47 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 2, format A4 (2018)
Louise Brooks w „Dzienniku upadłej dziewczyny” G.W. Pabsta (1929) z wyborem wierszy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego (wyd. 1986). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 1, format A4 (2018)
Brigitte Helm w „Metropolis” Fritza Langa (1927) i „Tram wpopszek ulicy: skruty prozy i poemy” Jerzego Jankowskiego (wyd. 1920). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 1 raz (pozostało 49 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 4, format A4 (2018)
Irena Laskowska i Jan Machulski w „Ostatnim dniu lata” Tadeusza Konwickiego (1958) z „Poematami i utworami teatralnymi” Tadeusza Peipera (wyd. 1979). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 10, format A4 (2018)
Robert De Niro i Joe Pesci we „Wściekłym byku” Martina Scorsese (1980) z dwujęzycznym wyborem wierszy Wisławy Szymborskiej (wyd. 1989). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 1 raz (pozostało 49 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 6, format A4 (2018)
Lucyna Winnicka w „Pociągu” Jerzego Kawalerowicza (1959) z wyborem wierszy Jerzego Jarniewicza (wyd. 2007). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 9, format A4 (2018)
Catherine Deneuve we „Wstręcie” Romana Polańskiego (1965) i wybór wierszy Rafała Wojaczka (wyd. 1999). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 7, format A4 (2018)
Jeanne Moreau w „Nocy” Michelangelo Antonioniego (1961) i „Bal w operze” Juliana Tuwima (wyd. 1982). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 8, format A4 (2018)
Tom Courtenay w „Billym kłamcy” Johna Schlesingera (1963) z tomem „Wierszy” Czesława Miłosza (wyd. 1985). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)






Książka „Wiersze o fryzjerach” Darka Foksa z autografem (1994)
Debiutancka książka poetycka, do dzisiaj mile wspominana przez krytyków. Wiersze z niej wcześniej dostały Nagrodę „Brulionu”. Ostatnie egzemplarze.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 15 z 15)



„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 3, format A3 (2018)
Humphrey Bogart w „Sokole maltańskim” Johna Hustona (1941) z „Wierszami” Marcina Świetlickiego (wyd. 2011). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 1 raz (pozostało 49 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 2, format A3 (2018)
Louise Brooks w „Dzienniku upadłej dziewczyny” G.W. Pabsta (1929) z wyborem wierszy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego (wyd. 1986). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 8, format A3 (2018)
Tom Courtenay w „Billym kłamcy” Johna Schlesingera (1963) z pierwszym tomem Wierszy Czesława Miłosza (wyd. 1985). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 9, format A3 (2018)
Catherine Deneuve we „Wstręcie” Romana Polańskiego (1965) i wybór wierszy Rafała Wojaczka (wyd. 1999). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 4, format A3 (2018)
Irena Laskowska i Jan Machulski w „Ostatnim dniu lata” Tadeusza Konwickiego (1958) z „Poematami i utworami teatralnymi” Tadeusza Peipera (wyd. 1979). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 2 razy (pozostało 48 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 1, format A3 (2018)
Brigitte Helm w „Metropolis” Fritza Langa (1927) i „Tram wpopszek ulicy: skruty prozy i poemy” Jerzego Jankowskiego (wyd. 1920). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 10, format A3 (2018)
Robert De Niro i Joe Pesci we „Wściekłym byku” Martina Scorsese (1980) z dwujęzycznym wyborem wierszy Wisławy Szymborskiej (wyd. 1989). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 6, format A3 (2018)
Lucyna Winnicka w „Pociągu” Jerzego Kawalerowicza (1959) z wyborem wierszy Jerzego Jarniewicza (wyd. 2007). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 7, format A3 (2018)
Jeanne Moreau w „Nocy” Michelangelo Antonioniego (1961) i „Bal w operze” Juliana Tuwima (wyd. 1982). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson” Darka Foksa, fotomontaż nr 5, format A3 (2018)
Zbigniew Cybulski w „Popiele i diamencie” Andrzeja Wajdy (1958) z pierwszym wydaniem „Niepokoju” Tadeusza Różewicza (1947). Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
wybrano 1 raz (pozostało 49 z 50)


„Historia kina polskiego” Darka Foksa, cykl dwunastu fotografii, format A4 (2015)
Teka wszystkich dwunastu zdjęć Darka Foksa z książki „Historia kina polskiego”. Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Historia kina polskiego” Darka Foksa, cykl dwunastu fotografii, format A3 (2015)
Teka wszystkich dwunastu zdjęć Darka Foksa z książki „Historia kina polskiego”. Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson”, cykl dziesięciu fotomontaży, format A4 (2018)
Teka wszystkich dziesięciu fotomontaży Darka Foksa z cyklu "Być jak Robert Bresson". Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)

„Być jak Robert Bresson”, cykl dziesięciu fotomontaży, format A3 (2018)
Teka wszystkich dziesięciu fotomontaży Darka Foksa z cyklu "Być jak Robert Bresson". Numerowany i sygnowany druk cyfrowy na papierze satynowym 250 g, nakład limitowany: 100 egz.
Prosimy o podanie maila w celu ustalenia wysyłki!
(pozostało 50 z 50)


Nasi użytkownicy założyli
878 295 zrzutek
i zebrali