Zrzutka.pl zwiększyła, w ciągu zaledwie 4. ostatnich miesięcy, wartość zebranych środków za jej pośrednictwem aż o 50%, do poziomu 150 mln zł [EDIT: 200 mln w marcu 2020 roku]!
Zaprezentowaliśmy także zupełnie nowy wygląd platformy, zapewniający wiele ułatwień w zakresie UX zwiększających przejrzystość oraz łatwość korzystania. Wprowadziliśmy także tzw. silne uwierzytelnienia, dzięki czemu zbieranie środków w serwisie będzie jeszcze bardziej bezpieczne niż dotychczas.
Zgromadzenie pierwszych 100 mln zł za pośrednictwem zrzutka.pl, zajęło naszym użytkownikom blisko 5 lat i udało się tego dokonać w połowie lipca 2019. Do zgromadzania kolejnych 50 mln zł, potrzebnych było tylko cztery miesiące.
- Wzrost zebranych środków, na internetowe zrzutki za naszym pośrednictwem, aż o 50% w zaledwie kilka miesięcy, zaskoczyły także nas samych – mówi Martyna Łazarska ze zrzutka.pl. – W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wprowadziliśmy wiele zmian i nowości, w tym m.in. otrzymaliśmy zezwolenie na działanie w charakterze krajowej instytucji płatniczej wydane przez KNF, uruchomiliśmy płatności cykliczne, ułatwiliśmy prowadzenie i promowanie zrzutek przy wykorzystaniu kanałów w mediach społecznych. Jesteśmy głęboko przekonani, że powyższe zmiany przyczyniły się do uzyskania tych imponujących wzrostów, gdyż przełożyły się one na wzrost zaufania internautów do nas. Dlatego też, wprowadzamy kolejne udogodnienia. – dodała Martyna ze zrzutka.pl.
Przygotowane przez nasz zespół aktualne nowości i ułatwienia, pozwolą użytkownikom platformy w jeszcze łatwiejszy, przyjaźniejszy, szybszy oraz co najważniejsze bezpieczniejszy sposób tworzyć zbiórki w internecie, a także gromadzić oraz wypłacać pieniądze na dowolne cele. Wśród nich najważniejszymi z zmian są m.in.:
1. Nowy, przejrzysty wygląd strony
Obok nowoczesnego layoutu zaimplementowanego w całym serwisie, który wpływa na poprawę przejrzystości stron oraz przyczynia się do lepszej użyteczności platformy, wprowadzono także modyfikację układu poszczególnych stron. Dzięki temu, np. na stronie głównej prezentowanych jest aktualnie więcej zrzutek, które poukładane są w intuicyjne kategorie. W efekcie internauci korzystający z platformy, nie zagłębiając się w zrzutka.pl, mogą odnaleźć wiele interesujących zbiórek.
2. Łatwiejsza w obsłudze
W wyniku zaproponowanych zmian, interfejs użytkownika został uporządkowany. Dodatkowo, uproszczono edytor zrzutek. Nowości obejmują również posegregowanie zakładek w indywidualnych ustawieniach, dzięki czemu internauci szybko odnajdą sekcję z weryfikacją zrzutki czy użytkownika. Ponadto, została zwiększona maksymalna liczba zdjęć lub filmów w głównym oknie zrzutki; aktualnie jest to aż 10.
3. Wzmocnienie bezpieczeństwa
Niedawno otrzymane zezwolenie z KNF na działanie w charakterze krajowej instytucji płatniczej nałożyło na platformę nowe obowiązki. Wśród nich jest stosowanie tzw. silnego uwierzytelnienia, znanego dotychczas głównie z banków. Jego implementacja podnosi jeszcze bardziej bezpieczeństwo zbieranych środków na zrzutka.pl. Dodatkowo, wprowadzone zabezpieczenia obejmują wprowadzenie podwójnej weryfikacji. W przypadku wykonywania tzw. kluczowej operacji, tj. wypłaty środków, zmiany danych, zmiany sposobu uwierzytelnienia, zrzutka.pl poprosi o wpisanie kodu weryfikacyjnego, który zostanie wysłany na skrzynkę mailową lub smsem. Ponadto, każde połączenie na zrzutce jest szyfrowane 256-bitowym certyfikatem GeoTrust.