Chcesz lepiej przekonywać do swoich racji? Chcesz, żeby inni Ci wierzyli, ufali, robili to, o co ich prosisz? 6 listopada o 19:00 odpalamy dobroczynny live. Paweł Tkaczyk nauczy Cię, jak to zrobić. W tym godzinnym webinarze podzieli się technikami storytellingu, których można używać w perswazji. Opowie Ci, jak angażować emocje u Twojej widowni oraz o tym, które z nich działają najlepiej.
Naucz się, jak opowiedzieć swoją historię i stworzyć przekonujący opis zrzutki.
Poza emocjami porozmawiamy o narzędziach, bo chcesz dotrzeć ze swoim komunikatem do jak największej liczby ludzi, prawda? Paweł pokaże Ci, jak zwiększyć zasięg i jak oszczędzać czas, by zwiększyć efektywność Twojej akcji.
A wszystko to w oparciu o dobroczynność.
Webinar będzie prywatną transmisją na YouTube. Potrwa przynajmniej 90 minut (z czego 60 minut to przygotowany przez Pawła Tkaczyka materiał, 30 minut to czas na Twoje pytania).
Jak wziąć udział w webinarze?
Dostęp otrzymasz po zakupieniu symbolicznej cegiełki na zrzutce Pawła. Zbieramy na dom dla nastoletnich i usamodzielniających się matek – pierwszy taki dom w Polsce buduje Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej.
Zakup symboliczną cegiełkę - bilet wstępu na zrzutka.pl/storytelling.
Link do transmisji dostaniesz w dniu zakończenia zrzutki. Inne oferty, jak filmy z podziękowaniem i suche dowcipy, otrzymasz wcześniej.
Poznaj prowadzącego.
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom jako mentor, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.