Wróć do bloga

Jak opowiadać, by wzbudzić emocje i przekonać innych do swojego celu?

Jak opowiadać, by wzbudzić emocje i przekonać innych do swojego celu?

Napisano 27 października, 2020
Jak opowiadać, by wzbudzić emocje i przekonać innych do swojego celu?

Chcesz lepiej przekonywać do swoich racji? Chcesz, żeby inni Ci wierzyli, ufali, robili to, o co ich prosisz? 6 listopada o 19:00 odpalamy dobroczynny live. Paweł Tkaczyk nauczy Cię, jak to zrobić. W tym godzinnym webinarze podzieli się technikami storytellingu, których można używać w perswazji. Opowie Ci, jak angażować emocje u Twojej widowni oraz o tym, które z nich działają najlepiej.


Naucz się, jak opowiedzieć swoją historię i stworzyć przekonujący opis zrzutki. 


Poza emocjami porozmawiamy o narzędziach, bo chcesz dotrzeć ze swoim komunikatem do jak największej liczby ludzi, prawda? Paweł pokaże Ci, jak zwiększyć zasięg i jak oszczędzać czas, by zwiększyć efektywność Twojej akcji.

A wszystko to w oparciu o dobroczynność.

Webinar będzie prywatną transmisją na YouTube. Potrwa przynajmniej 90 minut (z czego 60 minut to przygotowany przez Pawła Tkaczyka materiał, 30 minut to czas na Twoje pytania).


Jak wziąć udział w webinarze?


Dostęp otrzymasz po zakupieniu symbolicznej cegiełki na zrzutce Pawła. Zbieramy na dom dla nastoletnich i usamodzielniających się matek – pierwszy taki dom w Polsce buduje Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej.

Zakup symboliczną cegiełkę - bilet wstępu na zrzutka.pl/storytelling.

Link do transmisji dostaniesz w dniu zakończenia zrzutki. Inne nagrody, jak filmy z podziękowaniem i suche dowcipy, otrzymasz wcześniej.  


Poznaj prowadzącego.


Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom jako mentor, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.


Zastanawiasz się nad założeniem własnej zrzutki? Zapoznaj się z informacjami poniżej!

Po pierwsze - jak to działa?

To proste - wchodzisz na zrzutka.pl (możesz też skorzystać z aplikacji mobilnej zrzutka.pl dostępnej w Sklepie Google Play oraz na App Store), podajesz dowolny cel zrzutki oraz kwotę i to wszystko - gotowe. Na utworzoną w ten sposób zrzutkę możesz od razu za darmo i błyskawicznie przyjmować wpłaty - wpłaty księgują się na Twojej zrzutce już w czasie około 1 minuty od ich zlecenia przez wpłacającego! Środki ze swojej zrzutki wypłacasz kiedy chcesz i tak często jak tego potrzebujesz, a dzięki opcji ekspresowych wypłat otrzymasz je na swoje konto w ciągu kilku minut od zlecenia wypłaty! Ważne - zrzutka.pl utrzymuje się głównie z darowizn - portalu możesz używać w 100% za darmo. Nie pobieramy żadnych obowiązkowych opłat od organizatorów zrzutek ani od wspierających - sprawdź.  

Po drugie - czy to działa?

530 000 zrzutek, ponad 300 000 000 zł zebrane na zrzutkach. Nasi użytkownicy oceniają nas na niemal 5/5 na ponad 2 000 opinii w Sklepie Google Play zobacz opinie i na niemal 9/10 na naszej stronie z ocenami (ponad 2 000 opinii) - sprawdź opinie. Również nasza aplikacja w App Store posiada analogiczne oceny (niemal 5/5). Zrzutki prywatne, np. na prezenty urodzinowe, zrzutki na realizację marzeń, zrzutki projektowe, zrzutki charytatywne, zrzutka na #SerceJulki, która zebrała ponad 1 900 000 zł, zrzutka dla Zhiry - psa-ratownika, która zebrała ponad 70 000 zł w ciągu zaledwie 30 minut - to tylko przykłady. Na zrzutka.pl zbierasz na dowolne, ustalone przez Ciebie cele!

a. Rekordowa zrzutka na ponad 1 900 000 zł:

b. Rekordowo szybka zrzutka (ponad 70 000 zł w 30 minut):

c. Nasz wybór najciekawszych zrzutek znajdziesz na stronie głównej zrzutka.pl.

najciekawsze zrzutki

Zrzutka.pl to jednak przede wszystkim dziesiątki tysięcy zrzutek prywatnych - urodzinowych, wyjazdowych, mających na celu rozliczenie wspólnych inicjatyw i innych. Jeśli chcesz przejrzeć więcej zrzutek - skorzystaj z naszej wyszukiwarki.

'Zwykła' zrzutka.pl to nie wszystko! Ostatnio dodaliśmy nowy serwis w ramach naszego portalu. Zrzutka cykliczna to rozwiązanie dla każdego, kto ma coś do zaoferowania swoim odbiorcom bądź po prostu chce umożliwić chętnym stałe wspieranie swojej zrzutki - oczywiście w modelu subskrypcji. Wspierający wpłacają comiesięczne, cotygodniowe lub codzienne kwoty na konto organizatorów. Organizatorzy dostają możliwość rozwoju swoich pasji i talentów, a wspierający – wspaniałe nagrody i satysfakcję ze wspierania ciekawych projektów! Brzmi interesująco? Tutaj sprawdzisz jak to działa.

zrzutka_cykliczna


Zrzutka cykliczna oraz zwykła zrzutka to też nie wszystko! Dzięki zrzutce patronowanej, zbierzesz pieniądze dla organizacji, z której celami najlepiej się identyfikujesz! Logo wybranej przez Ciebie fundacji/organizacji (wraz z informacją o tym, że objęła ona patronatem Twoją akcję) ozdobi widok Twojej zrzutki. Prowadzisz fundację lub inną organizację? Chcesz, aby użytkownicy zrzutka.pl mogli zbierać pieniądze właśnie dla Ciebie i na realizację Twoich celów? Dołącz do innych Patronów! Aby dodać swoją organizację, przejdź trzy proste kroki opisane tutaj (w sekcji “Jak zostać Patronem?”).

patronowane

Jeśli nadal masz pytania lub wahasz się czy możesz założyć zrzutkę - napisz!

Facebook Twitter


Komentarze 0

Aby dodać komentarz lub zarejestruj się.

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!