Reklama na Facebooku - czy to działa?

Napisano 12 października, 2021
Reklama na Facebooku - czy to działa?

Twoja zrzutka stanęła w miejscu? Poszukujesz sposobu, aby dotrzeć do jeszcze większej ilości osób? Chcesz, aby reklama Twojej zrzutki wyświetlała się na facebooku, ale nie potrafisz skonfigurować reklamy samodzielnie? Pomożemy!

Reklama na Facebook'u to najskuteczniejsza forma reklamy, generująca największą ilość odwiedzin i wpłat. Polega na tym, że post z Twoją zrzutką wyświetla się jako post sponsorowany na tablicy innych użytkowników, do których nie miałbyś możliwości dotrzeć w inny sposób. Poza tablicą, reklama wyświetla się również w relacjach na Messengerze, w relacjach na Instagramie oraz samym Instagramie.

Aby zamówić reklamę na facebooku (wyświetlaną w formie posta sponsorowanego) wystarczy wypełnić formularz zamówienia, a my skonfigurujemy ją za Ciebie! Minimalna kwota zamówienia reklamy to 250 zł i jest ona w całości wykorzystywana na publikację - nie pobieramy żadnej prowizji za jej przygotowanie.

Jak zamówić reklamę krok po kroku?

  • Zacznij od zalogowania się na swoim profilu. Przejdź na stronę swojej zrzutki, a następnie kliknij przycisk “Wypromuj”.krok1
  • W polu pojedynczych opcji premium, kliknij przycisk “Dowiedz się więcej” znajdujący się w polu “Reklama na facebooku”.
  • krok2

    • Teraz wystarczy tylko, że klikniesz “Zamawiam”.

    krok3

    Na swój adres mailowy otrzymasz formularz zgłoszeniowy. Wypełnij go i odeślij nam na adres [email protected], a my zajmiemy się resztą! Proste, prawda?

    Jak wypełnić formularz?


    Nasi specjaliści ustawiają reklamę zgodnie z Twoimi wytycznymi, zatem jej skuteczność jest zależna w głównej mierze od Ciebie. Warto więc przed opłaceniem reklamy poświęcić chwilę na jej odpowiednie przygotowanie.

    Efekty poszczególnych reklam mocno się między sobą różnią. Koszt kliknięcia w reklamę waha się od rekordowych 0,08 PLN do 7 PLN w przypadku mało atrakcyjnych zdjęć i opisów. Upewnij się więc, że przygotowany opis reklamy jest atrakcyjny i autentyczny - to on ostatecznie decyduje o tym, czy darczyńca zdecyduje się na dokonanie wpłaty.

    Formularz zamówienia reklamy wygląda następująco:

    formularz


    W ustawieniach reklamy najważniejsze są opisy i zdjęcia. Pamiętaj, że kliknięcie w reklamę przekierowuje na Twoją zrzutkę - nie musisz zatem powielać w niej pełnego opisu zrzutki. Opisy w reklamie powinny być raczej krótkie, interesujące i zachęcające do kliknięcia. Zdjęcie powinno być wyraźne i w odpowiednim rozmiarze - najlepiej poziome lub kwadratowe.

    reklama


    Budżet i czas reklamy możesz określić samodzielnie. Minimalna kwota zamówienia reklamy to 250 zł, ale oczywiście im większą kwotę przeznaczysz na reklamę, tym więcej osób ją zobaczy. Z kolei maksymalny czas trwania reklamy to 30 dni. Jeśli jednak zależy Ci na szybszych efektach, możesz równie dobrze uruchomić reklamę na 7 lub 14 dni. Skrócenie czasu wyświetlania reklamy nie powinno mieć większego znaczenia na jej efekty - będą one jedynie bardziej skumulowane w krótszym okresie.

    Na Twoje życzenie, możemy również ustawić reklamę tak, aby wyświetlała się wyłącznie osobom w określonym wieku lub przebywającym w konkretnej lokalizacji.

    Pamiętaj, że przed akceptacją reklamy (tak samo jak w przypadku statusu zrzutki promowanej), wymagane będzie przesłanie dokumentów poświadczających wiarygodność zbiórki. W przypadku ich nie przedstawienia, reklama może zostać odrzucona. Po zakończeniu procesu weryfikacji, nie będzie możliwa edycja celu zrzutki - warto zatem dopracować opis swojej zrzutki już na samym początku.

    Jak powinna wyglądać efektywna reklama?


    Poniżej przedstawiamy przykładowe reklamy zrzutek, które odniosły doskonałe efekty:

    przykład1

    przykład2

    przykład3

    Podsumowując - zamawiając reklamę pamiętaj, aby wybrać jak najlepsze zdjęcie i przygotować krótkie, ale ciekawe opisy. Choć reklama nie gwarantuje wpłat na zrzutkę (są one zależne od wyglądu i tematu konkretnej reklamy), jest to najskuteczniejsza forma reklamowa w naszym portalu. Sekretem skutecznej reklamy są bowiem jej wyświetlenia, a za każde 250 zł wydane na reklamę na facebooku, dotrzesz aż do 25 000 osób!


    Zastanawiasz się nad założeniem własnej zrzutki? Zapoznaj się z informacjami poniżej!

    Po pierwsze - jak to działa?

    To proste - wchodzisz na zrzutka.pl (możesz też skorzystać z aplikacji mobilnej zrzutka.pl dostępnej w Sklepie Google Play oraz na App Store), podajesz dowolny cel zrzutki oraz kwotę i to wszystko - gotowe. Na utworzoną w ten sposób zrzutkę możesz od razu za darmo i błyskawicznie przyjmować wpłaty - wpłaty księgują się na Twojej zrzutce już w czasie około 1 minuty od ich zlecenia przez wpłacającego! Środki ze swojej zrzutki wypłacasz kiedy chcesz i tak często jak tego potrzebujesz, a dzięki opcji ekspresowych wypłat otrzymasz je na swoje konto w ciągu kilku minut od zlecenia wypłaty! Ważne - zrzutka.pl utrzymuje się głównie z darowizn - portalu możesz używać w 100% za darmo. Nie pobieramy żadnych obowiązkowych opłat od organizatorów zrzutek ani od wspierających - sprawdź.  

    Po drugie - czy to działa?

    530 000 zrzutek, ponad 300 000 000 zł zebrane na zrzutkach. Nasi użytkownicy oceniają nas na niemal 5/5 na ponad 2 000 opinii w Sklepie Google Play zobacz opinie i na niemal 9/10 na naszej stronie z ocenami (ponad 2 000 opinii) - sprawdź opinie. Również nasza aplikacja w App Store posiada analogiczne oceny (niemal 5/5). Zrzutki prywatne, np. na prezenty urodzinowe, zrzutki na realizację marzeń, zrzutki projektowe, zrzutki charytatywne, zrzutka na #SerceJulki, która zebrała ponad 1 900 000 zł, zrzutka dla Zhiry - psa-ratownika, która zebrała ponad 70 000 zł w ciągu zaledwie 30 minut - to tylko przykłady. Na zrzutka.pl zbierasz na dowolne, ustalone przez Ciebie cele!

    a. Rekordowa zrzutka na ponad 1 900 000 zł:

    b. Rekordowo szybka zrzutka (ponad 70 000 zł w 30 minut):

    c. Nasz wybór najciekawszych zrzutek znajdziesz na stronie głównej zrzutka.pl.

    najciekawsze zrzutki

    Zrzutka.pl to jednak przede wszystkim dziesiątki tysięcy zrzutek prywatnych - urodzinowych, wyjazdowych, mających na celu rozliczenie wspólnych inicjatyw i innych. Jeśli chcesz przejrzeć więcej zrzutek - skorzystaj z naszej wyszukiwarki.

    'Zwykła' zrzutka.pl to nie wszystko! Ostatnio dodaliśmy nowy serwis w ramach naszego portalu. Zrzutka cykliczna to rozwiązanie dla każdego, kto ma coś do zaoferowania swoim odbiorcom bądź po prostu chce umożliwić chętnym stałe wspieranie swojej zrzutki - oczywiście w modelu subskrypcji. Wspierający wpłacają comiesięczne, cotygodniowe lub codzienne kwoty na konto organizatorów. Organizatorzy dostają możliwość rozwoju swoich pasji i talentów, a wspierający – wspaniałe nagrody i satysfakcję ze wspierania ciekawych projektów! Brzmi interesująco? Tutaj sprawdzisz jak to działa.

    zrzutka_cykliczna


    Zrzutka cykliczna oraz zwykła zrzutka to też nie wszystko! Dzięki zrzutce patronowanej, zbierzesz pieniądze dla organizacji, z której celami najlepiej się identyfikujesz! Logo wybranej przez Ciebie fundacji/organizacji (wraz z informacją o tym, że objęła ona patronatem Twoją akcję) ozdobi widok Twojej zrzutki. Prowadzisz fundację lub inną organizację? Chcesz, aby użytkownicy zrzutka.pl mogli zbierać pieniądze właśnie dla Ciebie i na realizację Twoich celów? Dołącz do innych Patronów! Aby dodać swoją organizację, przejdź trzy proste kroki opisane tutaj (w sekcji “Jak zostać Patronem?”).

    patronowane

    Jeśli nadal masz pytania lub wahasz się czy możesz założyć zrzutkę - napisz!




    Facebook Twitter


    Komentarze 0

    Aby dodać komentarz lub zarejestruj się.

    Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!