Posiadając status krajowej instytucji płatniczej, dbamy o realizację najwyższych standardów bezpieczeństwa. W związku z tym, działając zgodnie z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego, w nocy z 30 listopada na 1 grudnia 2021 roku zaktualizujemy nasz regulamin oraz proces weryfikacji tożsamości na naszym portalu. Sprawdź, co to oznacza dla Ciebie!
Począwszy od dnia 1 grudnia 2021 roku, pełna weryfikacja tożsamości wymagana będzie jeszcze przed wykonaniem pierwszej wypłaty z Twoich zrzutek. Będzie ona wymagana również do tego, aby utrzymać aktywność wpłat na Twoich zrzutkach. Zobacz krótki film i dowiedz się jak wygląda proces weryfikacji na zrzutka.pl.
Jak zmiany z 1 grudnia 2021 roku wpłyną na użytkowników rejestrujących się po tej dacie?
Założenie nowego profilu na naszym portalu pozostanie tak samo proste jak dotychczas - wystarczy, że wypełnisz formularz rejestracyjny:
Po założeniu profilu, założenie zrzutki będzie już możliwe. Zanim jednak aktywne będzie przyjmowanie wpłat, konieczne będzie dodatkowo wypełnienie przez Ciebie właściwego formularza identyfikacyjnego znajdującego się w zakładce “weryfikacja”.
Po wypełnieniu formularza identyfikacyjnego, zrzutka stanie się aktywna - zostanie do niej przypisany indywidualny rachunek bankowy i darczyńcy będą mogli dokonywać na nią wpłat. Jednocześnie rozpocznie się 30-dniowy okres, w którym wymagane będzie ukończenie weryfikacji podanych w formularzu identyfikacyjnym danych (wysłanie przelewu weryfikacyjnego oraz przesłanie dokumentu tożsamości). W przypadku nieukończenia weryfikacji we wskazanym terminie, Twoje konto może zostać usunięte. Weryfikacja tożsamości będzie również konieczna, aby była możliwa jakakolwiek wypłata zebranych środków. Co ważne, dane z przelewu weryfikacyjnego oraz dokumentu tożsamości, muszą być zgodne z danymi z formularza identyfikacyjnego.
A co, jeśli założysz profil na naszym portalu przed 1 grudnia 2021 roku?
Jeżeli Twój profil zostanie wcześniej (przed 1 grudnia 2021 roku) zweryfikowany drugim stopniem weryfikacji (za pomocą przelewu i dokumentu tożsamości), nowy regulamin nie spowoduje dla Ciebie żadnych zmian.
Jeżeli natomiast przed 1 grudnia 2021 roku nie ukończysz pomyślnie całego procesu weryfikacji, to możliwość wypłaty zebranych środków z profili, które nie będą miały pełnej weryfikacji, zostanie zablokowana. Na wykonanie przelewu i/lub dosłanie dokumentu tożsamości (lub stosownych dokumentów firmowych) pozostanie jeszcze 30 dni - tj. do 30 grudnia 2021 roku. Po tym terminie, w razie niepodjęcia działań zmierzających do zakończenia procesu weryfikacji, Twój profil zostanie zawieszony - tzn. oprócz realizacji wypłat, zablokowana zostanie również możliwość przyjmowania wpłat na Twoje zrzutki.
Wszystkim naszym użytkownikom, którzy nie ukończyli dotychczas procesu pełnej weryfikacji swojego profilu, będziemy o tym regularnie przypominać drogą mailową. Jeżeli sytuacja dotyczy Twojego profilu, sprawdź swoją pocztę i podążaj za wskazówkami zawartymi w otrzymanej wiadomości.
Aby uniknąć ewentualnych ograniczeń w prowadzeniu Twojego profilu, zachęcamy abyś przystąpił do weryfikacji już teraz. W razie jakichkolwiek wątpliwości, nasz dział obsługi klienta jest gotowy do pomocy 7 dni w tygodniu i chętnie wesprze Cię w tym procesie. Z wszelkimi pytaniami możesz do nas pisać drogą mailową na adres: [email protected]