“Jesteśmy największą platformą do zbiórek środków na dowolne cele w Polsce. Jest to dla nas ogromny sukces, jednocześnie jednak wraz z tym na naszych barkach spoczywa odpowiedzialność za to, aby zbiórki na naszej platformie przebiegały jak najsprawniej i kończyły się z jak najlepszymi wynikami.” - mówi Martyna, odpowiedzialna za wsparcie użytkowników i zbiórek na zrzutka.pl. Aby sprostać tym wymaganiom zrzutka.pl wprowadziła nowe, niezwykłe rozwiązania.
“Biorąc pod uwagę fakt, że nawet 75% ruchu na portalu pochodzi z mediów społecznościowych, a zrzutki są udostępniane w tych kanałach tysiące razy dziennie, wprowadziliśmy pewne istotne modyfikacje, które pozwolą na skuteczniejsze prowadzenie zbiórek.” - dodaje Martyna ze zrzutka.pl.
Te nowości, które niewątpliwie pozwolą zwiększyć sumę kwot zbieranych na zrzutkach, to:
1. Każda niezalogowana osoba, dzieląca się zrzutką, po jej udostępnieniu na Facebooku, ma możliwość powiązania swojego udostępnienia z profilem na Facebooku. Specjalny algorytm mierzy, ile wejść i ile wpłat wygenerowało to udostępnienie. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl to powiązanie tworzone jest automatycznie. Takie informacje to ogromna motywacja dla udostępniających, którzy w prosty sposób mogą sprawdzić, ile środków udało się zebrać dzięki temu, że kliknęli “udostępnij”! Udostępniaj i sprawdzaj efekty w czasie rzeczywistym. Ekran umożliwiający takie powiązanie wygląda następująco:
2. Widok zrzutek został uzupełniony o ranking ‘udostępniaczy’ - ich imiona i nazwiska, nazwy firmy lub pseudonimy pojawią się tam w kolejności podyktowanej wysokością kwoty wsparcia, jakie przyniosły ich udostępnienia dla danej zrzutki. Ranking ten jest widoczny na poziomej belce wyświetlanej na dole strony
3. Każdy z niezalogowanych udostępniających, który połączy swoje udostępnienie z profilem na Facebooku, otrzymuje również dostęp do panelu na zrzutka.pl. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl taki panel przyznawany jest automatycznie. W tym panelu - oprócz wpłat wygenerowanych jego udostępnieniem - udostępniający może sprawdzić ilość wejść na zrzutkę, które pojawiły się dzięki niemu. Na żywo sprawdzaj statystyki swojego udostępnienia (niżej obraz poglądowy).
4. Teraz po udostępnieniu każdy udostępniający zobaczy również specjalny pop-up zachęcający do dokonania wpłaty. Takie rozwiązanie bez wątpienia zwiększy sumaryczną ilość wpłat na zrzutki! Poniżej znajduje się widok przedstawiający wspomniany pop-up: