id: df6nsh

Nas nie zatrzyma nic! Zakup rowerów eletrycznych.

Organizator przesłał dokumenty potwierdzające wiarygodność opisu zrzutki
39 875 zł
z 30 000 zł
132%
zakończona 06.12.2021r
875
wspierających
Wpłać na zrzutkę
Zrzutka.pl nie pobiera prowizji od wpłat

Aktualności11

• Właśnie trzymam w rękach świeże wydanie Gazety Gminy Długołęka. Jest tam kilka słów o nas. tc794b945c3d1fc9.jpeg

Czytaj więcej
  • Wczoraj naszą historię nakreślił Tatromaniak i…ruszyła lawina wsparcia. Nasza zrzutka osiągnęła założony w cel w niespełna 3 godziny!!! I nadal wpłacacie Państwo środki, by nic nas nie zatrzymało. Byśmy mogli nadal żyć aktywnie z dwójką niepełnosprawnych dzieci.

Ludzie, jesteście kochani. Dziękujemy Wam z całego serca…Dziękujemy, że jesteście z nami!

Szymon jest przeszczęśliwi. My też!!!

Czytaj więcej
  • Szymek jest rehabilitowany w ośrodku Neures w Warszawie, gdzie poddawany jest innowacyjnej terapii w kombinezonach pneumatycznych. Ostatnio podniósł się na nogach dwa tygodnie po nastawieniu zwichniętego biodra. Zuch! he1fea928eca45c8.jpeg

• W weekend mieliśmy przedsmak tego, jak będą wyglądały nasze wyprawy rowerowe. Dzięki Gospodarzom Stajni na Warszawskiej w Głubczycach przejechaliśmy po pagórkowatych terenach nieopodal pasma Wysokiego Jesionika. Jacek powiedział, że komfort jazdy rowerem elektrycznym z przyczepką jest dużo większy, niż na zwykłym rowerze! Poznał różnicę pomiędzy sportem a rekreacją.

• A tu finał naszej wędrówki po GSB. Na szczycie Smerek 1222 m.n.p.m. symbolicznie połączyliśmy wszystkie odcinki szlaku, które przeszliśmy.

Czytaj więcej
  • Nad morzem przejechaliśmy ponad 230km na rowerach, zwiedziliśmy 8 latarni morskich, Szymon na plecach mamy pokonał 1081 schodów.

Zapraszamy do obejrzenia reportażu o naszej rodzinie autorstwa Mirka Riedla.

Czytaj więcej
  • Obecnie jesteśmy z Szymkiem nad morzem, wykorzystując resztkę bonu turystycznego. My chyba lubimy czuć się zmęczeni ;) Na plaży wysiedzimy maksimum godzinę, ale na rowerach gotowi jesteśmy pokonywać długie dystanse. Przejechaliśmy już w obie strony trasę Świnoujście-Niechorze. Na liczniku już 140km. m20525cdb49da2d3.jpeg

• W bieżącym wydaniu magazynu Ludzi i Gór NA SZCZYCIE jest wywiad z Michałem. Piękne zdanie wypowiedział nasz syn:

”Na nikim się nie wzoruję, idę własną drogą. Każdy człowiek mam coś ciekawego i interesującego do pokazania i ma też swoje wady. A ja jestem sobą.”

Czytaj więcej
  • Szymon idzie w ślady starszego brata i chyba rosną mu skrzela ;) Radość naszych dzieci jest bezcenna. Uchwycić Michała na zdjęciu, to jak złapać błyskawicę. 😂xef677c5fc68df7c.jpeg

• Dzisiaj odpoczywamy w Okunince w województwie lubelskim. Szymon zginał się ze śmiechu, gdy zaciągnęliśmy go do kajaka, by popływać po Jeziorze Białym. Mina mówiła wszystko „Wiedziałem, że długo na tyłku nie usiedzicie”…I śmiech.

• Wczoraj w Wydarzeniach na Polsacie był reportaż o naszej rodzinie.

Minuta 17:40

Czytaj więcej
Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Opis zrzutki

Witajcie.

Szymek jest dzieckiem niezwykłym: genialny umysł uwięziony w ciężko porażonym ciele. Mózgowe porażenie dziecięce, uszkodzony ośrodek ruchu. Syn zapamiętuje wszystko, co zobaczy i usłyszy, prawdopodobnie ma pamięć absolutną. Jest to dla nas ogromną motywacją, by jego życie było aktywne, ciekawe i mądre.

Szymon w specjalnym nosidle zdobył Koronę Sudetów, Koronę Gór Polski, Diadem Polskich Gór a dzisiaj 11.07.2021r zakończył podróż po Głównym Szlaku Beskidzkim, który ma ponad 500km długości. Nasza rodzina Młynarczyk została uhonorowana przez Ministra Witolda Bańkę Odznaką za Zasługi dla Turystyki.

Szymon porozumiewa się metodami alternatywnymi. Powiedział, że kocha góry, ale teraz chciałby przesiąść się do przyczepki rowerowej i tak podróżować. Jeśli uda nam się zakupić dwa rowery elektryczne, marzenie Szymona się spełni. I nasze marzenie, by nadal przekraczać granice własnej wytrzymałości.

Ilona „Iga” Młynarczyk i Jacek Młynarczyk

Więcej o nas na fb Kurlandia.

Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.