id: ftu4xn

Spektakl dla najmłodszych pt. "Bicie serca"

Spektakl dla najmłodszych pt. "Bicie serca"

Wpłaty nieaktywne - wymagane działanie Organizatora zrzutki. Jeśli jesteś Organizatorem - zaloguj się i podejmij wymagane działania.

Nasi użytkownicy założyli 1 151 982 zrzutki i zebrali 1 196 873 504 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Opis zrzutki

Spektakl "Bicie serca" kierowany jest do dzieci w wieku 0-4 lata oraz do ich rodziców i opiekunów. Jego celem jest kultywowanie wartości okazywania sobie wzajemnie miłości w rodzinie poprzez pięć języków miłości, rozwijanie wyobraźni i kreatywności dzieci oraz oswajanie ich z przyjściem na świat rodzeństwa. Środki wyrazu spektaklu dopasujemy do możliwości i kompetencji grupy docelowej dzieci, które uczą się przez odbiór pięcioma zmysłami, zabawę, kreowanie świata wyobraźni. Spektakl opowiadać będzie o narodzinach nowego członka rodziny, o dorastaniu maluszka, budowaniu relacji z najbliższymi. Zależy nam na stworzeniu profesjonalnego spektaklu, uwzględniającego potrzeby i zainteresowania najmłodszych widzów, aby zbudować poczucie, że sztuka teatralna jest stałym i nieodzownym elementem życia, już od samego początku. Chcemy przełamać bariery w obcowaniu ze sztuką, wymknąć się szablonom i schematom ścisłego podziału na scenę i widownię. Naprawdę warto, żeby taki spektakl powstał!!! Proszę, WSPOMÓŻ FINANSOWO NASZ PROJEKT, a jeśli nie masz takiej możliwości, to chociaż UDOSTĘPNIJ ZRZUTKĘ na swojej osi czasu. Z każdym dniem czas na zbiórkę się zmniejsza. Nie bądź obojętny!!! Nie odkładaj tego na później! Nie myśl, że inni może to zrobią! Jeśli chciałbyś mieć możliwość zobaczenia tego wartościowego projektu razem ze swoim maluszkiem, to wspomóż nas finansowo lub przynajmniej udostępnij link do zrzutki.

Cel:

Spektakl pt. "Bicie Serca"

Zależy mi na stworzeniu spektaklu dla najmłodszych widzów w wieku od kilku miesięcy do 4 lat, który byłby ciekawy również dla ich rodziców i opiekunów. Jedną z inspiracji do stworzenia scenariusza była dla mnie książka pt. „Pięć języków miłości” autorstwa Gary ‘go Chapman’a. W spektaklu będziemy inspirować zatem rodziców i dzieci do okazywania sobie miłości na pięć różnych sposobów poprzez:

1. Czuły dotyk.

2. Wartościowo i wspólnie spędzany czas.

3. Afirmujące słowa.

4. Wzajemne obdarowywanie.

5. Pomaganie sobie nawzajem.

Spektakl o pojawieniu się nowego członka rodziny, o dorastaniu. Będzie w nim sporo inspiracji do kreatywnej zabawy, która pomoże rozbuchać wyobraźnie dzieci i rodziców. Pokażemy, jak można zaspokajać potrzebę bliskości u dziecka, jak bawić się z nim, aby stymulować jego rozwój oraz wzmacniać jego dobre zachowania. Odwołanie do języków miłości ma zainspirować rodziców do pełnego miłości i radości spędzania czasu ze swoimi dziećmi, bez użycia smartfonów i tabletów.

W rytmie bijącego serca wspólnie będziemy penetrować świat od pierwszych chwil pojawienia się maluszka w brzuchu i odwoływać się do jego najwcześniejszych doświadczeń, a następnie śledzić jego rozwój, poznawać, doświadczać i kreować świat pełen nieograniczonej wyobraźni. Poszukiwać bezpieczeństwa, ciepła i przyjemnego dotyku. Odwołamy się do pierwszych wspólnych doświadczeń macierzyństwa i ojcostwa. Będziemy oswajać dzieci z obcowaniem z młodszą siostrzyczką lub braciszkiem. Zapewnimy świetną zabawę kolorami, dźwiękami, formą i strukturą otaczających dzieci różnego rodzaju poduszeczek i materiałów. Nasi aktorzy to świetni animatorzy i ludzie pełni pasji i energii!

Koncepcja scenograficzna

Projekt scenografii jest już wstępnie zaprojektowany przez Monikę Ostrowską i został stworzony z myślą, aby wzbudzić w małych widzach poczucie bezpieczeństwa. Widzowie będą mogli doświadczać ciepła i przyjemnego oddziaływania na zmysł dotyku w specjalnie skonstruowanym namiocie, wysłanym miękkimi materacami, poduszkami i materiałami. Granice między sceną a widownią mają się zacierać.

Namiot będzie dość duży, bo o średnicy ponad 5 metrów. Będą znajdować się w nim zarówno aktorzy, jak i widzowie. Chcemy stworzyć wrażenie przytulnego, przyjaznego i bezpiecznego miejsca, wprowadzić atmosferę bezpieczeństwa i bliskości. Dlatego wszystko będzie miękkie i przytulne. Na górze namiotu będą znajdować się kolorowe kule, które mają budować różne nastroje, aby poprzez grę światła kreować przestrzeń pełną nieograniczonej wyobraźni. Namiot wypełniony będzie białymi poduszeczkami, a w kilku miejscach, na początku ukryte, znajdować się będą poduszeczki o innych kształtach, kolorach i strukturze. Na widowni mają się znajdywać także poduszki do karmienia i miękkie wygodne materace, na których można w razie potrzeby położyć maluszka. W pomieszczeniu panować będzie przyjemny i delikatny zapach mleka, kaszki i owoców, aby oddziaływać na wszystkie zmysły maluszka.

Lalka i elementy lalkowe

W spektaklu będzie wykorzystana lalka teatralna oraz elementy lalkowe stworzone z poduszeczek. Wstępne projekty lalki i elementów lalkowych stworzyła Olga Ryl-Krystianowska.

Spektakl będzie wykorzystywać grę przedmiotów w relacji z aktorami - białe płótna i poduszeczki o różnej wielkości, kształcie i kolorze, które będą wykorzystywane zarówno jako znaki i symbole, jak i zostaną ożywione poprzez animacje aktorów. Z poduszeczek będziemy tworzyć różnego rodzaju zwierzątka, zabawki oraz różne ciekawe przedmioty czy budowle. Zabawa kolorami, dźwiękami, formą i strukturą otaczających dzieci różnego rodzaju poduszeczek i materiałów posłuży rozwojowi kreatywności maluszków.

Jednym z głównych bohaterów będzie przepiękna i budząca zaufanie małego widza lalka dziecka-niemowlaka z dużymi niebieskimi i radosnymi oczami, różowymi uśmiechniętymi usteczkami i krótkimi blond włoskami. Będzie to lalka bunraku, przypominająca trochę swoją strukturą białe poduszeczki znajdujące się w namiocie, aby mogła w pełni wpisać się w klimat scenografii.

Koncepcja muzyczna i dźwiękowa

Specjalnie skomponowana muzyka ma pomagać najmniejszym widzom oswajać się ze światem przedmiotów w spektaklu. Zainspirowana utworami dla noworodków, niemowląt i małych dzieci do 4 roku życia, ma nienachalnie dopełniać akcję i stymulować dzieci do aktywnego uczestniczenia w sztuce. Kolejnym wydarzeniom towarzyszyć będą także różnego rodzaju dźwięki i onomatopeje, które ułatwiają maluszkom wejście w świat spektaklu i pomogą im włączyć się w kreatywną zabawę przedstawionego świata.

Ważne będą również różnego rodzaju nienachalne dźwięki grzechotek, dzwoneczków, szeleszczących materiałów, które będą towarzyszyć zabawom i poszczególnym scenom. Przez cały spektakl ma być też delikatnie słyszalne bicie serca dziecka, które w kilku momentach będzie chwilowo pogłaśnianie (np. pobyt w brzuchu, narodziny). Wykorzystamy też nagrania głosu i dźwięków wydawanych przez dziecko puszczane z głośniczka na Bluetooth, który będzie wszyty w lalkę. Ma to służyć sprawieniu wrażenia, że lalka-dziecko sama wydaje różne dźwięki, onomatopeje, pierwsze wyrazy.

Miejsce realizacji

Miejscem realizacji spektaklu początkowo będzie Teatr im. H. Ch. Andersena w Lublinie. Jest to jedna z kilku największych i najbardziej znanych instytucji artystycznych w tym mieście. Ponadto jest instytucją, która każdego miesiąca ma bezpośredni kontakt z kilkoma tysiącami widzów z Lublina, województwa lubelskiego, a także z całej Polski. W swojej ofercie kulturalnej ma kilkanaście tytułów przeznaczonych zarówno dla młodego, jak i dorosłego widza. Obecnie przedstawienia Teatru Andersena są grane na scenie Centrum Spotkania Kultur, w prestiżowym budynku, który znajduje się w samym centrum Lublina. W swojej działalności artystycznej teatr nie ogranicza się tylko do tej jednej sceny, gdyż często prezentuje spektakle w różnych miejscach w przestrzeni miasta oraz na festiwalach teatralnych w Polsce i na świecie.

Grupa odbiorców

Spektakl skierowany będzie głównie do bardzo wymagającej i zróżnicowanej grupy odbiorców w wieku od 0 do 4 lat. Po przeanalizowaniu badań dotyczących rozwoju dzieci i niemowląt w wieku od 0 do 4 lat, planujemy skupić się przede wszystkim na zmysłach (wzrok, słuch, dotyk, zapach i smak), które inaczej rozwijają się w poszczególnych fazach rozwoju. Zastosujemy w spektaklu kreatywne środki wyrazu artystycznego, które wzbogacą i rozwiną wyobraźnię maluszków, ale będą odpowiednio dostosowane do ich faz rozwojowych. Spektakl zostanie stworzony tak, aby każda z grup odbiorców w tym wieku, znalazła specyficzną dla siebie warstwę odbioru. Niemowlęta do 1 roku życia i trochę starsze będą na przykład odbierać spektakl poprzez intensywność niektórych kolorów, bliską grę aktorów oraz odpowiednio dopasowaną muzykę, dźwięki, onomatopeje czy efekty zapachowe wykorzystywane w spektaklu. Lalka teatralna, formy lalkowe pomogą na pewno zainteresować dzieci w wieku od 1,5 roku do 3 lat, a różne kreatywne zabawy i piosenki zaciekawią na pewno widzów w wieku 3-4 lat. Mali widzowie będą także inspirować się, jak budować pełne miłości relacje, zarówno w relacji rodzic-dziecko, jak i wobec nowego członka rodziny, czyli nowo-narodzonego braciszka lub siostrzyczki. W spektaklu będzie sporo pomysłów na kreatywną zabawę, która pomoże rozbuchać wyobraźnie dzieci, ale także ich rodziców. Rodzicom pokażemy natomiast jak można zaspokajać potrzebę bliskości u dziecka, jak bawić się z nim, aby stymulować jego rozwój oraz wzmacniać jego dobre zachowania. Odwołanie do języków miłości ma zainspirować rodziców do pełnego miłości i radości spędzania czasu ze swoimi dziećmi. Zależy nam na stworzeniu spektaklu familijnego, który przyciągnie do teatru całe rodziny ze swoimi maluszkami.

Realizatorzy spektaklu

Małgorzata Neczyperowicz - autorka scenariusza, reżyserka

Urodzona w 1987 roku w Lublinie. Absolwentka Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza na Wydziale Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku, Filologii Polskiej na Katolickim Uniwersytecie Luberskim oraz Przygotowania pedagogicznego w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Ukończyła także Laboratorium Meisnera w Warszawie, kursy techniki Meisnera w The Actor’s Temple w Londynie, kurs Metody Lee Strasberga z amerykańskim reżyserem Robertem Castle. Aktorka, debiutująca reżyserka, organizatorka planów zdjęciowych, instruktorka teatralna i animatorka. Jako aktorka pracowała w Teatrze Kameralnym w Lublinie. Występowała gościnnie na deskach Teatru Studio i Studio Buffo oraz w serialach takich jak „Stulecie Winnych”, „Wojenne dziewczyny”, „Drogi Wolności”, „Na Wspólnej”, „Na Sygnale”. Można ją zobaczyć w teledysku Lubelskiej Federacji Bardów. Organizowała plany zdjęciowe (reklama, teledysk, film prewencyjny) dla firmy Edukator Film. Kobieta kreatywna, ambitna, posiadająca wysokie umiejętności organizacyjne, umiejętność zarządzania zespołem oraz szczegółową wiedzę z zakresu różnych technik aktorskich.

Monika Ostrowska - scenografka

Studiowała architekturę wnętrz na Politechnice Białostockiej i Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Współautorka scenografii do spektaklu „Remus” Miejskiego Teatru Miniatura w Gdańsku, który w 2015 roku pojawił się na III Festiwalu Młodej Scenografii Polskiej i otrzymał wyróżnienie w konkursie o Nagrodę Scenograficzną im. Jerzego Moskala. Do tej pory pracowała nad projektami scenografii i kostiumów do przedstawień teatralnych, reklam, video clipów i etiud filmowych. Od 2014 roku była związana z Operą Bałtycką w Gdańsku, w której pracowała przy spektaklach operowych i baletowych. Aktualnie tworzy dekorację wnętrz i organizuje rekwizyty do filmu "Raz, jeszcze raz" w reżyserii Pawła Czarzastego i Krzysztofa Zbieranka. Film będzie miał swoją premierę w 2019 roku.

Olga Ryl-Krystianowska

PROJEKTY LALKI I ELEMENTÓW LALKOWYCH

Urodzona w 1988 roku w Gdańsku. Studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu na Wydziale Edukacji Artystycznej. Absolwentka Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza na Wydziale Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku na kierunku aktorskim. Laureatka Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia artystyczne. Jako autorka scenografii lub lalek współpracowała z teatrami: Teatr Ludowy (Kraków), Teatr im. J Słowackiego (Kraków), Teatr Miejski (Gliwice), Teatr Polski (Poznań), Teatr Wielki (Poznań), Teatr Tęcza (Słupsk), Teatr Miniatura (Gdańsk). Od września 2017 roku aktorka Teatru Lalka w Warszawie.

Urszula Chrzanowska

KOMPOZYTORKA

Urodzona w 1991 roku w Białymstoku. Absolwentka Akademii Teatralnej na Wydziale Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku. Ukończyła II stopień Państwowej Szkoły Muzycznej w klasie wiolonczeli. Pasję do muzyki i teatru łączy komponując muzykę do spektakli takich jak na przykład „Obrazem po dźwięki” w Białostockim Teatrze Lalek, „Sekretne życie Friedmanów” w reż. Marcina Wierzchowskiego w Teatrze Ludowym (Kraków), „WOJNA. Trzęsienie rodziny” w reż. Przemysława Jaszczaka Teatru Papahema i Teatru Glósoli, „Ojcowie” w reż. Marcina Wierzchowskiego w Teatrze im. Juliusza Słowackiego (Kraków), „Hańba” w reż. M. Wierzchowskiego w Teatrze Ludowym w Krakowie, "Ulf i balon" w reż. Przemysława Jaszczaka w Teatrze Animacji (Poznań), "2 000 000 kroków" w reż. Przemysława Jaszczaka w Teatrze Polonia, "Kruk krukowi" w reż. Przemysława Jaszczaka w Teatrze Lalki i Aktora (Wałbrzych), "Huśtawka" w reż. Przemysława Jaszczaka w Teatrze Arlekin (Łódź).

Piotr Kiliański

OPRAWA MUZYCZNA I DŹWIĘKOWA

Piotr Kiliański vel. Pedro Kiliano – z zamiłowania muzyk, z wykształcenia realizator dźwięku. Na estradzie od 18 lat. Współtwórca muzyki w zespołach takich jak Project Zion, ComeYah, Alchemia Blues Rock Jam Band, Wolni ludzie, aYarise, Beniamin. Na koncie ma również współpracę z Słoma i Przedwietrze, Junior Stress, Tallib & Sztoss, Natty B., Lady D., Jacek Kleyff. Współproducent płyt: „Na wschód” ComeYah, „Nothing to hide” aYarise, „Zatrzymać czas” Beniamin, „Olala” Alchemia Blues Rock Jam Band. Obecnie instrumentalista w projektach: aYarise, K.A.S.A, Jutuber, Hambawenah, Kinior Sky Orchestra, SylviOn, Jakub Zuckerman. Na co dzień producent muzyczny w Teatrze Ludzi Niepełnosprawnych w Lublinie – muzyka i udźwiękowienie sztuk „Spowiedź w drewnie” oraz „Opera kartoflana”. Za pracę na rzecz rozwoju Teatru Ludzi Niepełnosprawnych w Lublinie nagrodzony w 2016r. przez Marszałka Województwa Lubelskiego oraz w 2018 r. przez Prezydenta Miasta Lublina

Aktorzy

Do spektaklu zaproszeni zostali aktorzy z Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie. Są to ludzie pełni energii i pasji, pozytywni i zakochani w aktorstwie i lalkarstwie. Mimo młodego wieku, mają duże doświadczenie w pracy w teatrze i są bardzo zaangażowani w to, co robią.

Natalia Sacharczuk

Aktorka Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie.

Rola Dziecka-Dziewczynki

Urodzona w 1990 roku. Ukończyła Akademię Teatralną na Wydziale Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku w 2018 roku. Obecnie jest aktorką w Teatrze im. H. Ch. Andersena. W teatrze zadebiutowała rolą nauczycielki języka polskiego w spektaklu Koziołek Kręciołek, który był także jej spektaklem dyplomowym. Od tego czasu zagrała w wielu spektaklach dla dzieci, m.in. „Calineczka” (reż. Przemysław Jaszczak), „Pchła Szachrajka” (reż. Marek Ciunel), „Proszę słonia” (reż. Arkadiusz Klucznik), „Arabela” (reż. Igor Gorzkowski), „Lustra opowiadają w czwartek” (reż. Karolina Kirsz) a także w spektaklach dla młodzieży i dorosłych, takich jak „Księga dżungli” (reż. Jakub Roszkowski) i „HMLT/Hamlet” (reż. Magda Szpecht).

Katarzyna Staniewska

Aktorka Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie.

Rola Mamy

W 2017 roku ukończyła Wydział Lalkarski w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie, filia we Wrocławiu. W zespole Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie pracuje od września 2016 roku. Zadebiutowała rolą Papugi Polinezji w spektaklu „Zwierzęta Doktora Dolittle” (reż. Jerzy Jan Połoński). W teatrze zagrała w wielu spektaklach dla dzieci, m.in. „Calineczka” (reż. Przemysław Jaszczak), „Tymoteusz i psiuńcio” (reż. Arkadiusz Klucznik), „Wesele” (reż. Jakub Roszkowski), „Dziób w dziób” (reż. Elżbieta Depta), „Księga Dżungli” (reż. Jakub Roszkowski), „HMLT” (reż. Magda Szpecht), „Lekcje niegrzeczności” (reż. Jacek Papis). W marcu 2018 r. z okazji Międzynarodowego Dnia Teatru otrzymała nagrodę okolicznościową od Prezydenta Miasta Lublin Krzysztofa Żuka.

Łukasz Staniewski

Aktor Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie.

Rola Taty

Urodził się 21 listopada 1989 roku. W 2019 roku ukończył Akademię Sztuk Teatralnych na Wydziale Lalkarskim we Wrocławiu. Posiada również dyplom animatora kultury ze specjalizacją teatralną, który ukończył w Pomaturalnym Studium Kształcenia Animatorów Kultury i Bibliotekarzy we Wrocławiu. Występował m.in. w takich spektaklach jak „Nic do stracenia” w reż. Macieja Midora (Toruń), „Calineczka” w reż. Laury Sonik (Kraków), „Eurydyka” w reż. Eweliny Ciszewskiej (Wrocław), „Mały” w reż. Katarzyny Borek, „Bagaż” w reż. Aleksandry Maksymiak. Do zespołu Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie dołączył w 2018 roku, debiutując w spektaklu „Lekcje Niegrzeczności, czyli Łysol i Strusia” (reż. Jacek Papis). Jest współzałożycielem grupy Teatralnej Makavakava, która zajmuje się głównie teatrem ulicznym, łącząc taniec, break dance, popping, locking itd. z teatrem lalek, pantomimą oraz beatboxem.

Kacper Kubiec / Piotr Bublewicz

- Aktorzy Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie, którzy zagrają w spektaklu pt. „Bicie serca” rolę Dziecka-Chłopca, jeśli tylko uda się uzbierać więcej pieniędzy na realizację spektaklu.

Kacper Kubiec

- Urodził się 8 lipca w Kielcach. W 2013 roku ukończył pedagogikę na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Od 2013 roku związany z Teatrem im. H. Ch. Andersena w Lublinie. W 2015 roku uzyskał dyplom aktora dramatu zdając egzamin eksternistyczny ZASP. Spektakl „Ony” w reż. Daniela Adamczyka, w którym odgrywał główną i tytułową rolę otrzymał nagrodę Najlepszy spektakl 21 Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej oraz został wyróżniony jako najlepsze przedstawienie offowe miesięcznika "Teatr" w ramach zestawienia Najlepszy, Najlepsza, Najlepsi w sezonie 2014/2015. W 2013 roku dołączył do zespołu Teatru im. H. Ch. Andersena w Lublinie, gdzie zagrał m.in. w spektaklach „Tymoteusz i łobuziaki” (reż. Arkadiusz Klucznik), „Calineczka” (reż. Przemysław Jaszczak), „Czerwony kapturek”, (reż. Jerzy Jan Połoński), „Baśń o zaklętym kaczorze (reż. Konrad Szachnowski), „Królowa śniegu” (reż. Katarzyna Aleksander-Kmieć), „Latający kufer” (reż. Arkadiusz Klucznik), „Zły Pan/Sinna Mann” (reż. Simone Thiis), „Muminki” (reż. Jerzy Jan Połoński), „Proszę Słonia” (reż. Arkadiusz Klucznik), „Czarodziejski flet Mozarta” (reż. Agnes Salamon), „Alicja w krainie czarów” (reż. Jack Timmermans), „Wesele” (reż. Jakub Roszkowski), „Anioł za lodówką” (reż. Daniel Arbaczewski), „Zwierzęta dr Dolitle” (reż. Jerzy Jan Połoński), „Dziób w Dziób” (reż. Elżbieta Depta), „Księga Dżungli” (reż. Jakub Roszkowski), „Lekcje niegrzeczności czyli Łysol i Strusia” (reż. Jacek Papis), „Arabela” - reż. Igor Gorzkowski, „Lustra opowiadają w czwartek” (reż. Karolina Kirsz).

Piotr Bublewicz

- Urodził się 27 września 1993 roku w Oławie. W 2017 roku ukończył Wydział Lalkarski wrocławskiej filii Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. W czasie studiów dwukrotnie nagradzany stypendium rektora PWST za wybitne osiągnięcia artystyczne oraz stypendium prezydenta miasta Wrocław za wybitne osiągnięcia artystyczne. Zagrał w dwóch spektaklach dyplomowych - „Skóra” w reż. Konrada Dworakowski oraz “#enterorestes” w reż. Grzegorza Grecasa. W zespole Teatru im. H. Ch. Andersena jest od 2016 roku. Tutaj zagrał m.in. w takich spektaklach jak „Księga Dżungli” (reż. Jakub Roszkowski), „Pchła Szachrajka” (reż. Marek Ciunel), „Dziób w dziób” (reż. Elżbieta Depta), „Wesele” (reż. Jakub Roszkowski), „Muminki” (reż. Jerzy Połoński), „Zwierzęta doktora Dolittle” (reż. Jerzy Połoński). W ramach 37 Przeglądu Piosenki aktorskiej wykreował rolę Elifa, w spektaklu „Matka Courage krzyczy” w reż. Grzegorza Grecasa, który zdobył nagrodę Tukan OFF. Podczas tej samej edycji festiwalu wystąpił w spektaklu - performansie pt. “4:12 i koniec” w reż. Agaty Dudy-Gracz, gdzie wcielił się w rolę Harcerza. Poza Teatrem im. H. Ch. Andersena współpracował również z Teatrem Muzycznym w Lublinie. W marcu 2018 roku z okazji międzynarodowego dnia Teatru otrzymał nagrodę okolicznościową prezydenta miasta Lublin za wybitne osiągnięcia artystyczne. Gościnnie wystąpił także w serialu “Pierwsza Miłość” (2014, 2015) oraz w filmie “Spróbuj latać” w reżyserii Macieja Jaszczyńskiego (2018).

Na co zostaną przeznaczone te pieniądze?

pełne i ostateczne projekty scenografii, lalki, elementów lalkowych, kostiumów

materiały do wykonania scenografii, kostiumów, lalki, elementów lalkowych i rekwizytów

skomponowanie i stworzenie oprawy muzycznej i dźwiękowej spektaklu

promocję outdoor

wydruk plakatów

wydruk ulotek

Jeśli dzięki Waszemu wsparciu uzbieram więcej pieniędzy na spektakl...

25 tys.

- powstaną dwie wersje spektaklu – w jednym dzieckiem będzie dziewczynka, w drugim chłopiec

30 tys.

- nagrana zostanie dokumentacja audio-video spektaklu, która będzie potem dostępna na jednej z wolnych licencji

Do zobaczenia w teatrze!

English below:

Opisz swoją zrzutkę najlepiej jak potrafisz. Pamiętaj, aby opis był wiarygodny, dokładny, ale przy tym rzeczowy i prosty. Warto, aby był przyjemny w odbiorze i skupiał uwagę. W ciekawy i miły sposób zachęć do wsparcia :)

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Dowiedz się więcej

Oferty/licytacje 22

Kupuj, Wspieraj.

Kupuj, Wspieraj. Czytaj więcej

Nieaktywne
Inne
Imienne podziękowania na Fb
Imienne podziękowania na portalu Facebook od reżyserki spektaklu i od Teatru Andersena oraz podziękowania na stronie internetowej teatru.
15 zł

Kupione 5

Zakończona
Inne
Krótka broszurka w pdf, imienne podziękowania na Fb
2-stronna broszurka z opisem spektaklu „Bicie serca” w formie pdf oraz  imienne podziękowania na portalu Facebook od reżyserki spektaklu i od Teatru A...
30 zł

Kupione 2

Zakończona
Inne
Broszurka w pdf, imienne podziękowania na Fb
8-stronna broszurka z opisem spektaklu „Bicie serca” w formie pdf oraz  imienne podziękowania na portalu Facebook od reżyserki spektaklu i od Teatru A...
40 zł

Kupione 1

Zakończona
Inne
Torba z logo, drukowana broszurka, pocztówka, podziękowania
Materiałowa torba z logo Teatru Andersena, plakat ze spektaklu z podpisami aktorów i reżyserki oraz specjalnie stworzona pocztówka ze spektaklu „Bicie...
150 zł

Kupione 1

Zakończona

Wpłaty 34

RD
Rafał Derkacz
ukryta
AK
Agata Kowal
ukryta
MM
Marek Musioł
1 zł
 
Dane ukryte
30 zł
AJ
Aleksander Janiszewski
50 zł
JK
Joanna Kulig
15 zł
JN
450 zł
AZ
Anna Złomańczuk
10 zł
HS
Helena Stróżek
105 zł
AK
Agata Kowal
ukryta
Zobacz więcej

Komentarze 12

 
2500 znaków