Sfinansowanie gry edukacyjnej "Przeprawa Krezusa"
Sfinansowanie gry edukacyjnej "Przeprawa Krezusa"
Nasi użytkownicy założyli 1 223 702 zrzutki i zebrali 1 342 220 791 zł
A ty na co dziś zbierasz?
Opis zrzutki
Cześć!
Jesteśmy zespołem, którego celem jest uczynienie edukacji ekscytującą. Na styku designu i filozofii chcemy tworzyć gry dla dzieci i młodzieży, koncentrując się na ich rozwoju.
„Przeprawa Krezusa” to nasz pierwszy projekt, który dzięki waszej pomocy może stać się skutecznym narzędziem edukacyjnym! Zaprojektowaliśmy grę tak, aby urozmaicić i ożywić lekcje filozofii, które często są trudnym przedmiotem. Gra wspiera rozwój uczniów w zakresie:
• krytycznego myślenia,
• podejmowania decyzji,
• współpracy,
• wyrażania własnego zdania,
• perswazji,
• refleksji nad własnym myśleniem.
Gra jest dostosowana do wykorzystania najbardziej efektywnych metod nauczania, takich jak dociekania filozoficzne, praca w małych grupach, dyskusja czy symulacja. Sama rozgrywka zajmuje jedną lekcję, natomiast w Książeczce dla Nauczyciela znajdziecie dodatkowe dwa scenariusze, które można wykorzystać jako gotowe plany zajęć.
„Przeprawa Krezusa” to paragrafowa gra karciana, inspirowana wizualnie malarstwem wazowym starożytnej Grecji. Jej akcja rozgrywa się w VI wieku p.n.e. w Azji Mniejszej, w czasie, gdy ścierały się ze sobą imperia Lidów i Persów. Słynny i bogaty król Krezus przybywa nad rzekę Halys, aby stanąć do walki z potężnym władcą perskim, Cyrusem II.
Co wyrocznia w Delfach przepowiedziała Krezusowi?
Kto zwycięży w wojnie?
Jaką rolę w tym konflikcie odegra pierwszy filozof, Tales z Miletu?
Na te i wiele innych pytań można samodzielnie znaleźć odpowiedzi podczas rozgrywki w „Przeprawę Krezusa”. Choć historia zna zakończenie wojny między Krezusem a Cyrusem, to w „Przeprawie” wszystko zależy od graczy.
Jak grać:
Wyciągnijcie kartę.
Zapoznajcie się z fragmentem historii.
Podejmijcie decyzję.
Sprawdźcie, do którego z pięciu zakończeń dotarliście.
Oceńcie sami, czy dokonaliście właściwego wyboru.
Cel zbiórki:
Naszym głównym celem jest sfinansowanie edukacyjnej gry „Przeprawa Krezusa” wraz z Książeczką dla Nauczyciela, która będzie zawierała instrukcję, dwa scenariusze lekcji oraz prawdziwą historię Krezusa. Wszystko to ma zapewnić jak najlepsze wsparcie dla nauczycieli. Ale to dopiero początek! Mamy mnóstwo kolejnych pomysłów.
O nas:
Wojciech Rutkiewicz – od 9 lat uczę filozofii, etyki i WoSu w szkołach podstawowych oraz średnich. Wierzę, że podczas lekcji najważniejsze jest bazowanie na doświadczeniach osób uczących się oraz pobudzanie ciekawości do samodzielnej nauki. Od lat prowadzę zajęcia metodą Dociekań Filozoficznych (Philosophy For Children), tworząc okazję do zadawania pytań i podejmowania prób odpowiadania na nie we wspólnocie. Jako nauczyciel znam świat edukacji od środka i widzę, że wciąż brakuje narzędzi pobudzających młodych ludzi do zastanowienia się i poznawania świata. A inspiracje są wokół nas! Zależy mi na korzystaniu z nich i tworzeniu interesujących pomocy do kształtowania myślenia.
Aleksandra Majewska – jestem projektantką i ilustratorką, od 7 lat pracującą w edukacji. Moim celem jest tworzenie rzeczy, które nie tylko cieszą oko, ale też mają realny wpływ na rozwój. Uwielbiam łączyć estetykę z funkcjonalnością, dlatego zależy mi, aby moje projekty były nie tylko dobrze zaprojektowane, ale też praktyczne i wspierały naukę oraz rozwój młodych ludzi. Wierzę, że dobre pomysły mogą zmieniać świat, krok po kroku – i to właśnie robię w mojej pracy.
Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj na bieżąco statystyki!
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj na bieżąco statystyki!
Oferty/licytacje 8
Kupuj, Wspieraj.
Kupuj, Wspieraj. Czytaj więcej
Organizatora:
50 zł
Kupione 1
70 zł
Kupione 2
90 zł
Kupione 1
100 zł
Kupione 2
120 zł
Kupione 5
150 zł
200 zł
240 zł
Kupione 1
RobKarolki trzymają kciuki ☺️