id: peh8fe

Hakerzy zniszczyli naszą firmę i życie społeczne

Nasi użytkownicy założyli 1 179 937 zrzutek i zebrali 1 234 015 401 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Opis zrzutki

Nigdy w życiu nie pomyślelibyśmy, że założymy taką zbiórkę...

Z jednej strony radość, bo za moment zostaniemy rodzicami - z drugiej ogromny strach, bo od ponad roku walczymy z hakerami/przestępcami, którzy sprawili, że musieliśmy zamknąć naszą dobrze rozwijającą się firmę, a także niemal kompletnie ograniczyliśmy nasze życie społeczne, ale po kolei...

Marzec 2023 - Wracamy z Izraela i zaczynają się dziać dziwne rzeczy z naszymi social mediami, telefonami, laptopami. Wiele rzeczy jest usuwanych. Wiadomości ze znajomymi, obserwującymi i klientami na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Tik Toku czy Whatsappie, a nawet E-maile zanim zdążę przeczytać. Publikowane zdjęcia, filmy, artykuły również losowo znikają. Nawet te, które były po prostu zapisane na urządzeniu. Ginie historia SMS-owa, telefonowa - zmieniamy zatem numery. Przywróciliśmy urządzenia z których korzystamy do ustawień fabrycznych. Następnie zmieniliśmy cały nasz sprzęt. Dostępy i hasła? Zmienialiśmy już setki razy. Na nic. Nie pomaga również dwuskładnikowa weryfikacja na każdym koncie jakim posiadamy. Ludzie się od nas odwracają, tracą zaufanie... nic dziwnego, napisali wiadomość na naszą stronę, a My zawsze przecież od razu odpisywaliśmy i pomagaliśmy każdemu. Nie wiedzą, że ich wiadomości po prostu nie docierają do nas lub zostają od razu "wyrzucone" po kliknięciu w powiadomienie. Założenie kont z innym imieniem i nazwiskiem? Nie pomogło i dalej mamy te same problemy. Zaczynamy podejrzewać, że ktoś nas szpieguje lub mamy bana na dane osobowe nałożone przez służby specjalne. Wiem, że już teraz ciężko w to uwierzyć... ale to po prostu staje się dla Nas straszne i boimy się o własne bezpieczeństwo.

Luty 2024 - Straciliśmy nasze oszczędności. Musimy zawiesić działalność gospodarczą, bo nie mamy za co zapłacić ZUS i ogromnego podatku PIT z zeszłego roku. Odkrywamy kolejną metodę zabezpieczenia - klucze bezpieczeństwa Yubico, które chronią największe banki w Polsce. One również nie pomogły. Nie mamy nadziei. Nikt nie potrafi nam pomóc, a rozmawialiśmy z teoretycznie największymi firmami w Polsce zajmującymi się cyberbezpieczeństwem. Zdecydowaliśmy się w końcu zgłosić sprawę na Policję. Konkretnie do Wydziału Walki z Cyberprzestępczością i od 3 miesięcy powoli z tym walczymy...

Maj 2024 - Zakładamy zbiórkę. Chcemy odwdzięczyć się każdej osobie, która nam pomoże dając od siebie produkt ze sklepu jaki mieliśmy u siebie. Dodatkowo wrzucamy także licytacje na których znajdą się magnesy z podróży, koszulki meczowe oraz szaliki. Wiem, że sporo z Was uwielbia podróże oraz sport, więc mam nadzieję, że coś dla siebie upolujecie, a przy okazji pomożecie nam stanąć na nogi.

Decydując się na pomoc otrzymasz od Nas:

10 zł - dowolna mapa podróżnika (mapa atrakcji online)*

20 zł - Trzy dowolne mapy podróżnika (mapa atrakcji online)

30 zł - dowolny ebook spośród tych, które napisał Damian:

• Najlepsze metody na tanie loty
  • Najlepsze metody na tanie noclegi
  • Jak podróżować (prawie) za darmo
  • 100 najlepszych porad na tanie podróżowanie

100 zł - Pakiet wszystkich 4 powyższych ebooków

_______________________________________________________________________

*dostępne mapy podróżnika: Abu Zabi, Barcelona, Bergamo+Mediolan, Cypr, Gruzja, Jordania, Kopenhaga, Korfu, Lizbona, Malediwy, Malta, Paryż, Porto, Ryga, Rzym, Split+Trogir, Wenecja

UWAGA: By odebrać ebooki oraz mapy proszę o zgłoszenie się wraz ze screenem wpłaty na adres email:

[email protected]

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Twój mini-terminal.
Dowiedz się więcej

Oferty/licytacje 31

Kupuj, Wspieraj, Sprzedawaj, Dodawaj.

Kupuj, Wspieraj, Sprzedawaj, Dodawaj. Czytaj więcej

Pomagaj organizatorowi zrzutki jeszcze bardziej!

Dodaj swoją ofertę/licytację - Ty sprzedajesz, a środki trafiają bezpośrednio na zrzutkę. Czytaj więcej.

Nieaktywne
Ebook - Najlepsze metody na tanie noclegi
Ebook "Najlepsze metody na tanie noclegi" zawiera masę praktycznych porad w temacie znajdywania możliwie najlepszych noclegów w stosunku ceny do jakoś...

Kupione 14

Ebook - Najlepsze metody na tanie loty
Ebook "Najlepsze metody na tanie loty" zawiera szereg najlepszych tipów w temacie znajdywania biletów lotniczych w okazjonalnych cenach, daje Ci dostę...

Kupione 36

Ebook - 100 najlepszych metod na tanie podróżowanie
Ebook "100 najlepszych metod na tanie podróżowanie" zawiera aż 100 gotowych tipów, które przydadzą się każdemu podróżnikowi planującemu zarówno wypady...

Kupione 17

Ebook - Jak podróżować (prawie) za darmo
Ebook "Jak podróżować (prawie) za darmo" zawiera wiele pomysłów na darmowe oraz mocno budżetowe wyjazdy, takie jak: autostop, autobusy, kolej, darmowe...

Kupione 8

Moda • Odzież męska • Sportowe
Szalik Legia Warszawa - Legionovia (Finał Pucharu Mazowieckiego)
Oficjalny, nowy szalik z okazji Mazowieckiego finału Pucharu Polski.Bardzo dziękuję za pomoc,Damian Majewski

48 zł
Sztuka i rękodzieło • Inne
Białoruś - komplet 3 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z graniczącego z Polską, Brześcia. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale ...

49 zł
Sztuka i rękodzieło • Inne
Czarnobyl + Kijów - komplet 3 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Czarnobyla oraz Kijowa. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zo...

50 zł

Ilość licytujących: 1

Sztuka i rękodzieło • Inne
Cypr - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Cypru. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje nam trochę ...

Sztuka i rękodzieło • Inne
Gruzja - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Gruzji. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje nam trochę...

Sztuka i rękodzieło • Inne
Turcja - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Pammukale i Bodrum. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaj...

Ilość licytujących: 1

Zakończona

Jeszcze nikt nie założył skarbonki na tej zrzutce. Twoja może być pierwsza!