id: pfvk4h

Wesprzyj rozwój Polskiego futbolu! Start-up Innowacja!

Wesprzyj rozwój Polskiego futbolu! Start-up Innowacja!

Opis zrzutki

Każdy z nas widzi, jaki jest aktualny stan naszego futbolu. Zaczynając od osiągnięć na arenie międzynarodowej, tegorocznego Euro 2020 reprezentacji Polski jak i klubów z Ekstraklasy. Przyczyn tego stanu jest wiele. Chcemy choć w jednym aspekcie pomóc usprawnić pracę klubów oraz akademii, która w przyszłości może dać wymierne korzyści.


Idea pomysłu (od autora)

Od wielu lat jestem miłośnikiem gry komputerowej Fifa Manager. Nie, nie chodzi mi o Fifę, którą kojarzy pewnie każdy z Was.

Fifa Manager pozwala wczuć się w rolę prawdziwego właściciela klubu czy trenera. Możemy tam zarządzać naprawdę wieloma elementami, takimi jak np. składem wszystkich drużyn ze względu na rocznik (seniorzy, juniorzy itd.), zatrudniać personel ze względu na działy (nawet fizjoterapeutów czy trenera sprawnościowego), czy chociażby cenami biletów z podziałem na różne trybuny oraz towarami klubowymi (koszulki, gadżety itd.).


Łącząc te wszystkie elementy w jedną całość pomyśleliśmy, że warto takie narzędzie opracować dla prawdziwych klubów i akademii piłkarskich.


Elementy gry komputerowej przeznaczone dla prawdziwych klubów!

To jest to!


Wzięliśmy się zatem do pracy i opracowaliśmy wstępny model do realizacji:

h4cafa101cc44229.png

Główne atuty, które będziemy przedstawiać podczas sprzedaży to:



· Zgromadzenie w uporządkowany sposób wszystkich danych o kibicach, pracownikach oraz piłkarzach

· Dostosowanie indywidualne narzędzia pod każdą potrzebę organizacji

· Intuicyjny, łatwy w obsłudze interfejs nawet dla starszych pracowników

· Uporządkowane dane finansowe w jednym miejscu – przychód, dochód, koszty - prognozowanie w czasie rzeczywistym

· Łatwiejsza kontrola, monitorowanie i analiza sprzedaży biletów, karnetów oraz towarów klubowych – automatyczne podpowiedzi sprzedażowe

· Mierzalność efektywności marketingu i sprzedaży

· Szybsze identyfikowanie potrzeb Kibiców następnie klasyfikacja według rentowności

· Efektywna komunikacja oraz sprawna wymiana informacji personelu oraz poprawa jakości powierzonych zadań

· Stworzenie i uporządkowanie bazy danych klientów firmy, historia kontaktów ze sponsorami oraz kontrahentami

· Wygodny import i export danych

· Pełne wsparcie producenta po realizacji (serwis)

· Mobilność systemu - dostęp  z komputerów przenośnych (laptopów, palmtopów) czy telefonów komórkowych

a5b35592ea61bddb.pngr6d9d3e14e263ccd.pngk0f23f01cab59df7.png

ee7f947a3c09e4cd.pngKoszt całego projektu to 500 000 zł (Podstawa + premium z integracją). Korzystając z Państwa hojności chcemy zebrać choć trochę środków na rozpoczęcie prac.


Jeżeli chcesz nas wspomóc – nie wahaj się. Liczymy na każdą pomoc.


Zrzuty ekranu pochodzą z gry „Fifa Manager”, której wydawcą jest „Electronic Arts”. My pragniemy odwzorować ten praktyczny interfejs z korzyścią dla wszystkich.

Zapraszam do wsparcia naszej idei.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Download apps
Pobierz aplikację mobilną Zrzutka.pl i zbieraj na swój cel gdziekolwiek jesteś!
Pobierz aplikację mobilną Zrzutka.pl i zbieraj na swój cel gdziekolwiek jesteś!

Komentarze

 
2500 znaków
Zrzutka - Brak zdjęć

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!