Wesprzyj rozwój Polskiego futbolu! Start-up Innowacja!
Wesprzyj rozwój Polskiego futbolu! Start-up Innowacja!
Nasi użytkownicy założyli 1 266 367 zrzutek i zebrali 1 461 679 466 zł
A ty na co dziś zbierasz?
Opis zrzutki
Każdy z nas widzi, jaki jest aktualny stan naszego futbolu. Zaczynając od osiągnięć na arenie międzynarodowej, tegorocznego Euro 2020 reprezentacji Polski jak i klubów z Ekstraklasy. Przyczyn tego stanu jest wiele. Chcemy choć w jednym aspekcie pomóc usprawnić pracę klubów oraz akademii, która w przyszłości może dać wymierne korzyści.
Idea pomysłu (od autora)
Od wielu lat jestem miłośnikiem gry komputerowej Fifa Manager. Nie, nie chodzi mi o Fifę, którą kojarzy pewnie każdy z Was.
Fifa Manager pozwala wczuć się w rolę prawdziwego właściciela klubu czy trenera. Możemy tam zarządzać naprawdę wieloma elementami, takimi jak np. składem wszystkich drużyn ze względu na rocznik (seniorzy, juniorzy itd.), zatrudniać personel ze względu na działy (nawet fizjoterapeutów czy trenera sprawnościowego), czy chociażby cenami biletów z podziałem na różne trybuny oraz towarami klubowymi (koszulki, gadżety itd.).
Łącząc te wszystkie elementy w jedną całość pomyśleliśmy, że warto takie narzędzie opracować dla prawdziwych klubów i akademii piłkarskich.
Elementy gry komputerowej przeznaczone dla prawdziwych klubów!
To jest to!
Wzięliśmy się zatem do pracy i opracowaliśmy wstępny model do realizacji:
Główne atuty, które będziemy przedstawiać podczas sprzedaży to:
· Zgromadzenie w uporządkowany sposób wszystkich danych o kibicach, pracownikach oraz piłkarzach
· Dostosowanie indywidualne narzędzia pod każdą potrzebę organizacji
· Intuicyjny, łatwy w obsłudze interfejs nawet dla starszych pracowników
· Uporządkowane dane finansowe w jednym miejscu – przychód, dochód, koszty - prognozowanie w czasie rzeczywistym
· Łatwiejsza kontrola, monitorowanie i analiza sprzedaży biletów, karnetów oraz towarów klubowych – automatyczne podpowiedzi sprzedażowe
· Mierzalność efektywności marketingu i sprzedaży
· Szybsze identyfikowanie potrzeb Kibiców następnie klasyfikacja według rentowności
· Efektywna komunikacja oraz sprawna wymiana informacji personelu oraz poprawa jakości powierzonych zadań
· Stworzenie i uporządkowanie bazy danych klientów firmy, historia kontaktów ze sponsorami oraz kontrahentami
· Wygodny import i export danych
· Pełne wsparcie producenta po realizacji (serwis)
· Mobilność systemu - dostęp z komputerów przenośnych (laptopów, palmtopów) czy telefonów komórkowych
Koszt całego projektu to 500 000 zł (Podstawa + premium z integracją). Korzystając z Państwa hojności chcemy zebrać choć trochę środków na rozpoczęcie prac.
Jeżeli chcesz nas wspomóc – nie wahaj się. Liczymy na każdą pomoc.
Zrzuty ekranu pochodzą z gry „Fifa Manager”, której wydawcą jest „Electronic Arts”. My pragniemy odwzorować ten praktyczny interfejs z korzyścią dla wszystkich.
Zapraszam do wsparcia naszej idei.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj ile osób odwiedziło i wsparło tę zrzutkę z twojego polecenia! Dowiedz się więcej.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj ile osób odwiedziło i wsparło tę zrzutkę z twojego polecenia! Dowiedz się więcej.