Pomóż mojej Bratanicy opłacić akademik na super-studiach :)
Pomóż mojej Bratanicy opłacić akademik na super-studiach :)
Nasi użytkownicy założyli 1 284 246 zrzutek i zebrali 1 508 638 357 zł
A ty na co dziś zbierasz?
Opis zrzutki
Drodzy Przyjaciele, Znajomi, Krewni Królika,
mam dwie wspaniałe Bratanice. Za miesiąc jedna z nich, Klara, zaczyna bardzo prestiżowe i... bardzo drogie studia.
3 razy odmówiono nam, członkom Rodziny, kredytu. Mnie tylko raz - ale z pensją nauczycielską i tak nie mam chwilowo co prosić ponownie. Dziewczyna będzie płacić za studia ze swoich pieniędzy. Rodzina dorzuci, co ma - ale wyjątkowo w naszym życiu nadszedł taki moment, kiedy ani dobry Dziadek, Babcia, kochający Rodzice itp. nie są w stanie sfinansować tego kroku na drodze rozwoju Klary.
Ja chcę..., ja marzę o tym - nie, ja błagam los o to, żeby Klara zdobyła doświadczenie i zrobię w tym celu wszystko, żeby Jej pomóc. Tak samo, jak pomogę Jej siostrze, kiedy będzie taka potrzeba.
Klara jest empatyczna, mądra, zorganizowana, PRACOWITA (o czym możecie przeczytać poniżej). Gdyby nie Jej wsparcie duchowe - nie wiem, czy przeżyłabym ostatnie 10 miesięcy, które obfitowały w mniejsze lub większe problemy.
Do momentu publikacji zbiórka jest niespodzianką - Klara, ani nikt z Rodziny, nie ma bladego pojęcia, że szykuję coś takiego. Poprosiłam Ją tylko o przesłanie mi swojego CV i kilku słów, czemu zdecydowała się na taki kierunek studiów. Pomyślałam sobie, że gdyby każdy z moich znajomych wpłacił "po dychu", to może uzbierałoby się cokolwiek. Np. koszt akademika, to prawie 1000 EURO miesięcznie. Wynajęcie mieszkania czy pokoju nie jest wcale tańsze. Chciałabym fundnąć Klarze chociaż jeden rok akademika. Dziewczyna i tak szuka już tam pracy, ale ponieważ przebyła ciężką i pracowitą drogę, żeby w ogóle dostać się na te studia - chciałabym oszczędzić Jej kosztów chociaż przez pierwszy rok.
Kasa do zebrania jest OGROMNA, wiem to.
Ale jednak mam nadzieję, że... ja ZAWSZE mam nadzieję.
Poniżej zobaczcie/posłuchajcie, jak nietuzinkową kobietą jest Klara, na jakie studia się dostała i dlaczego je wybrała. Naprawdę warto Ją wesprzeć :) Może kiedyś uratuje nam świat, jako Wonder-Klara.
🍀 Fragment CV mojej "maleńkiej" Bratanicy (w swoim 19-letnim życiu zrobiła więcej niż ja w 46-letnim...)
Klara Kamińska
WYBRANE DOŚWIADCZENIE
- Marketing Advisor Marzec 2025 / Ringier Axel Springer Polska
Jako członkini Rady Doradczej powołanej przez RASP konsultuję wizję rozwoju komunikacji dla marki Onet. Koncentruję się na strategiach marketingowych nowych inicjatyw, angażowaniu młodych generacji oraz budowaniu lojalności beneficjentów. Współtworzyłam też koncepcję komunikacji na wybory prezydenckie 2025, wspierając realizację jednego z kluczowych projektów medialnych roku.
- Strategic Consultant Styczeń 2025 / mBank
Konsultowałam długofalową strategię rozwoju produktów cyfrowych skierowanych do nowych pokoleń. Moje działania obejmowały analizę potrzeb młodych konsumentów, definiowanie skutecznych kanałów komunikacji, opracowanie prognoz finansowych dla tej grupy oraz przygotowanie rekomendacji dotyczących współpracy z influencerami.
- PR Director Marzec 2023 - obecnie / Fundacja SML
Zarządzam 8-osobowym zespołem PR i odpowiadam za strategię komunikacji globalnych, krajowych i lokalnych programów Fundacji. Reżyseruję oraz koordynuję produkcję kampanii marketingowych, współpracując z partnerami (Google, Deloitte, Ania Kruk). Przygotowuję też analizy naszego wpływu społecznego, który przekłada się na ponad 150 000 organicznych zasięgów miesięcznie w social mediach oraz na dotarcie do tysięcy nowych beneficjentek.
- Media Relations Intern Listopad 2024 / Kongres Biznes Polska Świat, Art of Networking
Koordynowałam newsroom podczas wydarzenia, zapewniając płynne zarządzanie relacjami między organizatorami a przedstawicielami mediów, dbając o efektywną obsługę dziennikarską i wsparcie w dystrybucji materiałów prasowych.
- Marketing Intern Październik 2024 / Gala BrandMe CEO, Art of Networking
Tworzyłam treści na biznesowe media wydarzenia (LinkedIn) oraz wywiady z kluczowymi gośćmi, w tym Prezydentem Lechem Wałęsą, Rafałem Brzoską i Ambasadorem Markiem Brzeziński
- CRM Manager & Corporate Educator Wrzesień 2023 - obecnie / OFF school foundation, GenBOOst project
Jako CRM Manager koordynowałam relacje z kilkutysięczną społecznością fundacji, którą prowadziłam za pomocą systemów Action Network, analizując zmiany i potrzeby. Współtworzyłam również ogólnokrajową kampanię profrekwencyjną do wyborów europarlamentarnych dla First Time Voters – „Robię to Pierwszy Raz!” we wsparciu Komisji Europejskiej. Jako Corporate Educator w projekcie GenBOOst prowadzę szkolenia z zakresu komunikacji międzypokoleniowej dla zarządów i kadr managerskich czołowych korporacji w Polsce, w tym TVN Warner Bros., Discovery, NFZ, Tefal, Inpost, Orbis, ABSL, Citi, mBank, BNP Paribas czy Mastercard.
- Mentee & Fellow Czerwiec 2024 - obecnie / MD Fellowship
Prestiżowy program dla 1% najbardziej przedsiębiorczej i wybitnej młodzieży w Polsce (16–22 lata), założony przez Tomasza Karwatkę i wspierany przez czołowych polskich inwestorów. Każdy mentee ma dostęp do szerokiej sieci kontaktów, wsparcia psychologicznego, spersonalizowanego mentora, wyjazdów rozwojowych, zagranicznych konferencji oraz wywiadów w najważniejszych biznesowych mediach.
- Alumna Czerwiec 2025 - obecnie / Program “Jestem Liderką” Vital Voices
Elitarny cykl szkoleń i spotkań z przedstawicielami globalnych firm, instytucji dyplomatycznych oraz liderami międzynarodowego biznesu, organizowany przez Vital Voices – organizację powołaną przez Hillary Clinton z myślą o młodych kobietach z potencjałem przywódczym.
🍀 Link do naprawdę krótkiego filmu: "Klara w 3 odsłonach"
🍀 WYKSZTAŁCENIE
- University of Amsterdam - Communication Science (od 8 lat najlepszy kierunek komunikacyjno-mediowy na świecie)
Wrzesień 2025 - Czerwiec 2028
- Liceum w Chmurze (edukacja domowa)
Wrzesień 2023 - Kwiecień 2025
- X LO im. Królowej Jadwigi w Warszawie
Wrzesień 2021- Czerwiec 2023
- Szkoła Muzyczna I Stopnia w Konstancinie Jeziornie
Wrzesień 2013 - Czerwiec 2019
🍀 List motywacyjny Klary:
"Współczesny świat medialny odgrywa fundamentalną rolę w kształtowaniu świadomości społecznej, wartości oraz procesów demokratycznych. Media, komunikacja i biznes są ze sobą nierozerwalnie związane, a ich wzajemne oddziaływanie decyduje o tym, jak interpretujemy rzeczywistość i jak funkcjonujemy w globalnym społeczeństwie.
Wybierając kierunek Communication Science na University of Amsterdam — od ośmiu lat uznawany za najlepszy tego typu program na świecie, wyprzedzając nawet Harvard — pragnę pogłębić swoją wiedzę na temat tych procesów oraz zdobyć umiejętności niezbędne do zrozumienia i świadomego kształtowania współczesnego krajobrazu medialnego.
Program studiów wyróżnia się interdyscyplinarnym podejściem, łączącym analizę mediów, komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji branży rozrywkowej. Dzięki temu możliwe jest holistyczne zrozumienie wpływu mediów na społeczeństwo oraz mechanizmów rządzących kulturą i opinią publiczną.
Szczególnie cenię sobie nacisk na rozwój praktycznych kompetencji poprzez warsztaty badawcze i analizę rzeczywistych studiów przypadków, które pozwalają na efektywne łączenie wiedzy teoretycznej z zastosowaniem w realnym świecie.
Ponadto, program oferuje unikalną możliwość współpracy z profesjonalistami z branży podczas staży, co pozwala na zdobycie cennych doświadczeń i przygotowuje do przyszłej kariery w dynamicznie zmieniającym się środowisku medialnym.
Autonomia w nauce oraz praca zespołowa, które są integralną częścią programu, doskonale odpowiadają mojemu stylowi pracy i przyczyniają się do wszechstronnego rozwoju kompetencji.
Moim długoterminowym celem jest objęcie stanowisk kierowniczych w globalnych firmach medialnych, które mają realny wpływ na kształtowanie kultury i komunikacji na całym świecie.
Studia na Uniwersytecie Amsterdamskim są dla mnie kluczowym krokiem w realizacji tego celu, umożliwiając zdobycie wiedzy i umiejętności, które pozwolą mi aktywnie uczestniczyć w transformacji mediów i komunikacji na najwyższym poziomie."

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj ile osób odwiedziło i wsparło tę zrzutkę z twojego polecenia! Dowiedz się więcej.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj ile osób odwiedziło i wsparło tę zrzutkę z twojego polecenia! Dowiedz się więcej.
Na dobry początek.