Profil organizatora
Fundacja Dobrych Mediów
Nasza misja jest prosta: to praca na rzecz dobrych mediów. „Dobrych”, czyli takich, które są przede wszystkim rzetelne i które nie chcą propagować zła we wszelkich jego formach i odmianach. Media, które pokazują świat takim jaki jest, ale nie zapominają też o tym, że odgrywają pewną rolę w jego zmienianiu, oddziałując na swych odbiorców. \r\n\r\nMarzy nam się sytuacja, w której w Polsce roiło się będzie od konkurujących ze sobą dziesiątek wielkich tytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, dla których takie wartości jak Prawda, Rodzina, czy Tradycja… nie będą obce.\r\n\r\nJesteśmy po to, by taki stan rzeczy inkubować i pomagać tym mediom, które już istnieją i mają takie ambicje profesjonalizować się i osiągać rentowność. \r\n\r\nW pewnym sensie jesteśmy jak fundusz venture capital. Łączymy inwestorów – darczyńców, ludzi dobrej woli, którzy chcą takich mediów z nimi samymi. Będąc w pewnym sensie takim funduszem, podpisujemy czasowe umowy na restrukturyzację i inwestycje, które w bezpieczny sposób finansują Darczyńcy, mając pełną kontrolę nad celowością tych działań.