id: pzc7cy

Służba wśród uchodźców: pomóż Ani i Weronice wyruszyć do Serbii! / Ministry among refugees: Ania and Weronika go to Serbia!

Nasi użytkownicy założyli 1 159 686 zrzutek i zebrali 1 204 208 153 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Aktualności5

• Drodzy, wróciłyśmy już z Serbii i z radością informujemy, że to był bardzo dobry i owocny czas. Nigdy nie zapomnimy twarzy ludzi, którym mogłyśmy służyć, ich historii, ich otwartych serc. Mamy poczucie dobrze wykorzystanego czasu, sporo mogłyśmy zdziałać, wiele ziarenek zasiać. To było możliwe dzięki Waszej hojności - w symbolicznym sensie, byliśmy tam wszyscy razem i jest to nasze wspólne dzieło. Bardzo Wam dziękujemy za każdą złotówkę, modlitwę, dobre słowo. Prosimy, byście wciąż pamiętali o uchodźcach. Nie ma słów by opisać, jak trudna droga za nimi i przed nimi.
    0Komentarzy

2500 znaków

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!

Czytaj więcej
Ta zrzutka nie ma jeszcze aktualności.

Opis zrzutki

100% OSIĄGNIĘTE! OGROMNIE DZIĘKUJEMY ZA WASZE OTWARTE SERCA. WCIĄŻ MOŻESZ POMÓC! DODATKOWE ŚRODKI PRZEKAŻEMY W CAŁOŚCI NA WSPARCIE SŁUŻBY WŚRÓD UCHODŹCÓW W SERBII, np. materiały do prowadzenia zajęć z dziećmi itp. __________________________________ Zima w obozie dla uchodźców, położonym przy autostradzie niedaleko serbskiego miasteczka Šid, nie jest łatwa. Oprócz chłodu i trudnych warunków życia, ludziom doskwiera niepewność jutra i poczucie beznadziei wynikające z przedłużającego się pobytu w obozie. Do głosu dochodzi tęsknota za domem i dramatyczne wspomnienia z ojczyzny. To ludzie, którzy potrzebują pomocy, ale jeszcze bardziej potrzebują czegoś, czego nie może im zapewnić żadna instytucja czy urząd: pragną ludzkiego zainteresowania i nadziei, która podtrzyma ich w najtrudniejszym okresie życia. Słysząc o niedoborze wolontariuszy w obozie, postanowiłyśmy odpowiedzieć na tę potrzebę i ofiarować to, co możemy - podać kubek ciepłej herbaty, uważnie wysłuchać, opowiedzieć o Nadziei, która zmieniła również nasze życia. Możesz nam pomóc! Planujemy spędzić w Serbii tydzień (20-28 lutego 2018), służąc jako wolontariuszki OM Serbia. Będziemy serwować herbatę w namiotowej kawiarni, prowadzić zajęcia dla dzieci, a także pracować w obozowej pralni. Jesteśmy do dyspozycji, ale potrzebujemy środków finansowych! Zapoznaj się z budżetem, wybierz nagrodę i przekaż wsparcie. Wszelkie nadwyżki spożytkujemy na miejscu, na służbę wśród uchodźców. Prosimy również o modlitwę, bo dla nas samych jest to krok wiary i praktyczna lekcja zaufania Bogu.

Potrzeba

Misjonarze OM Serbia wraz z grupą wolontariuszy z całego świata, prowadzą służbę wśród uchodźców w obozie w Šid w Serbii, serwując gorącą herbatę. Ten prosty gest przyjaźni czyni ich namiotową kawiarenkę miejscem schronienia, gdzie wędrowcy znajdują troskę i dobre słowo. Od początku stycznia lokalni pracownicy znaleźli się w pilnej potrzebie, liczba wolnotariuszy spadła do krytycznego poziomu. Potrzebna jest pomoc!

Postanowienie

Dwie Polki, Ania Mazurek i Weronika Czajko, w podobnym czasie (choć całkiem niezależnie) poczuły, że tym razem nie wystarczy, że będą kibicować dobrej sprawie. Czas spakować plecak i stać się odpowiedzią na tę potrzebę! W krótkim czasie udało się znaleźć właściwy termin, ustalić szczegóły z najbliższymi, z organizacyją misyjną OM oraz z naszym kościołem przy Siennej w Warszawie.

Zaproszenie

Jesteśmy gotowe wyruszyć w drogę, choć nie mamy jeszcze środków, by pokryć koszty podróży, noclegu i wkładu w prowadzoną służbę. Prosząc o wsparcie finansowe i modlitewne, zapraszamy Cię, byś razem z nami zaniósł/zaniosła pomoc i nadzieję mieszkańcom obozu nieopodal Šid.

Wspólnie możemy zrobić coś, co zostawi trwały ślad w życiu tych ludzi!

Termin wyjazdu: 20-28 lutego 2018

To już niedługo!

Nasz budżet: 1650 zł na osobę

Nasz wyjazd wiąże się z następującymi kosztami (na osobę):

771 zł

Przelot z Warszawy do Belgradu i z powrotem

84 zł

Przejazd z lotniska do Belgradu, z Belgradu do Šid i z powrotem

560 zł

Opłata za nocleg, codzienne dojazdy do obozu i wkład w prowadzoną służbę

235 zł

Wyżywienie i inne wydatki na miejscu

Tam jedziemy: Šid

Šid to 15-tysięczne serbskie miasteczko niedaleko granicy z Chorwacją i Bośnią. Sam obóz znajduje się pół godziny drogi od Šid, wolontarusze są tam dowożeni na swoje zmiany przez lokalnych pracowników.

Organizacja misyjna:OM International

Operation Mobilisation (w skrócie OM) to organizacja, która powstała w 1957 roku, a obecnie działa w przeszło 110 krajach.

więcej na www.OMPOLSKA.ORG

Dlaczego to robimy?

Byłem głodny, a daliście Mi jeść, byłem spragniony, a daliście Mi pić, byłem obcym przybyszem, a przyjęliście Mnie.

Ewangelia Mateusza 25, 35

Porozmawiaj z nami!

ANIA MAZUREK

profil fb

WERONIKA CZAJKO

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie Karta Wpłatnicza. Przyjmuj wpłaty gdziekolwiek jesteś.
Dowiedz się więcej

Oferty/licytacje 4

Kupuj, Wspieraj.

Kupuj, Wspieraj. Czytaj więcej

Nieaktywne
Brak nazwy
Elektroniczna pocztówka E-kartka z osobistym podziękowaniem
10 zł

Kupione 4

Brak nazwy
Imienna pocztówka z SerbiiWysłana z Serbii, z podziękowaniem za wsparcie.Uwaga: konieczny będzie adres pocztowy. Prosimy o wysłanie adresu na weronika...
40 zł

Kupione 16

Notatki z wyjazdu Osobisty pamiętnik, starannie wydany w formacie .pdf
60 zł

Kupione 1

Brak nazwy
Pakiet przyjacielaImienna pocztówka wysłana z Serbii, z podziękowaniem za wsparcie. Uwaga: konieczny będzie adres pocztowy. Prosimy o wysłanie adresu ...