Bezpłatne porady prawne poprzez działania Call Center dla osób w trudnej sytuacji finansowej
Bezpłatne porady prawne poprzez działania Call Center dla osób w trudnej sytuacji finansowej
Nasi użytkownicy założyli 1 263 954 zrzutki i zebrali 1 454 245 428 zł
A ty na co dziś zbierasz?
Opis zrzutki
Kim jesteśmy Przy współpracy z kancelariami prowadzącymi obsługę prawną pomagamy osobom, których dotknęły zdarzenia losowe zmieniające życie ich oraz ich bliskich. Działamy na rynku już ponad 9 lat, dzięki czemu uzyskaliśmy dla naszych klientów kilka milionów złotych roszczeń. Cel inicjatywy Stworzenie profesjonalnego Call Center, prowadzącego ogólnopolskie kampanie informacyjne - bezpłatne porady prawne dotyczące produktów finansowych, które posiada większość z nas (kredyty hipoteczne w PLN oraz walutach obcych np. CHF, EURO i inne, ubezpieczenia z inwestycjami, kredyty gotówkowe spłacone przed czasem i inne produkty). Kampanie informacyjne skierowane do osób, które są, lub mogą być Klientami instytucji finansowych bo wiemy, że świadomość o posiadanych prawach u większości osób jest niewystarczająca. Nasze działania będą się opierały na przekazywaniu nieodpłatnie porad prawnych w ramach produktów jakie posiadają nasi rozmówcy lub jakie zamierzają nabyć, informowaniu jakie prawa im przysługują, na jakie elementy należy zwrócić uwagę i jakie zapisy w umowach można podważyć, co pozwoli wielu z nich odzyskać swoje pieniądze lub nie stracić ich na starcie. Priorytetem są rodziny z trudną sytuacją finansową, w której znalazły się poprzez niekorzystne umowy i nie mogą się z nich wycofać czy też uzyskać zwrotu należnych środków. Rodziny, których nie stać na płatne porady prawne w tym zakresie. Mamy przygotowanie merytoryczne, zaplecze ekspertów oraz grono osób, które wspólnie z nami chcą pomóc innym w wyjściu z ciężkiej sytuacji życiowej spowodowanej przez Banki i Towarzystwa Ubezpieczeniowe. Dokładnie wiemy jak będzie wyglądała strona techniczna naszego projektu, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zarządzaniu Call Center przez Bartłomieja. Naszym celem jest stworzenie na początek min. 4 stanowisk z konsultantami oraz z zapleczem technicznym w postaci systemu i sprzętu, co umożliwi dotarcie do min. 500 osób dziennie w celu poinformowania ich o przysługujących prawach, a wszystko to PRO BONO. Jaki efekt chcemy osiągnąć Naszym celem jest poinformowanie jak największej grupy osób o przysługujących prawach oraz rozwiązaniach w przypadku posiadania niekorzystnych produktów finansowych. Zwiększenie świadomości Polaków, zmniejszenie konsekwencji złych decyzji podjętych w przeszłości lub mających zapaść. Niesienie pomocy osobom znajdującym się w trudnych sytuacjach finansowych i życiowych w konsekwencji podpisania niekorzystnych umów z Bankami, Towarzystwami Ubezpieczeniowymi oraz innymi instytucjami finansowymi.
Zacznijmy od początku.
Nazywamy się Marcin Kaczmarek i Bartłomiej Noga. Doświadczenie na różnych płaszczyznach w branży odszkodowań zdobywamy od ponad 9 lat. Współpracując z najlepszymi Kancelariami Prawnymi nauczyliśmy się najlepszych praktyk, które stosujemy w naszym życiu zawodowym oraz prywatnym. Główną ideą naszych działań zawodowych jest chęć niesienia pomocy osobom, które znalazły się w trudnych sytuacjach w wyniku różnych zdarzeń losowych. Pomagamy przede wszystkim tym, którzy bardzo często nie wiedząc jak postępować, ponieważ nie posiadając odpowiedniej wiedzy na temat przysługującym im prawą wpadli w zasadzki, które doprowadziły ich do trudnych sytuacji finansowych, a co za tym idzie życiowych.
W trakcie spotkań prywatnych jak również spotkań z Klientami bardzo często pojawiał się temat finansów i sytuacji finansowej w jakiej obecnie się znajdują. Brak odpowiednich środków do życia oraz brak możliwości normalnego funkcjonowania bardzo często spowodowany był nie złą pracą lub złą organizacją domowego budżetu, a tym, że zawarcie niekorzystnych umów oferowanych przez Banki, Towarzystwa Ubezpieczeniowe lub inne instytucje finansowe doprowadziły ich do ciężkiej sytuacji materialnej, a w konsekwencji do skrajnego wyczerpania emocjonalnego i demotywacji w życiu.
Przejdźmy do konkretów!
Przeanalizowaliśmy rynek finansowy wraz z najlepszymi ekspertami z dziedziny prawa i stwierdziliśmy jednoznacznie, że bezkarność instytucji finansowych jest coraz większa. Pojawiają się coraz większe opłaty, umowy mające na celu ochronę Klienta chronią tak naprawdę instytucję finansową, a same zapisy wprowadzają w błąd i są nie jednoznaczne.
Należy powiedzieć wprost, że aktualnie wielu doradców w Banku lub w Towarzystwie Ubezpieczeniowym okazują się wyłącznie sprzedawcami, patrząc tylko na swoją prowizję i benefity wynikające z kolejnej sprzedaży produktu.
Czy zdarzyło się Państwu lub Państwa znajomym pójść na przykład do banku jedynie po niewielki kredyt na określony wcześniej cel, a wrócić do domu z kredytem, karta kredytową, ubezpieczeniem na życie oraz dodatkowym produktem inwestycyjno-ubezpieczeniowym?
Takie zadania są celowe i zamierzone. Doradcy mają obowiązek przedstawiania oferty na różne produkty, nawet takie, które nie są aktualnie potrzebne klientowi. Tak wygląda dzisiejszy rynek branży finansowej, bankowości oraz ubezpieczeń.
Co zrobić, jeżeli mamy nie korzystny produkt finansowy: kredyt gotówkowy, kredyt hipoteczny, ubezpieczenie, produkt inwestycyjny na którym tracimy.
Po pierwsze bardzo często w takich sytuacjach brak znajomości prawa sprawia, że nie wiemy co zrobić, co należy sprawdzić w umowie, aby wykluczyć sytuacje, że tracimy dodatkowe pieniądze.
Po drugie nawet jeśli znajdziemy niekorzystne zapisy w umowie to bardzo często nie możemy w żaden sposób wyegzekwować swoich praw, a bez specjalistycznej wiedzy i zaplecza skazani jesteśmy na porażkę.
Nagminnym działaniem w branży finansowej jest obarczanie jeszcze większymi kosztami osób, które potrzebują tak naprawdę pomocy w danej chwili- przykładowo Klienci, którzy nie mogą skorzystać z oferty kredytowej każdego banku z różnych powodów decydują się na kredyty w instytucjach udzielających finansowania, gdzie ponoszą wysoką prowizję za udzielenie oraz mają wysokie oprocentowanie. Ciężka sytuacja finansowa oraz mentalna sprawia, że gdy udajemy się po pomoc- na początku nikt nie pyta nas o to w czym problem, na początku słyszymy kwotę - ile musimy zapłacić za poradę i wysłuchanie naszego problemu.
Chcemy to zmienić!
W maju bieżącego roku powołaliśmy do życia Brand NiK ODSZKODOWANIA. Jego założeniem jest niesienie pomocy prawnej osobom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej z powodu niekorzystnych umów finansowych oraz szerzeniu informacji o przysługującym im prawach. Korzystamy przy tym z zaplecza specjalistów, praktyków prawa finansowego jakich mieliśmy przyjemność poznać w trakcie całej naszej kariery zawodowej. Kilkunastoletnie doświadczenie i setki obsłużonych klientów to podstawa do tego, żeby wspólnie nieść pomoc innym.
Naszą ideą jest poinformowanie jak największej ilości osób o prawach jakie im przysługują, udzielenia bezpłatnych porad prawnych o niekorzystnych produktach finansowych, które posiadają lub mogą posiadać w przyszłości pokazanie im co z tym mogą zrobić.
W jakich sytuacjach możemy pomóc!
Jesteśmy w stanie pomóc osobom na ponad 20 płaszczyznach. Jednak sytuacje, które przyniosły osobom poszkodowanym największe problemy to przede wszystkim posiadanie następujących produktów:
Kredyty walutowe w CHF, EURO lub innych walutach obcych
W takich sytuacjach osoby posiadające kredyt spłacają niemal 100% więcej niż zaciągnięty przez nich zobowiązanie. To właśnie spowodowało, że ich sytuacja materialna zmieniła się diametralnie. Dzięki naszym poradą klienci Banków są w stanie odzyskać między 50 a 80% wartości nominalnej kredytu. To pozwala im stanąć na nogi i normalnie żyć, przykład:
Kredyt na 100.000 CHF - ok. 200.000 zł
Do spłaty prawie 350.000 zł !!!
Dzięki naszej Pomocy rozmówca jest poinformowany o jego prawach oraz, że może uzyskać zwrot ok. 120.000 zł
Produkty Inwestycyjno-Ubezpieczeniowe
Produkty z przeznaczeniem przede wszystkim zabezpieczenia przyszłości swoich dzieci. Co miesiąc klient odkładał kwotę 300 zł przez okres 10 lat. W trakcie trwania produktu po 5 latach uzbierał 18.000 zł jednak na koncie pozostało 11.000 zł. Rozwiązanie produktu wiązało się z dodatkową stratą na opłatę likwidacyjną w kwocie 5.500 zł. Czyli po 5 latach oszczędzania klient otrzymał zaledwie 5.500 zł, a zgromadził 18.000 zł.
Dzięki naszej Pomocy rozmówca jest poinformowany o jego prawach oraz, że może uzyskać 12.500 zł zwrotu
Kredyty gotówkowy w PLN
Klient wziął kredyt na kwotę 20.000 zł na okres 5 lat, przy czym prowizja stanowiła 5.000 zł. Klient spłacił kredyt po roku, ponieważ miał dodatkowy kapitał. Niestety pobrana prowizja przez bank nie została zwrócona.
Dzięki naszej Pomocy rozmówca jest poinformowany o jego prawach oraz, że może uzyskać 4.000 zł zwrotu.
To przykłady 3 produktów finansowych oferowanych przez Banki lub Towarzystwa Ubezpieczeniowe, przez które klienci stracili ogromne pieniądze. Nie pozwolimy, aby taka sytuacja trwała dalej. Nasz inicjatywa ma pomóc wszystkim tym, którzy znaleźli się w takiej lub innej sytuacji, przez którą ich życie się zmieniło. Dajemy im wskazówki w oparciu o orzecznictwa polskiego sądownictwa i otwieramy oczy na aktualna sytuacje w jakiej obecnie się znajdują.
Chcesz nam pomóc?
Dołóż małą cegiełkę do tej inicjatywy. Pomóż tym, którzy zostali wprowadzeni w błąd, przez co ich życie zmieniło się diametralnie. Nie zostań obojętny.
Zachęcamy Was do wsparcia naszego projektu i tym samym bezpośredniej pomocy innym ludziom.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu. Z chęcią opowiemy o szczegółach.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj ile osób odwiedziło i wsparło tę zrzutkę z twojego polecenia! Dowiedz się więcej.
Stwórz swój własny link do promocji zrzutki i sprawdzaj ile osób odwiedziło i wsparło tę zrzutkę z twojego polecenia! Dowiedz się więcej.
Oferty/licytacje 1
Kupuj, Wspieraj.
Kupuj, Wspieraj. Czytaj więcej
Organizatora:
1 zł
Kupione 1