id: zfsn3m

Transport wagonu Di nr 3850 KED Breslau (KPEV).

Transport wagonu Di nr 3850 KED Breslau (KPEV).

Wpłaty nieaktywne - wymagane działanie Organizatora zrzutki. Jeśli jesteś Organizatorem - zaloguj się i podejmij wymagane działania.

Nasi użytkownicy założyli 1 155 188 zrzutek i zebrali 1 199 689 283 zł

A ty na co dziś zbierasz?

Opis zrzutki

Wyprodukowano mnie w roku 1891 w firmie „L. Steinfurt” w Królewcu. Jestem wagonem pasażerskim Di nr 3850 KED Breslau (KPEV). Użytkowano mnie jeszcze w latach 30 później z takich czy innych powodów trafiłem do nieistniejących już Zakładów w Lubaniu Śląskim gdzie sprzedano mnie do celów gospodarczych. Wagon był przystosowany do przewozu rannych żołnierzy na wypadek wojny. Stan zachowania można uznać za niezły biorąc pod uwagę wiek. Znawcy twierdzą, że wagon zachował się w niezmiennym stanie od czasu zejścia z taśmy produkcyjnej. Pewnie zastanawiacie, się Państwo, po co ratować i ściągać wagon skoro nie posiada on układu biegowego i cięgłowego odpowiedź jest tylko jedna, bo takie elementy można pozyskać chociażby z eksploatowanych jeszcze wagonów przez przedsiębiorstwa utrzymania nawierzchni kolejowej. Ponadto jest to bardzo cenny wagon i należy go zachować do celów muzealnych. Prosimy o wsparcie, które pozwoli na przemieszczenie wagonu z obecnej lokalizacji na teren Gminnej Bocznicy Jaworzyna Śląska – Pastuchów. Wpłaty można również dokonać na konto bankowe SMKJ : Nest Bank PL 89 2530 0008 2006 1021 5200 0001. Za okazane wsparcie serdecznie dziękujemy.

English below:

Wyprodukowano mnie w roku 1891 w firmie „L. Steinfurt” w Królewcujestem. Jestem wagonem pasażerskim Di nr 3850 KED Breslau (KPEV). Użytkowano mnie jeszcze w latach 30 później z takich czy innych powodów trafiłem do nieistniejących już Zakładów w Lubaniu Śląskim gdzie sprzedano mnie do celów gospodarczych. Wagon był przystosowany do przewozu rannych żołnierzy na wypadek wojny. Stan zachowania można uznać za niezły biorąc pod uwagę wiek. Znawcy twierdzą, że wagon w niezmiennym stanie od czasu zejścia z taśmy produkcyjnej. Pewnie zastanawiacie, się Państwo, po co ratować i ściągać wagon skoro nie posiada on układu biegowego i cięgłowego odpowiedź jest tylko jedna, bo takie elementy można pozyskać chociażby z eksploatowanych jeszcze wagonów przez przedsiębiorstwa utrzymania nawierzchni kolejowej. Ponadto jest to bardzo cenny wagon i należy go zachować do celów muzealnych. Prosimy o wsparcie, które pozwoli na przemieszczenie wagonu z obecnej lokalizacji na teren Gminnej Bocznicy Jaworzyna Śląska – Pastuchów.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Ta zrzutka nie ma jeszcze opisu.

Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.
Pierwsza na świecie karta do przyjmowania wpłat. Karta Wpłatnicza.
Dowiedz się więcej

Wpłaty 7

AC
Ariel Ciechański
25 zł
 
Dane ukryte
25 zł
 
Dane ukryte
14 zł
 
Dane ukryte
ukryta
PR
Piotr R
ukryta
 
Dane ukryte
ukryta

Komentarze

 
2500 znaków
Zrzutka - Brak zdjęć

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!