Opis

Audyt to niezależna ocena danej organizacji, systemu, procesu, projektu lub produktu. Przedmiot audytu jest badany pod względem zgodności z określonymi standardami i wzorcami.

Skoro już wiesz, czym jest audyt, to warto wiedzieć, w jakim celu go robić? Najłatwiej odpowiedzieć na to pytanie, używając przykładu. Kiedy firma chce zwiększyć wyniki sprzedaży, zazwyczaj próbuje korzystać z różnych metod. Jeżeli potrzeba zwiększenia przychodu jest nagląca, liczba próbowanych obszarów zwiększa się jeszcze bardziej. A jednym z największych grzechów sprzedaży jest wdrażanie rozwiązań, które leczą objawy, a nie realne przyczyny zaistniałej sytuacji.

Celem audytu sprzedaży jest ustalenie wszystkich wąskich gardeł i problemów w dziale sprzedaży, czyli ustalenie realnych przyczyn problemów. Audyt sprzedaży znajduje zwykle kilka takich problemów, ale mając je wszystkie przed oczami, łatwiej nadać im priorytety i zacząć pracę od tych, których naprawa najszybciej przyniesie rezultat finansowy.

Pan Maciej Kozubik, założyciel firmy Kozubik i Partnerzy zaoferował kolejny raz bezinteresowną pomoc. Za co serdecznie dziękuję! Polcam!!!

Aktualnie wystawiający nie posiada innych ofert/licytacji.

Aktualnie na zrzutce nie ma innych ofert/licytacji.

Audyt sprzedaży od firmy Kozubik i Partnerzy!

500 zł

Zakończona

Opis

Audyt to niezależna ocena danej organizacji, systemu, procesu, projektu lub produktu. Przedmiot audytu jest badany pod względem zgodności z określonymi standardami i wzorcami.

Skoro już wiesz, czym jest audyt, to warto wiedzieć, w jakim celu go robić? Najłatwiej odpowiedzieć na to pytanie, używając przykładu. Kiedy firma chce zwiększyć wyniki sprzedaży, zazwyczaj próbuje korzystać z różnych metod. Jeżeli potrzeba zwiększenia przychodu jest nagląca, liczba próbowanych obszarów zwiększa się jeszcze bardziej. A jednym z największych grzechów sprzedaży jest wdrażanie rozwiązań, które leczą objawy, a nie realne przyczyny zaistniałej sytuacji.

Celem audytu sprzedaży jest ustalenie wszystkich wąskich gardeł i problemów w dziale sprzedaży, czyli ustalenie realnych przyczyn problemów. Audyt sprzedaży znajduje zwykle kilka takich problemów, ale mając je wszystkie przed oczami, łatwiej nadać im priorytety i zacząć pracę od tych, których naprawa najszybciej przyniesie rezultat finansowy.

Pan Maciej Kozubik, założyciel firmy Kozubik i Partnerzy zaoferował kolejny raz bezinteresowną pomoc. Za co serdecznie dziękuję! Polcam!!!

Pozostałe informacje

Kontakt

, aby napisać do wystawiającego ofertę.

Wysyłka

Aktualnie wystawiający nie posiada innych ofert/licytacji.

Aktualnie na zrzutce nie ma innych ofert/licytacji.