id: 4pxbv4

Robimy audyt zatrudnienia w lubelskich urzędach

Robimy audyt zatrudnienia w lubelskich urzędach

Our users created 1 278 983 fundraisers and raised 1 497 438 999 zł

What will you fundraise for today?

Create fundraiser

Updates1

  • Czy wiesz, że rocznie na wynagrodzenia lubelskich urzędników, płacimy 750 mln zł? I to tylko w urzędach, instytucjach i szkołach podległych Prezydentowi miasta Lublin.

    Poszukaj innych informacji na naszych infografikach. Co ciekawego na nich widzisz?

    zadf08fe8a8726b1.png

    oe3d81f958b7cd4f.png

    0Comments
     
    2500 characters

    No comments yet, be first to comment!

    Read more
Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.

Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.
This will increase the credibility of your fundraiser and donor engagement.

Description

Czy wiesz, że tylko w urzędach podległych prezydentowi miasta Lublin (łącznie ze szkołami) przybywa co roku średnio 100 etatów (w latach 2013-2019)?


Koszty administracji stale rosną. Finansowanie pracy urzędników leży w głównej mierze na barkach przedsiębiorców. Trwająca pandemia powinna zmuszać do optymalizacji pracy (nie tylko w prywatnych firmach, ale również w urzędach).


Chcemy przeprowadzić audyt zatrudnienia w lubelskich urzędach. W ramach analizy zweryfikujemy:

  • wielkość i strukturę zatrudnienia,
  • zakres zadań realizowanych przez urząd i poszczególnych pracowników,
  • politykę zatrudnienia (wyniki konkursów, powiązania polityczne i towarzyskie kierownictwa i pracowników),
  • sposób rozliczania i nagradzania pracowników,
  • dynamikę i uzasadnienie wzrostu zatrudnienia.


Według naszych wyliczeń w administracji samorządowej miasta jest ponad 14 tysięcy etatów! (stan na 31 grudnia 2019)

o2f43f490125efd4.jpeg


CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ


Wyniki audytu skonsultujemy z ekspertami (np. związkami pracodawców). Opracowane rekomendacje zmian prześlemy prezydentowi miasta. Podejmiemy działania (prawne, lobbingowe, PR) aby urząd wdrożył zaproponowane rekomendacje.


Wcześniej udało nam się już doprowadzić do kilku zmian:

- publikacji rejestru umów zawieranych przez urząd miasta (link),

- wprowadzenia budżetu obywatelskiego w mieście (link),

- publikacji informacji o nagrodach wypłacanych urzędnikom (link),


NA CO ZBIERAMY


Pieniądze są nam potrzebne na zebranie i analizę danych, opracowanie wniosków i rekomendacji, koszty pocztowe, wizualizację wyników audytu.


Audyt jest działalnością niezależną i obiektywną, której celem jest wspieranie kierownika jednostki w realizacji celów i zadań przez ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej oraz czynności doradcze.


8000 zł to kwota jaką za audyt urzędu zapłaciła podmiejska gmina Elbląg (7,5 tys. mieszkańców) za dokonanie analizy zasobów kadrowych urzędu w zakresie doboru kadr, przypisanych zakresów czynności, ilości realizowanych spraw i ich pracochłonności oraz wskazanie propozycji usprawnień.


Zbiórka jest realizowana dzięki wsparciu ze środków otrzymanych z NIW-CRSO w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.

There is no description yet.

There is no description yet.

Download apps
Download the Zrzutka.pl mobile app and fundraise for your goal wherever you are!
Download the Zrzutka.pl mobile app and fundraise for your goal wherever you are!

Offers/auctions 5

Buy, Support.

Buy, Support. Read more

This fundraiser does not have any offers!

Comments

 
2500 characters
Zrzutka - Brak zdjęć

No comments yet, be first to comment!