Robimy audyt zatrudnienia w lubelskich urzędach
Robimy audyt zatrudnienia w lubelskich urzędach
Our users created 1 248 244 fundraisers and raised 1 406 338 248 zł
What will you fundraise for today?
Updates1
-
Czy wiesz, że rocznie na wynagrodzenia lubelskich urzędników, płacimy 750 mln zł? I to tylko w urzędach, instytucjach i szkołach podległych Prezydentowi miasta Lublin.
Poszukaj innych informacji na naszych infografikach. Co ciekawego na nich widzisz?
No comments yet, be first to comment!

Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.
This will increase the credibility of your fundraiser and donor engagement.
Description
Czy wiesz, że tylko w urzędach podległych prezydentowi miasta Lublin (łącznie ze szkołami) przybywa co roku średnio 100 etatów (w latach 2013-2019)?
Koszty administracji stale rosną. Finansowanie pracy urzędników leży w głównej mierze na barkach przedsiębiorców. Trwająca pandemia powinna zmuszać do optymalizacji pracy (nie tylko w prywatnych firmach, ale również w urzędach).
Chcemy przeprowadzić audyt zatrudnienia w lubelskich urzędach. W ramach analizy zweryfikujemy:
- wielkość i strukturę zatrudnienia,
- zakres zadań realizowanych przez urząd i poszczególnych pracowników,
- politykę zatrudnienia (wyniki konkursów, powiązania polityczne i towarzyskie kierownictwa i pracowników),
- sposób rozliczania i nagradzania pracowników,
- dynamikę i uzasadnienie wzrostu zatrudnienia.
Według naszych wyliczeń w administracji samorządowej miasta jest ponad 14 tysięcy etatów! (stan na 31 grudnia 2019)
CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ
Wyniki audytu skonsultujemy z ekspertami (np. związkami pracodawców). Opracowane rekomendacje zmian prześlemy prezydentowi miasta. Podejmiemy działania (prawne, lobbingowe, PR) aby urząd wdrożył zaproponowane rekomendacje.
Wcześniej udało nam się już doprowadzić do kilku zmian:
- publikacji rejestru umów zawieranych przez urząd miasta (link),
- wprowadzenia budżetu obywatelskiego w mieście (link),
- publikacji informacji o nagrodach wypłacanych urzędnikom (link),
NA CO ZBIERAMY
Pieniądze są nam potrzebne na zebranie i analizę danych, opracowanie wniosków i rekomendacji, koszty pocztowe, wizualizację wyników audytu.
Audyt jest działalnością niezależną i obiektywną, której celem jest wspieranie kierownika jednostki w realizacji celów i zadań przez ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej oraz czynności doradcze.
8000 zł to kwota jaką za audyt urzędu zapłaciła podmiejska gmina Elbląg (7,5 tys. mieszkańców) za dokonanie analizy zasobów kadrowych urzędu w zakresie doboru kadr, przypisanych zakresów czynności, ilości realizowanych spraw i ich pracochłonności oraz wskazanie propozycji usprawnień.
Zbiórka jest realizowana dzięki wsparciu ze środków otrzymanych z NIW-CRSO w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.

There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Offers/auctions 5
Buy, Support.
Buy, Support. Read more
Created by Organiser:
25 zł
Sold: 3
50 zł
Sold: 3 out of 50
100 zł
Sold: 1 out of 30
200 zł
Sold: 1 out of 20
500 zł