Satsuki - naprawa mojego pierwszego samochodu
Satsuki - naprawa mojego pierwszego samochodu
Our users created 1 226 189 fundraisers and raised 1 348 153 677 zł
What will you fundraise for today?
Updates2
-
Szanowni Państwo!
Dzięki wsparciu wszystkich tutaj, Satsuki wróciła na drogę! Nowe sprzęgło chodzi jak marzenie, ale niestety nie dostaliśmy happy endu - przy wymianie sprzęgła, autoryzowany serwis uszkodził mechanizm klamki drzwi kierowcy, i od miesiąca nie odbiera moich telefonów...
Nadal, krzywa klamka to nic w porównaniu ze zniszczonym sprzęgłem, a Satsuki znowu wozi świnki morskie do lekarza. Gwoli podzielenia się radością, jaką przynosi mi ten samochód, prezentuję krótki film dramatyczny mojego autorstwa:
https://photos.app.goo.gl/331TxHzB2fSoJG1S8
No comments yet, be first to comment!
Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.
This will increase the credibility of your fundraiser and donor engagement.
Description
Satsuki - Suzuki Alto 2009 - to mój pierwszy samochód i moja pierwsza miłość.
Kocham ją i dbam o nią starannie, ale samochód w tym wieku ma niepowstrzymany apetyt - Satsuki zjadła swoje sprzęgło.
Wymiana w autoryzowanym serwisie, według prognoz, wyniesie około 2,000PLN - jako osoba młoda, wchodząca na rynek pracy nie mam takich pieniedzy, a Satsuki stoi na krawężniku i śni o dniach swobody i o radości pędu (pęd rozumiany relatywnie.)
Pomóżcie mi spełnić jej marzenie i przywrócić Satsuki na drogę!~
Poniżej piszę już tylko o ciekawostkach technicznych (mam nieprzyzwoitą smykałkę do samochodów):
Pod perłowo różową maską Satsuki mieści się pomniejszona wersja czterocylidrowej jednostki napędowej ze Swifta - 1.0 I3 K10. Choć na pierwszy rzut oka jest to dość nudny silnik, statystycznie produkujący jedynie 68KM, to dzięki zmiennym fazom rozrządu na dwóch wałkach i dwunastu zaworach, lekkiemu kołu zamachowemu i masie własnej Suzuki Alto nieprzekraczającej 900kg, Satsuki jest bardzo responsywna przy każdej prędkości i dowolnych obrotach. Zawieszenie w samochodzie ma imponujący prześwit - miska olejowa, zbiornik paliwa i cały układ wydechowy umieszczone są wysoko i ubezpieczone od przycierania o progi zwalniające, kłopoczące Toyotę Yaris mojego brata.
Satsuki prezentuje też praktyczną pięciodrzwiową konfigurację, wygodne fotele, skuteczny nawiew, przytulne wnętrze, ciasny promień skrętu i łatwość obsługi - płyny eksploatacyjne, żarówki i wycieraczki są łatwo wymienialne, a opony 155x45 R15 ważą mniej niż mój stary, szkolny plecak.
Suzuki Alto, jak wynika ze źródeł internetowych, nidgy nie było sprzedawane w Polsce - Satsuki pochodzi z Niemiec, gdzie miała dwie właścicielki. Sprowadzona do Polski w 2020 roku, nabyta została po okazyjnej cenie, obiżonej ze względu na kolor samochodu oraz kwiatki i motylki, naniesione przez profesjonaly salon detailingowy na zlecenie poprzedniej posiadaczki.
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Trzymaj się samochodziku!
Niech żyje różowa strzała