Pokrycie podstawowych kosztów które ponoszę tygodniowo aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie takimi aplikacjami jak Uber, Bold czy Freenaw - szokująca rzeczywistość w opisie aukcji oraz odpowiedz kto pokrywa ogólną różnice tańszego przejazdu
Pokrycie podstawowych kosztów które ponoszę tygodniowo aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie takimi aplikacjami jak Uber, Bold czy Freenaw - szokująca rzeczywistość w opisie aukcji oraz odpowiedz kto pokrywa ogólną różnice tańszego przejazdu
Our users created 1 259 558 fundraisers and raised 1 443 907 147 zł
What will you fundraise for today?
Description
Witam serdecznie,
Jeżeli Twoja płatność została skierowana na potrzebę zapłaty za przejazd który został przez Ciebie zlecony w jednej z aplikacji takich jak Uber, Bolt czy Freenow to mam nadzieje że ten właśnie innowacyjny sposób który autorsko podłączyłem z działaniem usług w tym sektorze pozwolił mi znaleźć szybki, skuteczny oraz zarazem niezawodny sposób na przyjęcie płatności bezgotówkowej nie zakładając własnej działalności gospodarczej co w zasadzie wyklucza jakiekolwiek rozwiązanie w formie bezgotówkowej z wyjątkiem Blik z którego jednak nie wszyscy korzystają a Tobie akurat rozwiązuję to problem bo z jakiegoś powodu plany uległy zmianie i brakło Ci czasu a finalnie gotówki za która było zlecenie przejazdu po przez aplikacje.
Dzięki temu zyskujemy wspólnie dodatkowy czas i razem mamy jeden problem rozwiązany więcej ;)
Jeżeli Twoja płatność jest skierowana jako tak zwany „napiwek” to możesz mieć pewność iż przede wszystkim w pierwszej kolejności zostanie przeznaczona „na „podstawowe stałe opłaty tygodniowe które są nie niższe niż 1850 zł” (takie jak m.in. 850 zł wynajem auta marki Toyota Corolla, koszt tygodniowy paliwa około 400 zł, opłata prowizji 10% dla partnera TAXI za rozliczenie między aplikacjami bez konieczności zakładania własnej działalności oraz również podatek za usługę czyli VAT 8% który co daje łączna kwotę około 600 zł.)
Abym mógł w dalszym ciągu nadal realizować przejazdy Pasażerów we Wrocławiu i okolicach na najwyższym poziomie poświęcając mniej czasu na podstawie stałe opłaty na które przeznaczam aktywie czas około 40 godzin tygodniowo realizując tym samym około 100 przejazdów a dopiero czas „nadgodzin” jest jakkolwiek moim wynagrodzeniem za świadczoną usługę.
Poniżej kilka dodatkowych faktów które stanowią odpowiedź na pytanie które sobie z pewnością już nie raz zadawaliśmy gdy korzystaliśmy sami z takich aplikacji jak Uber, Bolt czy Freenow i znamy częsty problem z podstawowa komunikacją z uwagi na różnice językowe w pierwszej kolejności jak również rzadkim przypadku kierowcy naszego kraju lub jego rezygnacji z branży „alternatyw TAXI ze znacznie niższymi cenami dla Pasażera które w efekcie końcowym są przerzucane tylko i wyłączenie na kierowcę. Podane dane są oparte na faktach w doświadczeniu zrealizowania ponad ok 1300 kursów na terenie Wrocławia i okolic w częstotliwości około 150 kursów pokonując tym samym trasę około 2500 km bezszkodowej oraz bezkolizyjnej trasy w ciągu tylko jednego tygodnia.
Za średni kurs Pasażer płaci ok załóżmy 32 zł z czego my otrzymujemy od serwisu 18 zł a pokonujemy taką trasę w około 20-30 minut gdzie dopiero te środki są dla nas i dopiero z te środki mamy do dyspozycji aby zrobić opłaty podstawowe 1850 zł tygodniowo. A wiec tak realnie dopiero ustawowe nadgodziny według kodeksu pracy dają nam jakikolwiek „zarobek”
Dziękuję za zainteresowanie oraz poświęcony swój wolny czas ;)

There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Location
Offers/auctions 1
Buy, Support, Sell, Add.
Buy, Support, Sell, Add. Read more
Created by Organiser:
10 zł