id: dfxb6m

Modyfikacja i uruchomienie Daihatsu Cuore na Nürburgring

Modyfikacja i uruchomienie Daihatsu Cuore na Nürburgring

Our users created 1 268 781 fundraisers and raised 1 467 497 996 zł

What will you fundraise for today?

Create fundraiser

Updates1

  • 3rZPLftKDL009z7W.jpg

    0Comments
     
    2500 characters

    No comments yet, be first to comment!

    Read more
Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.

Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.
This will increase the credibility of your fundraiser and donor engagement.

Description

Witaj!

Jestem amatorskim kierowcą wyścigowym i rajdowym oraz go-kart od 1995 roku. Benzynę mam we krwi. Modyfikacje aut zacząłem już w 1990 roku, a od 20 lat również motocykli

Niegdyś brałem udział w imprezach motosportu jako uczestnik w całej Polsce w latach 1995-2000, jeździłem również na treningi rajdowe, w tym Rallycrossowe na torze Słomczyn :) Miałem też licencję na tor go-kart Krzyśka Hołowczyca

Byłem współorganizatorem z moim Automobilklubem Rzemieślnik Mistrzostw Europy Rallycross Słomczyn oraz wspomagałem Rajd Barbórka.

Posiadam obecnie egzotyczne jak na Europę i Polskę auto japońskie.

Daihatsu Cuore VI generacji L251 trzydrzwiowe z silnikiem 1.0 benzynowym MR'2003 RP 2006

Od dwóch miesięcy auto stoi niestety na podnośnikach i koziołkach w garażu. Rozebrany jest cały osprzęt silnika i sam silnik.


Odnośnie małego bolidu brakuje finansów na :

Skończenie remontu i kolejny krok w modyfikacjach silnika i osprzętu.

Modyfikacje kolektorów oraz kanałów głowicy.

Głowica jest po planowaniu tylko.

Planowanie bloku silnika

Wymiana panewek korbowodów

Wymiana pierścieni

Renowacja tłoków, miski olejowej itp

Uruchomienie, pomiary na hamownii podwoziowej oraz testy trakcyjne.

Przed rozbiórką wymuszoną m.in. przepaleniem uszczelki pod głowicą sprawność silnika była ponad 20% wyższa od fabrycznego egzemplarza, po tylko drobnych modyfikacjach. Auto na IV (ma V) biegu rozpędziło się do 216 km/h

Mamy wykresy z hamownii podwoziowej przed, w trakcie po ostatnich modyfikacjach.


To co do tej pory udało mi się wykonać. Projekt pochłonął już ponad 18 000 zł, brakuje tylko sprawnie i mocniej bijącego serca autka

Cały system hamulcowy jest po wymianie na ATE i regeneracji.

Zmodyfikowane zaciski hamulcowe. Tarcze o największej możliwej średnicy.

Zawieszenie i amortyzacja wymienione na nowe gazowe japońskie.

Jest twardsze i zniwelowałem wcześniejsze luzy.

Mechanizm zmiany biegów został wymieniony i zmodyfikowany

Dźwignia zmiany biegów została wymieniona i zmodyfikowany

Dodałem obrotomierz wraz z okablowaniem.

Dźwignia hamulca pomocniczego mechanicznego na tylnie koła została wymieniona i zmodyfikowana, również pod kątem kontrolowanych uślizgów tylnej osi.

Podwozie jest po naprawach, wzmocnieniu i regeneracji oraz konserwacji.

Bez tanich marnej jakości zamienników

Są dwa komplety kół oraz cztery komplety opon.

Letnie, zimowex2 oraz sportowe na suche.

Najszybsze opony będą miały napisy białe na całą ich wysokość YOKOHAMA

Dai został odelżony o kilkadziesiąt kilogramów, a będzie jeszcze lżejszy !

Jeszcze więcej, będę dopisywał sukcesywnie


Moim marzeniem i mojego najmłodszego syna Patryka lat 10 jest wjazd na tor Nürburgring !

Zapowiedział się też mój kuzyn z Dubaju wraz ze swoim synem, profesjonalnym kierowcą go-kart na torze podczas naszej obecności


Chcemy się wjeździć w tor i wykręcić jak najlepszy czas tym wolnossącym kei-car.


Całość będzie nagrywana, później zmontowana i dostępna dla Was :)


There is no description yet.

There is no description yet.

Location

Download apps
Download the Zrzutka.pl mobile app and fundraise for your goal wherever you are!
Download the Zrzutka.pl mobile app and fundraise for your goal wherever you are!

Comments

 
2500 characters
Zrzutka - Brak zdjęć

No comments yet, be first to comment!