Budowa rajdowego Subaru Imprezy 2.0 turbo
Budowa rajdowego Subaru Imprezy 2.0 turbo
Our users created 1 236 387 fundraisers and raised 1 378 254 354 zł
What will you fundraise for today?
Description
Witam serdecznie naszych widzów i wszystkich, którzy tu trafili przez inne środki przekazu 🫡
Od ponad pół roku prowadzimy kanał na YouTube📽 Dawcy Adrenaliny oraz Instagrama, gdzie pokazujemy fajne, sportowe furki🚘, szybkie motocykle🏍, a także różne inne pojazdy typu gokart🏎. Ten ostatni jeździł w błocie, na kolcach na zamarzniętym jeziorze i nie tylko. Były również śmieszne akcje, jak ta z Audi. To tyle na szybko o nas, a całość można podejrzeć 👉na naszych profilach.
Od początku roku zacząłem jeździć w rajdach, robiąc sobie przerwę od motocykli po połamanym kręgosłupie na dwukołowym sprzęcie. Prędkość i adrenalina nigdy nie były mi obce, ale imprezy na torach i KJSy na tyle zawładnęły moim serduchem, że wygrało ono z rozumem pod względem finansów💸 i od niedawna do garażu zawitało rajdowe Subaru Impreza 2.0 turbo GT. Jest wstępnie przygotowane do imprez amatorskich, ale by móc się ścigać coraz wyżej, robiąc to, co kocham-zwracam się do Was o pomoc, bym mógł dalej rozwijać swoją pasję. Obecnie panują czasy wyścigów zbrojeń, a etap gdzie w amatorskich imprezach jeździły polonezy, maluchy, a później troszkę poklejone peugeoty i ople-dawno mamy za sobą. By móc realizować plan osiągania coraz to wyższych wyników, potrzebne jest ogromne wsparcie lub budżet w setkach tysięcy złotych. Nie będę z tego tytułu rezygnował, działam na tyle, ile mogę, a osoby oglądające nasze materiały, wiedzą że ja się nie poddaję i do celu idę ile tylko sił. Sam fakt, że po połamaniu się, przy udezeniu 140 km/h w samochód na motocyklu, praktycznie od razu wstałem i po 3 miesiącach zacząłem dla Was nagrywać z powrotem.
Pozwolę sobie wyszególnić o jakich rzeczach przy przebudowie mówimy i jakie są to kwoty. Myślę, że każdego fana motoryzacji to interesuje, a przede wszystkim osoby, które chciałyby w mój rozwój jakiś grosik zainwestować.
*Swap silnika na nowszy, programowalny-czyli taki któremu można łatwiej podnieść moc oraz nie będzie on tak zmęczony życiem jak obecny to wraz z niezbędnymi rzeczami (rozrząd, świece itd.) i kosztami przekładki niebagatela 15 000 zł
*wiązka wraz z mapą i strojeniem to pewnie ok. 4 000 zł
*dwie szpery KAAZ (przód+tył) z ustawieniem i montażem oraz podstawowym serwisem dyfra i skrzyni to kolejne 15 000 zł
*wahacze i stabilizatory Whiteline + anti lift kit+ poliuretany kompletne z montażem to ok. 11 000 zł
*wyścigowe hamulce od DBA to koszt ok. 5000 zł
*zawieszenie HSD mono pro truck 6000 zł
*fotele i pasy z homologacjami dla kierowcy i pilota to 10 000 zł
*System gaśniczy z homologacją i montażem ok. 3 000 zł
*ogarnięcie do reszty blacharki (szczególnie podwozie), a także środka samochodu to ok.
7 000 zł
*dedykowane, odpowiednie szyby z poliwęglanu to ok. 4 000 zł
*otuliny klatki zgodne z FIA 2 000 zł
*opony do startów (różne mieszanki + A/T-ki) to 12 000 zł
*pompa willwooda do hydrołapy, plus płyn i montaż, a także przewody w oplocie to ok. 1500 zł
*Książka Samochodu Sportowego, licencje oraz modernizacje i przeróbki, by spełnić formalności to pewnie koszt ok. 5 000 zł
*sezon (ok. 10 imprez)-wpisowe, paliwo, naprawy to ok. 25 000 zł
*by jechać na maxa, nie przejmując się np. możliwością urwania koła na odcinku specjalnym należałoby w końcu posiadać lawetę, gdzie najtańsze oferty za coś możliwego to niecałe 30 000 zł.
Jest to tylko część rzeczy, które są w planach, ale które na ten moment są najbardziej potrzebne. Ze swojej strony obiecuję, możliwie jak najbardziej na bieżąco, informować na naszych social mediach o postępach prac i osiągnięciach sportowych. Wiem, że siła tkwi w parciu do celu mimo przeciwności, a wszystko tak, czy inaczej jakoś się układa. Za wszystkie wpłaty, które powodują możliwość realizacji mojej pasji, przyczyniają się do rozwoju tego, co kocham-szczerze dziękuję i obiecuję nie zawieść-budować, trenować, a także aktywnie uczestniczyć w interakcjach z widzami kanału, by każdy, kto będzie chciał-mógł zobaczyć efekty na filmie, na żywo, zbić pionę, a także przejechać się. Doskonale wiem, że jeśli komuś sprawi to radość, serce ucieszy się także u mnie, jak to niejednokrotnie bywało.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i być może do zobaczenia-obojętnie czy w materiałach, bądź na żywo wśród ludzi przepełnionych pasją do motoryzacji🫡
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.