id: p49wd7

Budujemy SURVICAR pojazd z możliwością wózka inwalidzkiego , terenowego monstera i amfibi

Budujemy SURVICAR pojazd z możliwością wózka inwalidzkiego , terenowego monstera i amfibi

Our users created 1 166 314 fundraisers and raised 1 212 748 924 zł

What will you fundraise for today?

Description

cześć witam was na naszej zrzutce wita was seba max (owczarek niemiecki) i francis kot który wygląda jak puma i ma swój charakterek . Zbieramy z chłopakami kaskę na naszą wspólną wymarzoną podróż niezwykłym pojazdem który chcę wam przedstawić ale najpierw opowiem wam trochę o nas.VJ2CkwiFauqBZKb5.jpg aktualnie do pracy fizycznej się na tę chwilę się nie nadaję martwica biodra postępuje a ruchy nogi lewej mam ograniczone aktualnie lekarze chcą przeprowadzić operację i to dość szybki termin dostałem z tym że dokumentacja tego całego bałaganu przebiega tak wolno że postanowiłem spróbować przedłużyć operację ze względu na ograniczoną ilość endoprotez w moim życiu bo mogę mieć tylko 2 a jedna endoproteza starcza 7-10 lat przy normalnym trybie życia czyli na moje to będzie ze 5 bo się ruszam jak torpeda a chudy jestem bo przemianę materii mam lepszą niż reaktor atomowy (DUŻO JEM!!!! lepiej ubierać niż karmić :) na poprzedniej zrzutce zbierałem na przeżycie i udało mi się zebrać całe!!!! 100 zł . było ciężko ale dałem radę i daję dalej bo nie można się poddawać . Jak widzicie tworzymy z chłopakami paczkę oni zawsze są przy mnie i chciałem im zorganizować podróż naszego życia . hq28LGkfdTq6N2py.jpgJak widzicie max zawsze pod nogami no i kula przymocowana do motora bez tego ani rusz bo drugą mam w ręce rzadko kiedy bez kuli chodzę. Ból jest momentami nie do zniesienia najgorsze są zmiany pogody to mogę wam przewidywać opady lepiej niż ten z tvn i jeszcze lepiej niż z tvp a o polsacie to już nie będę mówił i tak paszport polsatu jest prawdziwy 😂 zatem aby wybrać się w tak daleką podróż z psem i kotem o kuli trochę kijowo ale zaraz zaraz jak popatrzycie wyżej mamy z chłopakami do dyspozycji garaż i w tym garażu chcemy zbudować pojazd który nas tam zabierze . pojazd ma być tak unikatowy i wyjątkowy. Ma się składać jak transformers , jak do tej pory z samych śmieci i kiepskimi narzędziami zbudowaliśmy tą pierwszą wersję bojowego wózka inwalidzkiego ze śmieci. https://youtu.be/OoAQWbmW_NI

Widzicie kiepskie sprzęty, wszystko goni, szkoda czasu na taką zabawę chcemy wyposażyć nasz warsztat w narzędzia i komponenty do budowy BOJOWEGO TRANSPORTERA TRANSFORMUJĄCEGO SIĘ W PEŁNOPRAWNY WÓZEK INWALIDZKI Z MOŻLIWOŚCIAMI AMFIBI (transport przez zbiorniki wodne i rzeki) jak wiadomo po mieście, drogach , poboczach i chodnikach trzeba zachować szczególną ostrożność więc wózek wtedy ma przejść w tryb eko (praca na silniku elektrycznym ) z pieskiem taki spacerek po mieście to przyjemność a że max już jest staruszek ma 9 lat waży 25 kg i wygląda jak niedźwiadek jest psem obronnym i stróżującym ale przy mnie nie ma się czego obawiać maxiu jest bardzo przyjacielski ale jak jesteś za płotem to będziesz obszczekany. Max już ma swoje lata i dłuższe spacery to jest masakra widać że tyłek idzie mu na dół często przychodzi do mnie na masaże. A teraz o wyprawie bo pewnie zainteresowało was to trochę na moim kanale na youtubie jest kilka filmików co się dzieje w ogóle na naszym warsztacie i też będę chciał proces budowy udostępniać na bieżąco na tik tok i youtube jeśli będzie duże zainteresowanie to z chłopakami zrobimy live naszej wyprawy a co do wyprawy.RtwKrrmR2es7uVm0.png

naszym celem jest wiedeń max wybrał fIFJcaQoxEuwSMz9.jpgnie pamiętam kiedy zrobiłem mu to zdjęcie ale mam je na tapecie . trasa będzie raczej przebiegać nieprzewidywalnie będziemy ją chcieli rozbić na minimum 2 tygodnie więc musimy być przygotowani dosłownie na wszystko a trasa ma przebiegać głównie drogami nie publicznymi czyli pola lasy łąki chaszcze itp itd no i warunki atmosferyczne deszcz burze upał czy nawet chłód w nocy . Pojazd musi spełniać bardzo dużo wymagań i być gotowy na wszystko łącznie z podnośnikiem 5 tonowym na pokładzie i technicznymi rozpórkami wszystkie moje patenty będę pokazywał na nagraniach .

poniżej zamieszczam specyfikację techniczną pojazdu wraz z głównymi najważniejszymi narzędziami i być samowystarczalny na długie dni . Zapraszam również do współpracy (poprzedni pracodawca nie chciał zemną współpracować a mam tysiące pomysłów) ci co mnie znają wiedzą że ja mam " JASNE CELE JA SIĘ NIE PIERDZIELĘ "

jeśli chcesz wyprodukować własny pojazd daj znać na mesenger staram się pomagać też ze swojej strony i takie drobne naprawy są u mnie darmowe . Znaczek SURVICAR'a przeskaluję i zrobię własny ma przedstawiać obrys głowy wilka nóż myśliwski i oko wilka czyli czujność i drapieżność i przykucie uwagi .

500 !!! kilowy pojazd survivalowy zdolny do transportu przez rzeki, niebezpieczne wzniesienia , góry , a chcemy tym pojazdem normalnie legalnie wjechać do miasta czy też na stację paliw uzupełnić zapasy . Pojazd ma być wyposażony jak warsztat samochodowy . Lista akcesoriów które pojazd będzie posiadał już jest imponująca . SURVICAR ma mieć też małe gabaryty transportowe 1,3m długości i 1m szerokości a transformować ma się do maszyny o długości uwaga 2,5 m długości i szerokości 1,5 m w trybie amfibia survicar będzie miał wymiary powierzchni 3,5m długości i 2,5m szerokości oraz będzie mieć możliwość dodatkowego pontonu 3 osobowego hydroforce voyager 500 o wymiarach 3,6m długości i 1,6m szerokości to już jest pokaźna platforma zasilana silnikiem zaburtowym z pełnym bakiem 20L i zapasem 20l paliwa survicar będzie mógł bez przerwy płynąć przez ponad 50 godzin na wodzie bez tankowania i osiągać prędkość maksymalną od 1-1,5 m/s czyli 3,6-5,2 km/h co zapewni jednostce przebycie dystansu do 200 km na powierzchni wodnej . Hamowanie jednostki zapewnią tarcze hamulcowe wentylowane . Silnik napędowy odpalany z rozrusznika SURVICAR'a ma mieć pojemność 150 ccm i moc ponad 15 koni mechanicznych natomiast spalanie tej jednostki przy takim obciążeniu nie powinno przekroczyć 4 L / 100km aczkolwiek spalanie na biegu jałowym wynosić będzie maksymalnie 1,5L / 1h dodatkowo jednostkę napędową będzie wzmacniać silnik elektryczny o parametrach :

Napięcie - 72V

Moc - 3000W

Pobór - 7,2/43A

RPM / Obroty pod obciążeniem - 4900

RPM / Obroty bez obciążenia - 5800 

Waga - 5kg

który po rozpędzeniu pojazdu do optymalnej prędkości będzie utrzymywał prędkość stałą pojazdu czyli dryfowanie a silnik spalinowy przełączany będzie ręcznie na bieg jałowy i utrzyma doładowywanie baterii poprzez przetwornicę napięcia o parametrach :

Moc trwała na wyjściu: 4000 W

Siła uderzenia: 8000 W

Napięcie wejściowe (DC): 12 V (10 V- 15 V)

Wyjściowe napięcie zmienne (AC): 190-240 V AC (do 220 V/230 V/240 V)

Częstotliwość: 50 Hz.

Sprawność: 85%

Prawdziwy czysty konwerter sinusoidalny jest bardzo solidny, dzięki swojemu chłodzeniu wentylatora z regulacją temperatury (pracuje w temperaturze ponad 45 °C) pracuje cicho i wyjątkowo wydajnie, dlatego nadaje się również do pracy ciągłej.

Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania umożliwia sterowanie falownikiem w odległości 10 m bez konieczności ustawiania przewodu.

Przetwornica napięcia 220 V / 230 V / 240 V pozwala na korzystanie z urządzeń elektrycznych takich jak :

-piła do drzewa 18v 30cm prowadnica

-szlifierka kątowa 18v 

-wkrętarka 18v

-lutownica 

-mig bez gazowy z funkcją mma (spawarka)

-prostownik mikroprocesorowy  

-lodówka turystyczna 40L

-polowy zestaw oświetlenia led 

Survicar będzie posiadał aż 2 akumulatory główny buforowy

-Technologia wykonania: AGM

-Napięcie nominalne: 12 V

-Pojemność: 20 Ah

-Waga 5 kg

Oraz dodatkowy akumulator postojowy :

-Zelowy bezobsługowy UPS

-Napięcie : 12V

-Pojemność : 100Ah

-Żywotność : 800 cykli pracy/ ponad 8 lat pracy 

-waga 26 kg

Zamontowany system wydechowy ma posiadać 2 tryby pracy dzień i noc w trybie dzień spaliny będą miały dodatkowy wydech powodując że maszyna będzie wołać żeby na nią popatrzeć i lepiej odprowadzi spaliny emitując mniej ciepła a w trybie noc bez problemu będzie się można komunikować między sobą oczywiście na biegu jałowym , napęd na koła ma zapewnić zestaw przekładni który ma zwiększyć moc pojazdu . Prędkość maksymalna survicar'a będzie wynosić około 70 km/h (połowa nominalnej mocy silnika) co zapewni 5 stopniowa skrzynia biegów . chłodzeniem zajmie się dodatkowa osłona na cylindrze odprowadzająca ciepło w boki pojazdu aby pasażerowie nie musieli odczuwać dyskomfortu termicznego , w pojeździe będą zastosowane osłony i wykończenia z włókna szklanego formowane na ostro pojazd ma wyglądać futurystycznie i ciekawie zaprojektowany szkielet podwozia składać i rozkładać będzie się na postoju nie będzie możliwości transformacji podczas jazdy.

sterowanie pojazdem zapewni maglownica własnego projektu z krótkim skrętem tak jak stosuje się w bolidach f1 . 

W późniejszych etapach rozbudowy pojazdu chcemy zastosować kontroler bezprzewodowy z xboxa

Ponieważ jest to pojazd terenowy będzie on miał konstrukcję otwartą tak więc trzeba się nastawić że kask będzie obowiązkowy wyposażony w interkom dodatkowe oświetlenie robocze , wentylację , noktowizor z podczerwienią wymienne końcówki pozwolą na użycie nakładki samościemniającej używanej w spawalnictwie a podczas nocnej jazdy będzie dostępna termowizja na wyświetlaczu 17cali który będzie zamontowany na ramieniu z możliwością dowolnej regulacji położenia.  

Survicar będzie też wyposażony w :

-wyciągarka linowa 2000kg

-zestaw kluczy płaskoczkowych i nasadek na grzechotkę 

-zestaw tarcz tnących kamień , metal , drewno

-zestaw śrub nakrętek i podkładek

-plandeki z logo survicar 2 szt

-linka polipropylenowa 75 mb 1000 kg

apteczka full + koce term.

gaśnica 

trójkąt ostrzegawczy

kamizelka odblaskowa

XrBdMQXVg3zPFJif.jpg

There is no description yet.

There is no description yet.

Location

The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
Find out more

Donations

no donations yet, be first to donate!

No donations yet, be first to donate!

Donate

Comments

 
2500 characters
Zrzutka - Brak zdjęć

No comments yet, be first to comment!