id: peh8fe

Hakerzy zniszczyli naszą firmę i życie społeczne

Our users created 1 171 308 fundraisers and raised 1 221 094 889 zł

What will you fundraise for today?

Description

Nigdy w życiu nie pomyślelibyśmy, że założymy taką zbiórkę...

Z jednej strony radość, bo za moment zostaniemy rodzicami - z drugiej ogromny strach, bo od ponad roku walczymy z hakerami/przestępcami, którzy sprawili, że musieliśmy zamknąć naszą dobrze rozwijającą się firmę, a także niemal kompletnie ograniczyliśmy nasze życie społeczne, ale po kolei...

Marzec 2023 - Wracamy z Izraela i zaczynają się dziać dziwne rzeczy z naszymi social mediami, telefonami, laptopami. Wiele rzeczy jest usuwanych. Wiadomości ze znajomymi, obserwującymi i klientami na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Tik Toku czy Whatsappie, a nawet E-maile zanim zdążę przeczytać. Publikowane zdjęcia, filmy, artykuły również losowo znikają. Nawet te, które były po prostu zapisane na urządzeniu. Ginie historia SMS-owa, telefonowa - zmieniamy zatem numery. Przywróciliśmy urządzenia z których korzystamy do ustawień fabrycznych. Następnie zmieniliśmy cały nasz sprzęt. Dostępy i hasła? Zmienialiśmy już setki razy. Na nic. Nie pomaga również dwuskładnikowa weryfikacja na każdym koncie jakim posiadamy. Ludzie się od nas odwracają, tracą zaufanie... nic dziwnego, napisali wiadomość na naszą stronę, a My zawsze przecież od razu odpisywaliśmy i pomagaliśmy każdemu. Nie wiedzą, że ich wiadomości po prostu nie docierają do nas lub zostają od razu "wyrzucone" po kliknięciu w powiadomienie. Założenie kont z innym imieniem i nazwiskiem? Nie pomogło i dalej mamy te same problemy. Zaczynamy podejrzewać, że ktoś nas szpieguje lub mamy bana na dane osobowe nałożone przez służby specjalne. Wiem, że już teraz ciężko w to uwierzyć... ale to po prostu staje się dla Nas straszne i boimy się o własne bezpieczeństwo.

Luty 2024 - Straciliśmy nasze oszczędności. Musimy zawiesić działalność gospodarczą, bo nie mamy za co zapłacić ZUS i ogromnego podatku PIT z zeszłego roku. Odkrywamy kolejną metodę zabezpieczenia - klucze bezpieczeństwa Yubico, które chronią największe banki w Polsce. One również nie pomogły. Nie mamy nadziei. Nikt nie potrafi nam pomóc, a rozmawialiśmy z teoretycznie największymi firmami w Polsce zajmującymi się cyberbezpieczeństwem. Zdecydowaliśmy się w końcu zgłosić sprawę na Policję. Konkretnie do Wydziału Walki z Cyberprzestępczością i od 3 miesięcy powoli z tym walczymy...

Maj 2024 - Zakładamy zbiórkę. Chcemy odwdzięczyć się każdej osobie, która nam pomoże dając od siebie produkt ze sklepu jaki mieliśmy u siebie. Dodatkowo wrzucamy także licytacje na których znajdą się magnesy z podróży, koszulki meczowe oraz szaliki. Wiem, że sporo z Was uwielbia podróże oraz sport, więc mam nadzieję, że coś dla siebie upolujecie, a przy okazji pomożecie nam stanąć na nogi.

Decydując się na pomoc otrzymasz od Nas:

10 zł - dowolna mapa podróżnika (mapa atrakcji online)*

20 zł - Trzy dowolne mapy podróżnika (mapa atrakcji online)

30 zł - dowolny ebook spośród tych, które napisał Damian:

• Najlepsze metody na tanie loty
  • Najlepsze metody na tanie noclegi
  • Jak podróżować (prawie) za darmo
  • 100 najlepszych porad na tanie podróżowanie

100 zł - Pakiet wszystkich 4 powyższych ebooków

_______________________________________________________________________

*dostępne mapy podróżnika: Abu Zabi, Barcelona, Bergamo+Mediolan, Cypr, Gruzja, Jordania, Kopenhaga, Korfu, Lizbona, Malediwy, Malta, Paryż, Porto, Ryga, Rzym, Split+Trogir, Wenecja

UWAGA: By odebrać ebooki oraz mapy proszę o zgłoszenie się wraz ze screenem wpłaty na adres email:

[email protected]

There is no description yet.

The world's first card for receiving payments. The Payment Card.
Find out more

Offers/auctions 31

Buy, Support, Sell, Add.

Buy, Support, Sell, Add. Read more

Help the Organiser even more!

Add your offer/auction - you sell, and the funds go directly to the fundraiser. Read more.

Active created by Organiser:
Ebook - Najlepsze metody na tanie noclegi
Ebook "Najlepsze metody na tanie noclegi" zawiera masę praktycznych porad w temacie znajdywania możliwie najlepszych noclegów w stosunku ceny do jakoś...

Sold: 14

Ebook - Najlepsze metody na tanie loty
Ebook "Najlepsze metody na tanie loty" zawiera szereg najlepszych tipów w temacie znajdywania biletów lotniczych w okazjonalnych cenach, daje Ci dostę...

Sold: 36

Ebook - 100 najlepszych metod na tanie podróżowanie
Ebook "100 najlepszych metod na tanie podróżowanie" zawiera aż 100 gotowych tipów, które przydadzą się każdemu podróżnikowi planującemu zarówno wypady...

Sold: 17

Ebook - Jak podróżować (prawie) za darmo
Ebook "Jak podróżować (prawie) za darmo" zawiera wiele pomysłów na darmowe oraz mocno budżetowe wyjazdy, takie jak: autostop, autobusy, kolej, darmowe...

Sold: 8

Pakiet 4 ebooków podróżniczych
Pakiet zawiera 4 ebooki:- Najlepsze metody na tanie loty- Najlepsze metody na tanie noclegi- Jak podróżować (prawie) za darmo- 100 najlepszych porad n...
100 zł

Sold: 26

Inactive
Fashion • Men's clothing • Activewear
Szalik Legia Warszawa - Legionovia (Finał Pucharu Mazowieckiego)
Oficjalny, nowy szalik z okazji Mazowieckiego finału Pucharu Polski.Bardzo dziękuję za pomoc,Damian Majewski

48 zł
Arts & Crafts • Other
Białoruś - komplet 3 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z graniczącego z Polską, Brześcia. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale ...

49 zł
Arts & Crafts • Other
Czarnobyl + Kijów - komplet 3 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Czarnobyla oraz Kijowa. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zo...

50 zł

Number of bidders: 1

Arts & Crafts • Other
Cypr - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Cypru. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje nam trochę ...

Arts & Crafts • Other
Gruzja - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Gruzji. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje nam trochę...

Arts & Crafts • Other
Turcja - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Pammukale i Bodrum. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaj...

Number of bidders: 1

Arts & Crafts • Other
Budapeszt - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Budapesztu. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje nam tr...

53 zł
Arts & Crafts • Other
Wenecja - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z pięknej Wenecji. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje n...

55 zł
Arts & Crafts • Other
Rzym + Paryż - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Rzymu oraz Paryża. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje...

55 zł
Arts & Crafts • Other
Londyn + Irlandia - komplet 4 magnesów
Pakiet 4 magnesów prosto z Londynu i Dublina. Zawsze kupujemy nieco więcej magnesów z każdej wyprawy, by potem wręczyć je rodzinie, ale czasem zostaje...

56 zł

Moneyboxes

Add moneybox

Nobody created moneybox for this fundraiser yet. Your moneybox may be the first!

Donations 240

preloader

Comments 2

2500 characters
  • Anna Głodek

Uwaga: by odebrać ebooki oraz mapy proszę o zgłoszenie się wraz ze screenem wpłaty na adres e-mail: [email protected] Dziękujemy, jesteście wielcy 🫡

• AJ
    Agnieszka Jeż

Kurde, wyrazy współczucia 😪 mega fajni z Was ludzi - poznaliśmy się na lotnisku w Kopenhadze. Trzymam kciuki