Prace nad modem do Quake II: Rampage
Prace nad modem do Quake II: Rampage
Our users created 1 231 684 fundraisers and raised 1 364 624 144 zł
What will you fundraise for today?
Description
Quake II:Rampage, zrzutka na kontynuację prac nad modem
Wesprzyj prace nad modem rozszerzającym Quake II o wiele fajnych funkcji! :-) Uwaga, najtrudniejszy poziom trudności może być nie do przejścia :). Coś dla hardcorowców/masochistów oraz dla chcących pograć w bardziej rozbudowaną grę.
Obecna wersja moda: 1.1a, dostępna tutaj:
https://www.moddb.com/mods/rampage-mod
Dotychczasowe zmiany:
* Podnoszenie - ('+pickup', domyślnie "f") - podnoś beczki czy strażników i rzucaj nimi we wrogów.
* Kopanie - ('kick2', domyślnie "g") - po prostu kopanie :).
* Drugi atak ('+attack2', domyślnie "mouse2"):
-Blaster - doładowany strzał. Przytrzymaj i puść by strzelić.
-Strzelba - granatnik.
-Super Strzelba - potrójny strzał i przeładowanie.
-Karabin - wybuch EMP który ogłusza wrogów oraz wyczerpuje zapasy energii(Cell) wrogów. Kosztuje 10 jednostek amunicji Cell.
-Obrotówa - wł/wył. rozkręcania luf.
-Granaty - tryb granatów grawitacyjnych. 1.Tryb dalekiego zasięgu, lecz małych obrażeń, 2. Mały zasięg/duże obrażenia - zaraz po przyciśnięciu/przytrzymaniu prawego przycisku myszy przytrzymaj pierwszy przycisk myszy.Przywiera do metalowych powierzchni.
-Granatnik - przełącza między granatami wiązkowymi.
-Wyrzutnia Rakiet - doładowana Super Rakieta.
-Hiperblaster - przełączaj między 3 trybami ognia: 1. Standard, 2. Szybki-strzał. 3. Wolny/mocny.
-Railgun - ala Flak Cannon z Unreal'a.
-BFG10K - przełącza na tryb szybkiego ognia.
* Trzeci atak ('+attack2', domyślnie "v") - tylko dla Hiperblastera, a służy do zmiany trybu ognia drugiej broni.
* Dwie bronie na raz ('+dual', domyślnie "h") dla Blaster, Strzelba, Karabin, Obrotówa(potrójna), Hiperblaster.
* Hak wspinaczkowy ('+grapple', domyślnie "c"). Strzelaj hakiem ze swojego pasa by wspinać się.
* Super skok z amortyzatorami upadku. By użyć modułu skoku przytrzymaj kucanie i naciśnij skok. Zależne od dotychczasowej prędkości, więc można skoczyć w każdym kierunku, jednak skok w bok ma 1/2 mocy. Amortyzatory upadku mają źródło mocy, które samo się odnawia. Kiedy są w pełni naładowane, to przy upadku dostajesz normalne obrażenia w Quake II, jeśli nie, to zwiększone o stopień rozładowania.
Uwaga: gracze muszą używać komend +duck (domyślnie "e") oraz +jump (domyślnie "space") by te funkcje działały.
* Martwi żołnierze ziemscy losowo spawnują przedmioty podczas ładowania mapy, takie jak np. dodatkowy Blaster.
* Martwi gracze wyrzucają Blastery. Można wyrzucić swojego standardową komendą wyrzucenia broni.
* Dodano ikonkę statusu postaci - twarzy z Quake 2 Test.
* Zaawansowany system generacji rzęści ciała oraz kałuży krwii.
* Gracze odraczają się dostając pancerz energetyczny "Power Screen" (który działa tylko od przodu) oraz 50 jednostek amunicji Cell.
* Pociski z Blastera oraz Hiperblastera opadają wraz z dystansem.Kontroluj przez zmienną: rampage_blaster_drop. Domyślnie: 1, rozsądne wartości 1-10.
* Zwiększona rozdzielczość nieba w "unit 1".
///Dodane w v1.1a:
* Ulepszenie sztucznej inteligencjii. Przeciwnicy lepiej sprawdzają ogień przyjazny. Dodane przewidywanie przeciwnika dla podstawowego żołnierza Strogg. Losowa generacja agresji dla wrogów, która zmienia ich charakterystykę działania.Żołnierze Strogg są o wiele trudniejsi do pokonania, używają wszystkich swoich dostępnych ataków.
* 4 dodatkowe tryby trudności: cerberon, cerberon+, cerberon++, oraz cerberon+++. Zmienia charakterystykę wrogów oraz ich celność.
* Ulepszenie podbicia ekranu od obrażeń. Proporcjonalne do poziomu trudności.
* Pomniejsze ulepszenia oraz usunięcie błędów.
* Modyfikacja przedmiotów, która zmienia ich działanie poprzez degradację oraz używanie amunicji Cell, a nie na podstawie czasu. Maska tlenowa oraz kombinezon środowiskowy czynią obraz wyglądającym jak przez gogle. Po aktywacji spawnują bąbelki. Cały ta modyfikacja przedmiotów jest wł/wył. przez zmienną: "rampage_item_mod", domyślnie 1.
* Wszystkie obrażenia obszarowe dzielone są na wysokie obrażenia w środku oraz falę uderzeniową.
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.