Korposzczurek celuje w Niebo
Korposzczurek celuje w Niebo
Our users created 1 236 385 fundraisers and raised 1 378 252 965 zł
What will you fundraise for today?
Description
Cześć! Rok 2021 jest rokiem poważnych zmian w moim życiu. Przez wiele lat żyłem, nie wierząc w siebie, uważając, że moje marzenia są zbyt trudne, niedostępne dla mnie samego i niemożliwe do zrealizowania. Moja samoocena i brak wiary we własne możliwości trzymały mnie w ryzach pracy w korporacji. Mając klapki na oczach, żyłem od poniedziałku do piątku, od kwartału do kwartału, od realizacji nałożonych celów do ich spełnienia i nałożenia kolejnych. Dni mijały, a ja zatracałem się coraz bardziej w korporacyjnej codzienności. Pandemia i zmiany jakie z nią przyszły, zaczęły mi jeszcze bardziej doskwierać każdego dnia. Znalazłem jednak w sobie odwagę, aby coś zmienić, wyjść ze "strefy komfortu". Zacząć żyć dla siebie i najbliższych mi ludzi, a nie dla tabelek i zielonego koloru w nich. Od bankowca w garniturze przeszedłem do barbera w T-shircie.
Aktualnie staram się o licencje pilota ATPL(A), która stanowi spełnienie moich marzeń. Prawdopodobnie każdy będąc dzieckiem, patrzył w niebo, na przelatujące samoloty i wyobrażał sobie, że to on w danej chwili pilotuje ten statek powietrzny. Mi jednak, to marzenie zostało w sercu i w głowie. Zapomniałem o nim... choć może prawdziwiej byłoby napisać, że chciałem o nim zapomnieć, bo nie wierzyłem, że jestem dość dobry, aby stać się pilotem.
Dziś, kiedy inaczej patrzę na świat i otaczam się ludźmi, którzy motywują mnie każdego dnia, wierzę, że jestem w stanie osiągnąć zamierzony cel, a moje marzenie jest na wyciągnięcie ręki. Koszt jest jednak spory - to 200 tys. zł.
Nie pochodzę z majętnej rodziny, dlatego też wszelkimi możliwymi sposobami starałem się pozyskać tę kwotę. Dofinansowania zapewnią jedynie niewielki jej ułamek, zatem nie jest to opcja, która pomoże mi stać się pilotem. Wierzę jednak, że z pomocą dobrych ludzi, uda mi się spełnić marzenie i stanąć kiedyś na pokładzie samolotu pasażerskiego jako pierwszy oficer, a później kapitan. Będzie to Wasza zasługa, wszystkich ludzi, którzy wierzą razem ze mną, że mogę latać. Każda otrzymana od Was złotówka będzie powodem, dla którego będę z dumą wykonywać swoją pracę w przyszłości. Każdy start będzie Waszą zasługą. Bezpieczne lądowania natomiast zostawcie mi – biorę za nie pełną odpowiedzialność.
Obiecuję, że będę informować w social mediach o postępach, jakie robię. Postaram się pokazać Wam świat ponad naszymi głowami. Gdy już uzyskam licencję pilota, sam również pomogę spełnić marzenie komuś, kto przygotowuje się do swojego startu. Zrobię to w podziękowaniu za to, że Wy pomogliście wystartować kiedyś mi. Wierzę głęboko, że za kilka lat będę mógł w całości sfinansować komuś taki sam kurs.
Kwotę, o którą Was dzisiaj proszę, oddam w przyszłości na ten sam cel. Im szybciej uzbieramy pieniądze, tym szybciej rozpocznę naukę. Pierwsze badania z wynikiem pozytywnym za mną. Szkoła jest już wybrana. Rozmowy rekrutacyjne trwają. Reszta w waszych rękach dobrzy ludzie. Zbiórka kończy się w dniu moich urodzin, to od Was zależy, czy będzie to dla mnie odlotowy dzień. Głęboko wierzę, że przekonam do Siebie 20 000 osób, które przekażą jedynie 10 zł na opisany cel.
Aktualizując dane o zrzutce chcę przedstawić kosztorys szkolenia.
Materiały do kursu PPL oraz wykłady indywidualne - 4 500,00
Budowanie nalotu samolotami typu PS-28 z glass cockipt, Diamond DA-20 lub Cessna 172 - 29 500,00
MEP(L)
MEP(L) kurs teoretyczny
kurs indywidualny
7 godzin
MEP(L) kurs praktyczny
DA-42, PA-34
6 godzin
koszt szkolenia 9 000 pln
CPL(A)
CPL(A) kurs praktyczny na SEP
AT-3 , DA-20
10 godzin
CPL(A) kurs praktyczny na MEP
DA-42, PA-34
5 godzin
koszt szkolenia 16 000 pln
IR(A)
CPL/IR Basic FNTP II
FNPT II
5 godzin
CPL/IR Basic MEP(L)
DA-42, PA-34
5 godzin
IR/ME Procedural FNTP II
FNPT II
35 godzin
IR/ME Procedural MEP(L)
DA-42, PA-34
10 godzin
koszt szkolenia 35 000 pln
wynajem samolotu na egzamin
Egzamin MEP(L)
DA-42, PA-34
1 godz
Egzamin CPL+IR/ME
DA-42, PA-34
2 godz
Koszt szkolenia
cena zawiera koszt lądowań 59 999 pln
UPRT ADVANCED DA-20 , Zlin 526
"Koszt całego programu kształtuje się w granicach od 160 do 190 tysięcy złotych . O cenie decyduje wybór opcji szkolenia, samolotu oraz sposobu opłat za szkolenie . Wszystkiego dowiesz siępodczas rozmowy telefonicznej lub wizyty w ośrodku . Czas szkolenia zależy głównie od ucznia i jego możliwości czasowych . Z doświadczenia wiemy że szkolenie według programu 0-ATPL(A) może zająć od roku do trzech lat" źródło https://www.goldwings.pl/kursy/0-atpl-frozen,9
Kwota 200 000,00 obejmuje dodatkowo opłaty związane z egzaminami oraz możliwość wykonania dodatkowych godzin nalotu
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Location
Offers/auctions 1
Buy, Support.
Buy, Support. Read more
Created by Organiser:
300 zł
Sold: 1 out of 100
Szalony 💙. Nigdy się nie poddawaj w walce o marzenia 😊.
Życie zbyt krótkie aby siedzieć w strefie komfortu :)