NAKARM NIEDOŻYWIONE DZIECI W MALAWI
NAKARM NIEDOŻYWIONE DZIECI W MALAWI
Our users created 1 231 293 fundraisers and raised 1 363 400 923 zł
What will you fundraise for today?
Description
Cześć !
Nazywam się Daria i od maja 2020 roku jestem Ambasadorką Nourish The Children. Co roku w okolicach Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku staram się zainspirować większe grono osób do pomocy w inicjatywie walczącej z problemem głodu na świecie. Człowiek potrzebuje jeść codziennie, aby normalnie funkcjonować niestety w wielu krajach na świecie nie jest to tak oczywiste i łatwo dostępne jak dla nas. Stąd mój gorący apel do Was wszystkich, którzy traficie na tę zrzutkę między jednymi, a drugimi zakupami świątecznymi, abyśmy z dobroci serca podzielili się chociażby najmniejszą kwotą wpłacając na zrzutkę i wspomogli budżet przeznaczony na zakup pełnowartościowych kaszek dla dzieci mieszkających w Malawi.
Naszym celem jest miesięczne wyżywienie 20 dzieci.
Koszt 1 kaszki na 30 dni to 110,21 zł. Przy zakupie 2 opakowań płacimy 183,66zł. Będę wdzięczna za każdą nawet najmniejszą wpłatę. Podsumowanie i fv za zakup, udostępnie po zakończeniu zbiórki. Dowolnych wpłat można dokonać poprzez zrzutkę, bądź samodzielnie zakupując darowiznę poprzez link: https://nskn.co/FPbwWU
Więcej o inicjatywie:
Inicjatywa powstała w roku 2002. NuSkin i społeczność zgrupowana wokół firmy postanowiły włączyć się do walki z głodem.
Założenie programu było i pozostało proste.
Darczyńcy sponsorują zakup posiłków!
To o to Cię proszę !
Nu Skin przekazuje darowizny do kilku organizacji dobroczynnych (Feed the Children, Convoy of Hope i World Vision), które zajmują się dystrybucją posiłków.
Dzieci otrzymują posiłki w placówkach edukacyjnych, szkołach, sierocińcach a nie u siebie w domach. Dzięki temu jednocześnie wspierana jest edukacja Dzieci.
Aby było to coś więcej niż zwykłe rozdawnictwo czyli przysłowiowa ryba w 2004 w Malawi, w jednym z najbiedniejszych krajów na świecie w partnerstwie z rządem malawijskim powstała fabryka, produkującą z lokalnych produktów i lokalnymi siłami właśnie VitaMeal.
Każdego roku ponad 3,1 mln dzieci1 poniżej piątego roku życia umiera z powodu nieodpowiedniej diety. Kolejne 66 mln dzieci2 przychodzi do szkoły podstawowej głodne, a 23 mln 2 z tej grupy to dzieci z Afryki. NuSkin czuje się zobowiązany, by w każdy możliwy sposób wspierać inicjatywy humanitarne skoncentrowane na zażegnaniu tego kryzysu. Kupując VitaMeal, Ty też możesz to zrobić.
Działalność NuSkin w Malawii.
https://www.nuskin.com/content/nuskin/pl_PL/culture/giving-back/malawi.html
Jeżeli ten temat jest bliski Twemu sercu podziel się tym czym możesz!
Dziękuję!
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.