Stworzenie pierwszej własnej gry - zakup licencji i dodatkowych kursów
Stworzenie pierwszej własnej gry - zakup licencji i dodatkowych kursów
Our users created 1 282 396 fundraisers and raised 1 504 941 392 zł
What will you fundraise for today?
Updates1
-
Hej,
wrzucam nowy wpis na blogu z dodatkowymi concept artami
https://miastozurawi.wordpress.com/pomysly/
No comments yet, be first to comment!

Add updates and keep supporters informed about the progress of the campaign.
This will increase the credibility of your fundraiser and donor engagement.
Description
Cześć,
jestem Kuba i dziękuje, ze jesteś na mojej zrzutce. Wiem, ze jest wiele innych bardziej potrzebujących projektów. Nawet jeśli nie dorzucisz się to i tak fajnie, ze Cię to zainteresowało. Jeśli się dorzucisz super, jeśli mój projekt będzie sukcesem i uda mi sie zrobić moją własną grę to to co zebrałem na zrzutce zrekompensuje na inne projekty które są ważniejsze społecznie.
Jeśli chcesz dowiedzieć sie więcej o mnie to wpadnij na blog: https://miastozurawi.wordpress.com/pomysly/
Dlaczego chce zrobić grę?
Od zawsze interesował mnie marketing i gry komputerowe. Kiedyś marzyłem by pracowac w dużej agencji reklamowej i robić kreatynwe projekty. Udało mi się to spełnić. Nastepnie zapragnąłem pracowac w branży gier i aktualnie rozwijam się jako producent aby wiedzieć co i jak się robi by stworzyć coś fajnego. To prowadzi mnie do trzeciego marzenia czyli zrobienia własnej gry o której z dumą będę mógł powiedzieć, ze jest moja.
Czemu potrzebuje wsparcia? Chciałbym już kupić profesjonalne licencje i wykupić dodatkowe kursy, które pomogą mi zrealizować cel.
Jeśli uzbieram więcej niż zakłałem to prawdopodobnie dzięki temu dokupię dodatkowe assety i toolkity z dodatkowymi skryptami dzięki czemu gra będzie lepsza.
Z licencji jakie potrzebuję to Profesjonalny pakiet Unity, Adobe Creative Cloud , Machinations.
Dodatkowo zakup kursów pod zestawy tych narzędzi.
Oto mój pomysł. Na razie nie zamieszczam pełnego designu bo chcę już zrobić prototyp kilku misji(2 może 3) w ramach przykłądowej kampanii aby zobaczyć jak działają podstawowe mechaniki.
Koncept gry – Mystic Mastery: Planes of Existence
Gatunek: Strategia turowa
Wyobraźcie sobie wymiar gdzie nie ma ludzi. Panują tam zwierzęta, jest to świat pełen magii i mocy. U zarania dziejów do tego wymiaru przeniknęli mistyczni patronowie i objęli opieką różne rodzaje istot, obdarzając ich unikalnymi mocami powodując jednocześnie nieznaną ewolucje ich istnień.
Mimo, że świat był pełen potężnych istot, żadna z nich nie dominowała nad resztą. Wiele klanów zdecydowało się to zmienić uważając, ze ich patroni są najpotężniejsi. Rozpoczęła się kilkuset letnia wojna o górę Olimpię, na szczycie której znajdowało się drzewo życia i gdzie według wierzeń powinna stanąć świątynia Patrona, który zdominuje świat obdarzając swoich podopiecznych niespotykaną mocą.
Po latach walk większość nacji odstąpiła od próby zdobycia góry oddając się swojej naturze i zbliżając się do patrona w inny sposób. Na arenie pozostały tylko 4 plemiona, które nie chciały się poddać. Gdy miało dojść do podpisania porozumienia i osiągnięcia względnego spokoju ziemie zaczęły być plugawione przez nieznaną moc. Wypaczenie zaczęło obejmować również istoty żywe zmieniając wojowników w ich mroczne odbicia jednocześnie obdarzając niezwykła mocą jednocześnie niewoląc.
Kto powstrzyma zło, odnajdzie cel mrocznej energii i zostanie bohaterem?
Gra jest w pewnym stopniu hołdem dla takich tytułów jak seria Kings Bounty czy Heroes. W projekcie znajdą się 4 kampanie różnych nacji. Z taką różnicą, że żadną z nich nie są ludzie a rodziny zwierząt. Każda z nich ma swoich wojowników, magów, jednostki dystansowe i legendarne.
Gracz kieruje wybraną nacją rekrutując generałów, i jednostki(podobnie jak w Heroes). Każdy generał ma 7 slotów na jednostki(każde miasto produkuje 6 typów jednostek). Do każdego typu jednostek(gdy powstanie oddział) można przypisac/zrekrutować dowódcę oddziału, który daje dodatkowe bonusy dla oddziału.
Zarówno generałowie jak i dowódcy oddziałów levelują wraz z postępem gry. O ile generałowie levelują jak postacie z RPG majac swoje drzewka rozwoju to dowódcy oddziałów levelują dodając bonusy do oddziału i zwiększając jego potencjalną maksymalną liczebność.
Nacje

There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser. Find out more.