id: zvzwah

Pomocni Ukrainie

Our users created 1 190 847 fundraisers and raised 1 255 799 551 zł

What will you fundraise for today?

Updates2

• Dzisiaj dokonaliśmy wpłaty kwoty zebranej w skarbonce na pomoc docelową (2800) oraz połowy pozostałej kwoty, czyli łącznie 7150 zł, na konwój z pomocą medyczną. Ruszają w sobotę.

Trzymamy kciuki za Was chłopaki! Powodzenia!

0Comments

2500 characters

No comments yet, be first to comment!

Read more
There are no updates yet.

Description

Od kiedy wysiedliśmy 26 lutego około godziny 22 z samolotu, nie usiedliśmy spokojnie na tyłkach.

Właściwie wszystko zaczęło się jeszcze wcześniej, bo wojna zastała nas na 5 dniowych wakacjach w domu przyjaciela we Włoszech. Lęk i obawa przerodziły się we wściekłość i opór przeciw przemocy, a ta dała nam ogromny napęd do działania. Telefonicznie ustaliliśmy wstępny plan i cel: konieczność pomocy w ewakuacji rodzin naszych ukraińskich przyjaciół!

Robert prosto z lotniska, odebrany zorganizowanymi na szybko busami razem z innymi chłopakami pojechał na granicę. Ja wróciłam do domu.

Rano napisałam post na fb, bo dostałam informację, że ludzie stoją głodni w kolejce po kilka dni. Zadzwoniłam do Dominiki z prośbą o udostępnienie posta, bo bałam się, że nikt go nie zauważy, a tak przynajmniej będzie jedno udostępnienie :) Około południa było ich już ponad 120 :)))

w kilka godzin przez mój dom przetoczyła się ogromna fala dobra! Ludzie znosili jedzenie, środki higieniczne, przyjeżdżali pomagać, robić kanapki, deklarowali wsparcie :)

Mój i Dominiki telefon był czerwony i nie nadawałyśmy odpowiadać na wiadomości.

Wszystko to kiedyś dokładnie opiszę.

Nasi bohaterowie ❤️

Od tego momentu nie ustajemy w działaniach! Organizujemy busy, paliwo, żywność, przywozimy ludzi z granicy, organizujemy im mieszkania (a nie tylko nocleg), ubrania, zabawki dla dzieci, interesujemy się ich dalszym losem i na to będziemy mieć oko nadal.

Wiele osób prosiło o numer konta, ponieważ z racji np odległości nie jest w stanie pomoc pracą lub fantami. Więc voila :)

Do tej pory korzystaliśmy z własnych środków, oraz dobroci sponsora i wielkim sercu, który przekazywał nam auta zatankowane.

Jednak powoli zaczyna nam brakować i chcemy wykorzystać środki ze zrzutki na: paliwo, ciepły posiłek dla przyjezdnych w czasie drogi, zakup kart telefonicznych lub doładowanie im internetu. Nadwyżki na inne ich potrzeby, których nie możemy zaopiekować darowanymi rzeczami.

Z całego serca dziękujemy :) ❤️🇺🇦

There is no description yet.

The world's first Payment Card. Your mini-terminal.
Find out more

Comments

2500 characters
Zrzutka - Brak zdjęć

No comments yet, be first to comment!