Książka "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" + autograf + zakładka + pakiet książek 5

Książka "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" + autograf + zakładka + pakiet książek 5

Opis

Wraz z drukowanym egzemplarzem książki "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" z autografem autora i zakładką + wyszczególnienie wśród darczyńców na stronie hotelexplorer.pl, dodaję pakiet sześciu książek anglojęzycznych:

1. Be Our Guest. Perfecting the art of customer service – Disney Institute, str. 206 (wyd. 2001)

2. A Survival Guide for Hotel and Motel Professionals – A. Gelb, K. Levine, str. 304 (wyd. 2005)

3. 100 Tips for Hoteliers – P. Venison, str. 155 (wyd. 2005)

4. The Spirit to Serve. Marriott’s Way, J.W. Marriott Jr, K.A. Brown, str. 216 (wyd. 1997)

5. The New Gold Standard – The Ritz-Carlton Hotel Company, J. A. Michelli, str. 284 (wyd. 2008)

6. Hotel Front Office Management – J.A. Bardi, str. 469 (wyd. 1996)

Książki zostaną wysłane paczkomatem (konieczne jest podanie swoich danych – telefon komórkowy i adres email, a w podsumowaniu zamówienia w polu "Wiadomość do organizatora" adresu paczkomatu).

Inne
Podziękowanie na email
Podziękowanie za wsparcie w formie elektronicznej (proszę o podanie adresu email)
5 zł

Kupione 1

Zakończona

Aktualnie na zrzutce nie ma innych nagród/ofert.

Książka "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" + autograf + zakładka + pakiet książek 5

Książka "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" + autograf + zakładka + pakiet książek 5

Książka "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" + autograf + zakładka + pakiet książek 5

350 zł

Zakończona

Opis

Wraz z drukowanym egzemplarzem książki "Najsławniejsi hotelarze wszech czasów" z autografem autora i zakładką + wyszczególnienie wśród darczyńców na stronie hotelexplorer.pl, dodaję pakiet sześciu książek anglojęzycznych:

1. Be Our Guest. Perfecting the art of customer service – Disney Institute, str. 206 (wyd. 2001)

2. A Survival Guide for Hotel and Motel Professionals – A. Gelb, K. Levine, str. 304 (wyd. 2005)

3. 100 Tips for Hoteliers – P. Venison, str. 155 (wyd. 2005)

4. The Spirit to Serve. Marriott’s Way, J.W. Marriott Jr, K.A. Brown, str. 216 (wyd. 1997)

5. The New Gold Standard – The Ritz-Carlton Hotel Company, J. A. Michelli, str. 284 (wyd. 2008)

6. Hotel Front Office Management – J.A. Bardi, str. 469 (wyd. 1996)

Książki zostaną wysłane paczkomatem (konieczne jest podanie swoich danych – telefon komórkowy i adres email, a w podsumowaniu zamówienia w polu "Wiadomość do organizatora" adresu paczkomatu).

Pozostałe informacje

Kontakt

, aby napisać do organizatora.

Inne
Podziękowanie na email
Podziękowanie za wsparcie w formie elektronicznej (proszę o podanie adresu email)
5 zł

Kupione 1

Zakończona

Aktualnie na zrzutce nie ma innych nagród/ofert.