Posty do ofert/licytacji na zrzutka.pl

Napisano 14 sierpnia, 2020. Aktualizacja: 23 lipca, 2024.
Posty do ofert/licytacji na zrzutka.pl

Przedstawiamy kolejne ciekawe rozwiązanie, jakie przygotowaliśmy specjalnie dla Was na zrzutka.pl - posty, które możecie dodawać dla osób kupujących oferty oraz licytacje z Waszej zrzutki! 

Dzięki postom możesz przekazać osobom, które wsparły Twoją zrzutkę (wybierając konkretną lub dowolną ofertę), określone informacje - takie jak na przykład: 

  • kody dostępu czy linki do Twoich treści - np. zdjęć lub filmów
  • dostępy do prowadzonych przez Ciebie szkoleń
  • hasła do treści premium, które oferujesz
  • inne

Posty są przypisane do ofert/licytacji - aby możliwość dodawania postów była aktywna, musisz dodać chociaż jedną ofertę bądź licytację do swojej zrzutki - tutaj znajdziesz informacje, jak to zrobić

Widok sekcji Oferty/licytacje w edycji zrzutki. Po prawej stronie znajduje się ikona "+", pozwalająca na dodanie nowej oferty bądź licytacji. W dolnej części widoku znajduje się przycisk pozwalający na włączenie dodawania ofert/licytacji przez innych użytkoników.

Po dodaniu minimum jednej oferty bądź licytacji w widoku Twojej zrzutki (musisz być zalogowany jako organizator) pojawi się możliwość dodania postów:

Widok sekcji posty do ofert/licytacji. Po prawej stronie znajduje się przycisk "dodaj post".

Po kliknięciu "dodaj post" trafisz na widok pozwalający na dodanie posta. Podczas jego dodawania możesz wybrać następujące opcje - post może być dostępny:

  • dla osób, które wybrały dowolną ofertę
  • tylko dla osób, które kupiły ofertę o określonej wartości
  • tylko dla osób, które kupiły ofertę o określonej wartości lub o wartości wyższej

Widok okna dodawania postu do oferty/licytacji. W górnej części należy wprowadzić tytuł i treść posta. Poniżej można zaznaczyć, czy ma być dostępny za dowolną ofertę, za konkretną ofertę czy za ofertę o określonej lub wyższej wartości

Wspierający, po zalogowaniu na zrzutka.pl z użyciem adresu e-mail, który podali podczas zakupu oferty, zobaczą treści postów, które dla nich przygotowałeś/przygotowałaś (posty są dostępne przez 31 dni od wpłaty - mogą też być dostępne bezterminowo jeśli zaznaczysz taką opcję podczas dodawania posta):

Widok dostępnego posta do oferty - widoczny podgląd tytułu i treści

W przypadku, jeśli dana treść będzie dla nich niedostępna, zobaczą następujący komunikat:

Widok niedostępnego posta. Post został oznaczony ikoną kłódki. Tytuł pozostał widoczny. W miejscu podglądu treści znajduje się komunikat: "jeżeli posiadasz dostęp do posta, zaloguj się"

Dobra rada - jeśli chcesz, aby wspierający mieli stały dostęp do postów, zorganizuj zrzutkę cykliczną! Dzięki comiesięcznym, rekurencyjnym wpłatom, wspierający nie utracą dostępu do postów na skutek upłynięcia terminu 31 dni od daty wpłaty. Więcej na temat zrzutek cyklicznych przeczytasz tutaj.

Szukasz pomysłu na kreatywną ofertę bądź licytację? Zajrzyj do pierwszego lub drugiego przeglądu najlepszych pomysłów naszych użytkowników.

Jeśli masz pytania - napisz do nas!



Facebook Twitter