Dlaczego nie odpiszemy Ci na messengerze?

Napisano 29 sierpnia, 2022. Aktualizacja: 19 sierpnia, 2024.
Dlaczego nie odpiszemy Ci na messengerze?

Codziennie dostajemy od Was dziesiątki wiadomości na messengerze. Dlaczego odpowiada Wam automat? Jak się w takim razie możecie z nami skutecznie skontaktować? Tego wszystkiego dowiesz się z dzisiejszego artykułu.

Niestety, dział Obsługi Klienta serwisu zrzutka.pl nie zajmuje się obsługą messengera. To może wydawać się denerwujące - przecież wysłanie wiadomości przez facebook to taka prosta, szybka i wygodna forma kontaktu! Mimo tych nieodzownych zalet, messe

nger nie gwarantuje pełnej ochrony Waszych danych osobowych, na której bardzo nam zależy - mamy nadzieję, że zrozumiecie nasze podejście i otworzycie się na inne rozwiązania. Posiadamy wewnętrzne kanały komunikacyjne, które zapewniają bezpieczeństwo Waszych danych, a nam pozwalają na skuteczną organizację pracy.

Za pośrednictwem messengera najczęściej prosicie nas o udostępnienie Waszej zrzutki, zadajecie pytania techniczne dotyczące weryfikacji konta lub innych spraw, związanych z funkcjonowaniem serwisu zrzutka.pl. Jeśli Twój problem dotyczy tematów najczęściej poruszanych na naszym messengerze - w tym artykule znajdziesz przydatne linki, dzięki którym uda Ci się go rozwiązać.

Pytania dotyczące weryfikacji konta/zrzutki

W procesie weryfikacji udostępniacie nam wiele wrażliwych danych, takich jak skan dokumentu tożsamości, dokumenty fundacyjne/organizacyjne oraz wszelką dokumentację potwierdzającę prawdziwość celu zrzutki. Te dane są u nas bezpieczne - ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy (ustawa AML) nakłada na nas obowiązek zachowania ich w tajemnicy. W związku z tym musimy zachować najwyższą ostrożność i kierować się zasadą ograniczonego zaufania. Teoretycznie, każda osoba zainteresowana wyłudzeniem danych wrażliwych, mogłaby podszyć się na portalu społecznościowym pod organizatora zrzutki i podjąć próbę zdobycia informacji, w których posiadanie nigdy nie powinna wejść! Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy osoba pisząca do nas na messengerze, to naprawdę organizator zrzutki. Dlatego na pytania dotyczące weryfikacji konta/zrzutki odpowiadamy tylko za pośrednictwem bezpiecznych kanałów komunikacyjnych.

Informacji dotyczących weryfikacji konta użytkownika i jego zrzutki udzielamy tylko na adres e-mail podany podczas weryfikacji konta. Natomiast dokumenty należy załączyć wyłącznie w odpowiednim miejscu na naszej stronie, po zalogowaniu się do swojego profilu - tylko taki sposób pozwala na szyfrowanie danych i pełne bezpieczeństwo.

Zobacz krótki film i dowiedz się jak wygląda proces weryfikacji na zrzutka.pl.

Sprawdź, czy w naszym dziale pomocy nie ma już odpowiedzi na Twoje pytanie. Jeśli jej nie znajdziesz, pojawi się opcja skorzystania z formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby podać w nim adres e-mail, z którego korzystałeś przy rejestracji konta na zrzutka.pl!

Pytania techniczne

Pierwsze kroki są zawsze najtrudniejsze. Rozumiemy, że funkcjonowanie portalu zrzutka.pl może być dla nowych użytkowników pełne tajemnic. Dlatego stworzyliśmy dział najczęściej zadawanych pytań. Wiemy, że czasem macie bardzo podobne problemy z weryfikacją konta, założeniem pierwszej zrzutki, czy dokonaniem wypłaty. Dlatego zebraliśmy wszystkie odpowiedzi w jednym miejscu! Widok kategorii oraz wygodna wyszukiwarka pomogą Wam przebrnąć przez ogrom wiedzy zebranej na stronie i odnaleźć informacje, których aktualnie potrzebujecie.

Dbając o bezpieczeństwo Waszych danych, nie odpowiadamy na wiadomości wysłane przez messenger na facebooku. Każdego dnia otrzymujemy od Was jednak setki wiadomości mailowych. Na każdą z nich staramy się zawsze odpowiedzieć. Niemniej zauważyliśmy, że Wasze wątpliwości często dotyczą bardzo podobnych kwestii, dlatego zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w jednym miejscu.

Skorzystaj z wyszukiwarki w dziale najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie - będziesz mógł skorzystać z formularza kontaktowego.

Chcę, żeby moja zrzutka pojawiła się w social mediach zrzutka.pl 

To zdecydowanie najczęściej pojawiająca się prośba na naszym messengerze, w komentarzach pod udostępnionymi zrzutkami, w grupie licytacyjnej, na instagramieWysyłacie nam tak dużo zrzutek, że nie jesteśmy w stanie nawet przejrzeć wszystkich propozycji! Dlatego zrzutki do promocji w social mediach wybieramy sami, wyłącznie z katalogu na stronie zrzutka.pl. Pamiętajcie, że reklama w naszych social mediach wcale nie musi przełożyć się na wpłaty - staramy się opowiadać obserwującym Wasze historie, ale to oni ostatecznie decydują, komu okażą wsparcie. Dlatego, zamiast czekać na nas, sami zadbajcie, żeby wasza zrzutki były atrakcyjne! 

Zadbaj o to, żeby Twoja zrzutka była atrakcyjna i osiągnęła cel bez naszej pomocy!

Mamy nadzieję, że udało Ci się uzyskać odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Jeśli chcesz dostawać informacje o nowych funkcjach na naszym portalu jako pierwszy - zapisz się do newslettera. W ten sposób już nic Cię nie zaskoczy!



Facebook Twitter


Komentarze 1

Aby dodać komentarz lub zarejestruj się.

  • BL
    blessedlife

    Hi guys, i don’t have much to say now now, Than to say thanks to Dr. Monday for rescuing me and my family from poverty, and for getting my husband and my Job back, i love playing lottery , but winning is my biggest problem, Ill never forget the day i come in contact with Dr Monday, whose lottery spell make me a winner, some million Dollars , after giving me a sure winning numbers within 3 days to play,my financial status is settled for good,now i have started to live my dream life after 12 years of playing the lottery A big thanks to Dr Monday, am grateful for all you have done for me and family, he can be reach on Via WhatsApp +234 705 993 7909