Szukasz najtańszej bramki płatności? Mamy coś dla Ciebie. Sprawdź bramkę płatności bez działalności gospodarczej. Bez prowizji, zupełnie za darmo!
Bramki płatnicze cieszą się niesłabnącą popularnością. Choć są kojarzone głównie z e-commerce, coraz częściej można je spotkać na stronach organizacji pozarządowych, które starają się tą drogą pozyskać dodatkowe wpłaty. I nic dziwnego - są estetyczne, wygodne i łatwo dostępne z poziomu strony internetowej fundraisera. Ich niewidoczną na pierwszy rzut oka, acz kluczową zaletą jest również bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa. To bezsprzecznie atrakcyjne rozwiązanie ma swoją cenę, która może przytłoczyć mały biznes lub organizację charytatywną. No chyba, że mówimy o darmowej alternatywie od zrzutka.pl.
Bramka płatności - co to jest?
Bramka płatności jest usługą, która umożliwia przyjmowanie płatności online. Dzięki niej klient może wpłacać tak, jak lubi - blikiem, przelewem lub kartą płatniczą. Odbiorca płatności otrzymuje środki na konto powiązane z bramką. O bezpieczeństwo całego procesu dba operator płatności, który dokładnie szyfruje wszelkie wrażliwe dane.
Choć opisany powyżej proces może wydawać się skomplikowany, przetwarzanie płatności przez bramkę trwa dosłownie kilka sekund, a sam proces wpłacania pieniędzy jest niezwykle intuicyjny. Klient musi tylko wybrać metodę płatności i zatwierdzić operację.
W zrzutka.pl zainspirowaliśmy się bramką płatniczą i ulepszyliśmy ją, aby jej wygląd i funkcjonalności jak najlepiej odpowiadały na potrzeby fundraiserów. Niezależnie od tego, czy cenisz minimalizm jednego przycisku, czy może jednak wolisz pokazać swoją zbiórkę na stronie internetowej, nasz widget odpowie na Twoje potrzeby. Jego bezpieczeństwo w niczym nie ustępuje bramkom płatniczym. Pieniądze są przekazywane równie szybko i intuicyjnie. Tym, co nas różni, jest cena i dostępność, bowiem z widgetu może korzystać każdy, a jego koszt to 0 zł.
Bramka płatności dla fundraiserów
Do każdej zbiórki zorganizowanej na zrzutka.pl możesz za darmo wygenerować widget. Widget działa jak bramka płatnicza, a jego wygląd zaprojektowano z myślą o potrzebach organizatorów zbiórek internetowych. Możesz dostosować go do swoich potrzeb i umieścić na blogu, stronie internetowej, a nawet w informacji prasowej. Jak to zrobić?
- Wejdź na zrzutkę, do której chcesz utworzyć bramkę płatności i kliknij “widget”
- Spersonalizuj swój widget - wybierz rozmiar, wygląd i zdecyduj, czy po kliknięciu pokieruje Wspierającego bezpośrednio do widoku wpłaty, czy może jednak na Twoją zrzutkę.
- Skopiuj kod i umieść go na swojej stronie, blogu lub w artykule prasowym.
Z naszym rozwiązaniem nie musisz się martwić o prowizję ani dodatkowe opłaty. Widget jest w 100% darmowy bez względu na to, w ilu miejscach go umieścisz. Zbierasz skuteczniej, bo po drodze nic nie tracisz!
Widget a bramka płatności - porównanie
Choć ich funkcjonalność jest bardzo podobna, te dwa rozwiązania różnią się między sobą szczegółami, które dla fundraisera mogą okazać się prawdziwym game changerem.
Bramki płatności - opłaty
Niemal wszystkie dostępne na polskim rynku bramki płatności pobierają określony procent prowizji od wpłat. Czasem do prowizji jest doliczana również stała opłata w wysokości kilkudziesięciu groszy od każdej transakcji. Gdyby tego było mało, samo wdrożenie bramki płatności wiąże się z dodatkowym kosztem, gdyż część operatorów płatności pobiera od nowych klientów opłatę rejestracyjną.
Jeśli chcesz uniknąć powyższych kosztów, wypróbuj widget od zrzutka.pl. Nasza usługa jest w 100% darmowa - nie pobieramy żadnej prowizji, nie ma również opłaty rejestracyjnej. Możesz zacząć korzystać z widgetu w każdej chwili, a jeśli nie spełni Twoich oczekiwań, z łatwością z niego zrezygnujesz. Wybierając widget do niczego się nie zobowiązujesz - Ty decydujesz, czy i jak długo będzie widoczny na Twojej stronie internetowej.
Dostępność bramek płatności
Klasyczne bramki płatności są intuicyjne i dostępne zarówno dla wpłacających jak i dla przyjmujących wpłaty. Jednak z perspektywy osób, które chcą pomóc poprzez udostępnienie bramki na swojej stronie lub w artykule, sprawa wygląda zupełnie inaczej. Usługa projektowana z myślą o e-commerce nie jest dostosowana do tej potrzeby, gdyż jest ona w tej branży rzadkością. Ale gdy rozmawiamy o usłudze projektowanej z myślą o fundraisingu, sprawa wygląda zupełnie inaczej.
Aby umieścić na swojej stronie widget trwającej zrzutki, nie musisz nawet mieć konta na zrzutka.pl. Ta usługa jest dostępna dla wszystkich, którzy chcą pomóc. Odpowiedni kod HTML jest generowany na stronie w momencie dobierania parametrów widgetu. Ta łatwość sprawia, że z widgetu chętnie korzystają dziennikarze i blogerzy. Nasze widgety pojawiają się m.in. w artykule o rodzinie z Wojnarowej, w historii młodego żużlowca opisanej na łamach Sportowych Faktów, czy w apelu o pomoc dla braci z Oławy. Ich autorzy w łatwy i estetyczny sposób mogą przekierować czytelników na zrzutkę, o której piszą. I nie muszą się martwić, że obciążą Organizatora dodatkowym kosztem!
Bramka płatności bez zarejestrowanej działalności
Wielu operatorów płatności współpracuje wyłącznie z klientami prowadzącymi zarejestrowaną działalność. A ci, którzy są otwarci na współpracę również z osobami fizycznymi, proponują im inne warunki, wyższą prowizję lub okrojone funkcjonalności.
Jeśli jest to dla Ciebie przeszkoda, zacznij swoją przygodę z płatnościami online od naszego widgetu! Widget można wygenerować do każdej zbiórki prowadzonej na zrzutka.pl. Niezależnie od tego, czy organizuje ją osoba fizyczna czy prawna, działa on dokładnie tak samo i zawsze jest darmowy.
Z naszego widgetu korzystają już Fundacja Agandi, Stowarzyszenie Satori, Radio Rebeliant a nawet Magazyn Kontynenty. Ty też zbieraj tak jak lubisz i nie martw się dodatkowe koszty!
Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najnowsze wpisy co dwa tygodnie na swojego maila!
To może Cię zainteresować: Natychmiastowe WYPŁATY na karty Visa i Mastercard już dostępne na zrzutka.pl!; Używanie logo zrzutka.pl - jak to robić i właściwie po co?; Organizuj licytacje na zrzutka.pl - przewodnik dla organizatorów zrzutek i fundatorów licytacji.