id: hkacy8

DEP Poznań #ZAUFAJCIE

DEP Poznań #ZAUFAJCIE

Our users created 1 226 309 fundraisers and raised 1 348 434 527 zł

What will you fundraise for today?

Description

ZASADY UCZESTNICTWA [Draft]

Zapisy ogólne

  1. Każdy z uczestników imprezy ma obowiązek zapoznać się z niniejszym spisem oraz informacjami dotyczącymi Imprezy
  2. Udział w zbiórce oznacza akceptację I przestrzeganie poniższych zapisów chociaż nie są one jeszcze pełne bo wiele kwestii musimy ustalić do sierpnia.
  3. Nikt z nas nie zbiera i nie przetwarza danych osobowych pojawiających się w kontekście zbiórki czy samej imprezy.

Miejsce I termin organizacji DE Party

  1. Impreza DE PARTY zorganizowana zostanie 19 sierpnia (sobota) 2023 roku w wynajętej sali przy alei Niepodległości 8a w Poznaniu. Start imprezy planowany jest na godzinę 20:00, a koniec przed godziną 6:00.
  2. Koszt dojazdu do Poznania I noclegu w tym mieście stoi po stronie uczestnika imprezy.
  3. Termin zostanie zarezerwowany najpóźniej 9 maja po wpłaceniu pełnej I niezwrotnej opłaty, dlatego przy ewentualnym anulowaniu imprezy koszt nie zostanie nam zwrócony.
  4. Termin imprezy po 9 maja nie ulegnie już zmianie chyba, że dojdzie do nieprzewidzianych sytuacji, w tym także takich ze strony właściciela sali.
  5. Osobą podpisującą umowę wynajmu sali jest Kamil Żak, jednak nie powinien on brać odpowiedzialności finansowej czy prawnej za organizację imprezy gdyż jest to odpowiedzialność wspólna wszystkich uczestników.

Zbiórka na imprezę

  1. Składka za udział w imprezie to 50 PLN wpłacone poprzez platformę Zrzutka.pl, którą zarządza Kamil Żak.
  2. Wpłacenie składki w takiej wysokości oznacza potwierdzenie udziału w imprezie I wpisanie na listę.
  3. W sytuacji, gdy po 9 maja uczestnik zrezygnuje z udziału w imprezie, może zgłosić osobę na zastępstwo, która będzie zamiast niego wpisana na listę. Kwestię płatności te dwie osoby rozwiązują między sobą. Osoba, która zastąpi nieobecnego musi być przez niego rekomendowana I musi być na grupie Dziennika Eurowizyjnego.
  4. Składka po 9 maja jest bezzwrotna, chyba, że nastąpi zastępstwo jak w punkcie 3.
  5. Kwestią finansową w kontekście opłat za wynajem sali zarządza Kamil Żak, który do ustalonego terminu wypłaci pieniądze z platformy zrzutka.pl I przekaże właścicielowi sali, w ten sposób potwierdzając wynajem.
  6. Koszt wynajęcia Sali przy 100 uczestnikach to 2400 PLN.
  7. Wszelka nadwyżka finansowa (przy max. 100 osobach jest to 5000 – 2400 = 2600) przeznaczona zostanie na przekąski, środki czystości, napoje bezalkoholowe I dodatkowe rzeczy, które będą nam potrzebne do organizacji imprezy, a o których teraz nie wiemy (np. Mikrofon, dekoracje itp.). Wydatki będą księgowane przy pomocy paragonów I publikowane na grupie Facebook DE Party. W kwestii finansów dotyczących innych spraw niż wynajem sali kontrolę sprawuje Maciej Błażewicz przy współpracy z Kamilem Żakiem.
  8. W sytuacjach spornych co do wydatków dodatkowych prowadzone będą ankiety na grupie DE Party I decydować będzie większość głosów.
  9. Impreza jest przewidziana na maksymalnie 100 osób
  10. Dokładny harmonogram zbiórki zostanie ustalony przez Kamila tak, by w pierwszej kolejności deklarować mogli się członkowie DE Party, a następnie osoby których na grupie nie ma, a są rekomendowane przez ich członków.

Przebieg imprezy

  1. Impreza planowana jest na 20:00, a jej scenariusz (tj. Ewentualne zabawy/gry/inicjatywy dodatkowe) będzie ustalony wspólnie na grupie DE Party I każdy może brać czynny udział w przygotowaniach I wymyślaniu atrakcji.
  2. W sali są dostępne głośniki o sporej mocy, a laptopa do puszczania muzyki dostarczy Maciej Błażewicz, który będzie też zawiadował playlistą utworzoną wspólnie przez członków grupy DE Party. Wszelkie pomysły związane z imprezą I puszczaniem muzyki są mile widziane.
  3. Przekąski I napoje zakupione ze składek są dostępne dla wszystkich. Szukamy osób, które będą nimi zarządzać oraz też pilnować lodówki by nie korzystało z niej 100 osób naraz.
  4. Napoje alkoholowe przynoszone mogą być przez uczestników już na własny koszt I własną kontrolę.
  5. Zachęcamy do przynoszenia też dodatkowych przekąsek by było tego dużo.
  6. Każdy bierze odpowiedzialność za rzeczy które przyniesie, nie ma żadnego specjalnego pomieszczenia na rzeczy osobiste I nikt nie będzie ich pilnował za kogoś.
  7. Zakupimy sztućce, kubeczki, talerzyki, serwetki I rzeczy potrzebne do serwowania przekąsek. Będą też worki na śmieci.
  8. Poszukujemy osób, które wspólnie pomogą przy sprzątaniu po imprezie - należy zebrać I wynieść śmieci oraz ogólnie uprzątnąć przed oddaniem sali. Trzeba też zabrać wszystkie niezjedzone przekąski I niewypite napoje.
  9. W kwestii zaproszenia gościa specjalnego (wykonawcy) ustalimy to już na grupie DE Party.

Bezpieczeństwo

  1. Impreza ma charakter prywatny I chociaż są osoby, które ją “spinają” to takie osoby nie są odpowiedzialne za bezpieczeństwo uczestników, a impreza nie jest imprezą masową, w związku z tym nie jest wymagana ochrona.
  2. Każdy bierze odpowiedzialność za swoje zachowanie, za swoje rzeczy, za swój stan upojenia oraz każdy powinien dbać o bezpieczeństwo swoje I innych.
  3. Konieczne jest ustalenie dyżurów przy drzwiach (zamykanych na klucz), dyżurów przy lodówce, dyżurów sprzątających I wszelkich innych które będą potrzebne, a wszystkie osoby zgłaszające się muszą takie zadania (ustalone wspólnie) odpowiednio wykonać.
  4. Trzeba ustalić kwestię wychodzenia na papierosa na zewnątrz by nie wychodzić za dużym tłumem i żeby drzwi się co chwilę nie otwierały.
  5. W budynku znajduje się jeden duży klub, a dodatkowo w ścisłej okolicy są dwa inne. Należy bardzo uważać na osoby postronne które mogą przez pomyłkę lub celowo próbować dostać się na naszą prywatną imprezę.
  6. Obowiązuje kategoryczny zakaz wpuszczania kogokolwiek kogo nie ma na liście.
  7. Każdy bierze odpowiedzialność za swoje zachowanie I szkody jakie może wyrządzić. Nikt nie będzie nikogo ratował przy zgonie, nikt nie będzie po nikim sprzątał, nikt nie będzie nikogo ratował I nikt nie jest odpowiedzialny za niczyje bezpieczeństwo. Każdy pilnuje się sam.
  8. Na DE Party ustalimy formę identyfikacji uczestników imprezy (najlepiej opaskami) oraz kto będzie pilnował listy I wpuszczania ludzi na imprezę.
  9. Identyfikacja uczestnika poprzez okazanie dowodu osobistego. Impreza jest przeznaczona dla osób pełnoletnich.
  10. Obiekt nie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Znajduje się na 1. piętrze bez dostępu do windy. Osoby z niepełnosprawnością biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
  11. Musimy ustalić jak reagujemy na sytuacje niebezpieczne, w tym np. agresywne zachowanie uczestnika imprezy. Z pewnością jakiekolwiek zachowanie czy sytuacja niebezpieczna powodują całkowite przerwanie imprezy w dowolnej porze. Taka osoba na pewno dostanie też bana na Dzienniku Eurowizyjnym bo to jedyna konkretna kara jaką można zastosować, oczywiście pomijając kwestię wezwania policji I działania służb, jeśli dojdzie do aż takiej sytuacji.
  12. Trzeba ustalić co robimy w kwestii ewentualnych opłat za wyrządzone przez kogoś szkody w obiekcie.
  13. Ustalamy też kto wpuszcza osoby według listy I czy I jak sprawdzamy kto co wnosi. Zabrania się wnoszenia na teren Imprez następujących przedmiotów: 1) broń wszelkiego rodzaju (w tym broń biała, noże, sztylety, kastety itp.), 2) wszelkie ostre przedmioty takie jak noże, brzytwy, żyletki czy parasole ze szpikulcem, 3) materiały wybuchowe, pirotechniczne i łatwopalne (dotyczy to również flag i banerów wykonanych z materiałów nie posiadających odpowiedniego certyfikatu trudnopalności), 4) środki i substancje odurzające i psychotropowe, 5) łańcuchy, liny, sznurki itp. o długości przekraczającej 20 centymetrów, 6) substancje radioaktywne, żrące, drażniące, stwarzające zagrożenie chemiczne lub biologiczne (w tym gazy pieprzowe itp.), 7) buty z metalowymi zakończeniami, paski i ozdoby z wystającymi ćwiekami, 😎 wskaźniki laserowe, 9) pałki, drzewce do flag itp., 10) ciężkie i twarde przedmioty mogące być wykorzystane jako pociski (np. kosmetyki w szklanych lub metalowych opakowaniach, puste butelki itp.),
  14. Nikt nie prowadzi depozytu przedmiotów, których wnoszenie I posiadanie w trakcie imprezy jest zabronione.
  15. Zabrania się wprowadzania zwierząt
  16. Na terenie Imprezy w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje całkowity zakaz palenia (dotyczy również tzw. papierosów elektronicznych).
  17. Zabrania się niszczenia tablic informacyjnych, koszy na śmieci, mebli oraz wszelkich innych przedmiotów i mienia, a także samowolnego przemieszczania urządzeń i mienia znajdującego się na terenie Imprezy

Przerwanie lub anulowanie imprezy

  1. Przerywamy imprezę w przypadku jakiejkolwiek sytuacji mogącej sprawiać ryzyko zagrożenia dla uczestników lub obiektu I jego wyposażenia, gdy pojawi się jakakolwiek osoba spoza listy, gdy dojdzie do jakiejkolwiek sytuacji spornej związanej z bezpieczeństwem.
  2. Przerywamy też imprezę gdy osoby dyżurujące nie wykonają odpowiednio swojego zadania lub nie będą chciały go wykonać.
  3. Przerywamy imprezę gdy ktoś coś zniszczy (w tym zwymiotuje na kanapę bo nikt nie będzie tego sprzątał za niego)
  4. Impreza może być anulowana wcześniej jeśli nie dojdzie do porozumienia w kwestii zapisów I/lub chętnych będzie mniej niż 50 osób I/lub jeśli nie znajdą się osoby chętne do pomocy a odpowiedzialność za organizację nadal leżeć będzie tylko po stronie osób, które dobrowolonie się w to zaangażowały (Kamil, Maciej).

Draft będzie omawiany I wspólnie wprowadzać będziemy poprawki.

There is no description yet.

There is no description yet.

Location

The world's first Payment Card. Your mini-terminal.
The world's first Payment Card. Your mini-terminal.
Find out more

Offers/auctions 1

Buy, Support.

Buy, Support. Read more

Created by Organiser:
Tickets & Vouchers • Other
Wejściówka na DEP Poznań
Wejściówka na Dziennik Eurowizyjny Party Poznań
50 zł

Sold: 93 out of 100

Ended

Donations 99

 
Bartosz Kaczmarek
50 zł
 
Hidden data
50 zł
 
Juan Lopez
50 zł
 
Mikołaj Wojtkowiak
50 zł
 
Daniel Seweryniak
50 zł
 
Konrad Kierepka
50 zł
 
Hidden data
hidden
 
Patryk Kopiacki
50 zł
 
Jacek Cyka
50 zł
 
Kajetan Kubisz
50 zł
See more

Comments 1

 
2500 characters
  • JB
    Jakub Bronisz

    Dziekuje i pizdraviam

    50 zł