DEP Poznań #ZAUFAJCIE
DEP Poznań #ZAUFAJCIE
Our users created 1 226 309 fundraisers and raised 1 348 434 527 zł
What will you fundraise for today?
Description
ZASADY UCZESTNICTWA [Draft]
Zapisy ogólne
- Każdy z uczestników imprezy ma obowiązek zapoznać się z niniejszym spisem oraz informacjami dotyczącymi Imprezy
- Udział w zbiórce oznacza akceptację I przestrzeganie poniższych zapisów chociaż nie są one jeszcze pełne bo wiele kwestii musimy ustalić do sierpnia.
- Nikt z nas nie zbiera i nie przetwarza danych osobowych pojawiających się w kontekście zbiórki czy samej imprezy.
Miejsce I termin organizacji DE Party
- Impreza DE PARTY zorganizowana zostanie 19 sierpnia (sobota) 2023 roku w wynajętej sali przy alei Niepodległości 8a w Poznaniu. Start imprezy planowany jest na godzinę 20:00, a koniec przed godziną 6:00.
- Koszt dojazdu do Poznania I noclegu w tym mieście stoi po stronie uczestnika imprezy.
- Termin zostanie zarezerwowany najpóźniej 9 maja po wpłaceniu pełnej I niezwrotnej opłaty, dlatego przy ewentualnym anulowaniu imprezy koszt nie zostanie nam zwrócony.
- Termin imprezy po 9 maja nie ulegnie już zmianie chyba, że dojdzie do nieprzewidzianych sytuacji, w tym także takich ze strony właściciela sali.
- Osobą podpisującą umowę wynajmu sali jest Kamil Żak, jednak nie powinien on brać odpowiedzialności finansowej czy prawnej za organizację imprezy gdyż jest to odpowiedzialność wspólna wszystkich uczestników.
Zbiórka na imprezę
- Składka za udział w imprezie to 50 PLN wpłacone poprzez platformę Zrzutka.pl, którą zarządza Kamil Żak.
- Wpłacenie składki w takiej wysokości oznacza potwierdzenie udziału w imprezie I wpisanie na listę.
- W sytuacji, gdy po 9 maja uczestnik zrezygnuje z udziału w imprezie, może zgłosić osobę na zastępstwo, która będzie zamiast niego wpisana na listę. Kwestię płatności te dwie osoby rozwiązują między sobą. Osoba, która zastąpi nieobecnego musi być przez niego rekomendowana I musi być na grupie Dziennika Eurowizyjnego.
- Składka po 9 maja jest bezzwrotna, chyba, że nastąpi zastępstwo jak w punkcie 3.
- Kwestią finansową w kontekście opłat za wynajem sali zarządza Kamil Żak, który do ustalonego terminu wypłaci pieniądze z platformy zrzutka.pl I przekaże właścicielowi sali, w ten sposób potwierdzając wynajem.
- Koszt wynajęcia Sali przy 100 uczestnikach to 2400 PLN.
- Wszelka nadwyżka finansowa (przy max. 100 osobach jest to 5000 – 2400 = 2600) przeznaczona zostanie na przekąski, środki czystości, napoje bezalkoholowe I dodatkowe rzeczy, które będą nam potrzebne do organizacji imprezy, a o których teraz nie wiemy (np. Mikrofon, dekoracje itp.). Wydatki będą księgowane przy pomocy paragonów I publikowane na grupie Facebook DE Party. W kwestii finansów dotyczących innych spraw niż wynajem sali kontrolę sprawuje Maciej Błażewicz przy współpracy z Kamilem Żakiem.
- W sytuacjach spornych co do wydatków dodatkowych prowadzone będą ankiety na grupie DE Party I decydować będzie większość głosów.
- Impreza jest przewidziana na maksymalnie 100 osób
- Dokładny harmonogram zbiórki zostanie ustalony przez Kamila tak, by w pierwszej kolejności deklarować mogli się członkowie DE Party, a następnie osoby których na grupie nie ma, a są rekomendowane przez ich członków.
Przebieg imprezy
- Impreza planowana jest na 20:00, a jej scenariusz (tj. Ewentualne zabawy/gry/inicjatywy dodatkowe) będzie ustalony wspólnie na grupie DE Party I każdy może brać czynny udział w przygotowaniach I wymyślaniu atrakcji.
- W sali są dostępne głośniki o sporej mocy, a laptopa do puszczania muzyki dostarczy Maciej Błażewicz, który będzie też zawiadował playlistą utworzoną wspólnie przez członków grupy DE Party. Wszelkie pomysły związane z imprezą I puszczaniem muzyki są mile widziane.
- Przekąski I napoje zakupione ze składek są dostępne dla wszystkich. Szukamy osób, które będą nimi zarządzać oraz też pilnować lodówki by nie korzystało z niej 100 osób naraz.
- Napoje alkoholowe przynoszone mogą być przez uczestników już na własny koszt I własną kontrolę.
- Zachęcamy do przynoszenia też dodatkowych przekąsek by było tego dużo.
- Każdy bierze odpowiedzialność za rzeczy które przyniesie, nie ma żadnego specjalnego pomieszczenia na rzeczy osobiste I nikt nie będzie ich pilnował za kogoś.
- Zakupimy sztućce, kubeczki, talerzyki, serwetki I rzeczy potrzebne do serwowania przekąsek. Będą też worki na śmieci.
- Poszukujemy osób, które wspólnie pomogą przy sprzątaniu po imprezie - należy zebrać I wynieść śmieci oraz ogólnie uprzątnąć przed oddaniem sali. Trzeba też zabrać wszystkie niezjedzone przekąski I niewypite napoje.
- W kwestii zaproszenia gościa specjalnego (wykonawcy) ustalimy to już na grupie DE Party.
Bezpieczeństwo
- Impreza ma charakter prywatny I chociaż są osoby, które ją “spinają” to takie osoby nie są odpowiedzialne za bezpieczeństwo uczestników, a impreza nie jest imprezą masową, w związku z tym nie jest wymagana ochrona.
- Każdy bierze odpowiedzialność za swoje zachowanie, za swoje rzeczy, za swój stan upojenia oraz każdy powinien dbać o bezpieczeństwo swoje I innych.
- Konieczne jest ustalenie dyżurów przy drzwiach (zamykanych na klucz), dyżurów przy lodówce, dyżurów sprzątających I wszelkich innych które będą potrzebne, a wszystkie osoby zgłaszające się muszą takie zadania (ustalone wspólnie) odpowiednio wykonać.
- Trzeba ustalić kwestię wychodzenia na papierosa na zewnątrz by nie wychodzić za dużym tłumem i żeby drzwi się co chwilę nie otwierały.
- W budynku znajduje się jeden duży klub, a dodatkowo w ścisłej okolicy są dwa inne. Należy bardzo uważać na osoby postronne które mogą przez pomyłkę lub celowo próbować dostać się na naszą prywatną imprezę.
- Obowiązuje kategoryczny zakaz wpuszczania kogokolwiek kogo nie ma na liście.
- Każdy bierze odpowiedzialność za swoje zachowanie I szkody jakie może wyrządzić. Nikt nie będzie nikogo ratował przy zgonie, nikt nie będzie po nikim sprzątał, nikt nie będzie nikogo ratował I nikt nie jest odpowiedzialny za niczyje bezpieczeństwo. Każdy pilnuje się sam.
- Na DE Party ustalimy formę identyfikacji uczestników imprezy (najlepiej opaskami) oraz kto będzie pilnował listy I wpuszczania ludzi na imprezę.
- Identyfikacja uczestnika poprzez okazanie dowodu osobistego. Impreza jest przeznaczona dla osób pełnoletnich.
- Obiekt nie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Znajduje się na 1. piętrze bez dostępu do windy. Osoby z niepełnosprawnością biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
- Musimy ustalić jak reagujemy na sytuacje niebezpieczne, w tym np. agresywne zachowanie uczestnika imprezy. Z pewnością jakiekolwiek zachowanie czy sytuacja niebezpieczna powodują całkowite przerwanie imprezy w dowolnej porze. Taka osoba na pewno dostanie też bana na Dzienniku Eurowizyjnym bo to jedyna konkretna kara jaką można zastosować, oczywiście pomijając kwestię wezwania policji I działania służb, jeśli dojdzie do aż takiej sytuacji.
- Trzeba ustalić co robimy w kwestii ewentualnych opłat za wyrządzone przez kogoś szkody w obiekcie.
- Ustalamy też kto wpuszcza osoby według listy I czy I jak sprawdzamy kto co wnosi. Zabrania się wnoszenia na teren Imprez następujących przedmiotów: 1) broń wszelkiego rodzaju (w tym broń biała, noże, sztylety, kastety itp.), 2) wszelkie ostre przedmioty takie jak noże, brzytwy, żyletki czy parasole ze szpikulcem, 3) materiały wybuchowe, pirotechniczne i łatwopalne (dotyczy to również flag i banerów wykonanych z materiałów nie posiadających odpowiedniego certyfikatu trudnopalności), 4) środki i substancje odurzające i psychotropowe, 5) łańcuchy, liny, sznurki itp. o długości przekraczającej 20 centymetrów, 6) substancje radioaktywne, żrące, drażniące, stwarzające zagrożenie chemiczne lub biologiczne (w tym gazy pieprzowe itp.), 7) buty z metalowymi zakończeniami, paski i ozdoby z wystającymi ćwiekami, 😎 wskaźniki laserowe, 9) pałki, drzewce do flag itp., 10) ciężkie i twarde przedmioty mogące być wykorzystane jako pociski (np. kosmetyki w szklanych lub metalowych opakowaniach, puste butelki itp.),
- Nikt nie prowadzi depozytu przedmiotów, których wnoszenie I posiadanie w trakcie imprezy jest zabronione.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt
- Na terenie Imprezy w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje całkowity zakaz palenia (dotyczy również tzw. papierosów elektronicznych).
- Zabrania się niszczenia tablic informacyjnych, koszy na śmieci, mebli oraz wszelkich innych przedmiotów i mienia, a także samowolnego przemieszczania urządzeń i mienia znajdującego się na terenie Imprezy
Przerwanie lub anulowanie imprezy
- Przerywamy imprezę w przypadku jakiejkolwiek sytuacji mogącej sprawiać ryzyko zagrożenia dla uczestników lub obiektu I jego wyposażenia, gdy pojawi się jakakolwiek osoba spoza listy, gdy dojdzie do jakiejkolwiek sytuacji spornej związanej z bezpieczeństwem.
- Przerywamy też imprezę gdy osoby dyżurujące nie wykonają odpowiednio swojego zadania lub nie będą chciały go wykonać.
- Przerywamy imprezę gdy ktoś coś zniszczy (w tym zwymiotuje na kanapę bo nikt nie będzie tego sprzątał za niego)
- Impreza może być anulowana wcześniej jeśli nie dojdzie do porozumienia w kwestii zapisów I/lub chętnych będzie mniej niż 50 osób I/lub jeśli nie znajdą się osoby chętne do pomocy a odpowiedzialność za organizację nadal leżeć będzie tylko po stronie osób, które dobrowolonie się w to zaangażowały (Kamil, Maciej).
Draft będzie omawiany I wspólnie wprowadzać będziemy poprawki.
There is no description yet.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Create a tracking link to see what impact your share has on this fundraiser.
Location
Offers/auctions 1
Buy, Support.
Buy, Support. Read more
Created by Organiser:
50 zł
Sold: 93 out of 100
Dziekuje i pizdraviam