Pierwszy wywiad z cyklu "Jak zbierać skutecznie"

Napisano 23 marca, 2015. Aktualizacja: 8 grudnia, 2023.
Pierwszy wywiad z cyklu "Jak zbierać skutecznie"

Prezentujemy pierwszy z cyklu wywiadów z organizatorami zrzutek, którzy zebrali na zrzutka.pl z sukcesem.

Rozmawiamy z Panią Roksaną, która była organizatorem zrzutki "DLA DRUŻYNY A". Przy okazji gratulujemy uzbieranych 104% :)

Zrzutka.pl: W jaki sposób zrzutka była promowana/reklamowana?

Pani Roksana: Zrzutka była organizowana dla trojaczków "Drużyny A", posiadają oni swoją stronę na portalu Facebook oraz mama dzieci prowadzi rodzinnego bloga: "Miłość do potęgi trzeciej". To tam odbywała się promocja, reklama zrzutki. Drużyna A ma sporą liczbę lajków, dlatego też nie trudno było prosić o wpłaty. Dodatkowo na wszystkich grupach, do których należę, a także wśród moich znajomych oraz na fanpage'u mojego syna akcja była promowana.

Zrzutka.pl: Która z promocji okazała się najbardziej skuteczna, dzięki czemu odnotowano najwięcej wpłat?

Pani Roksana: Zdecydowanie reklama na Facebooku :) Dzieciaki są cudne, ale i bardzo chore, utrzymać trójkę zdrowych jest ciężko, a co dopiero takich, które wymagają leczenia. Ludzie to rozumieli.

Zrzutka.pl: Jakie działania warto polecić użytkownikom zrzutka.pl, by zebrali na swoich zrzutkach promowanych jak najwięcej?

Pani Roksana: Po pierwsze nie zanudzać długimi opisami, konkretnie dla kogo, na co. Nie narzucać, że ktoś coś "musi", a zachęcać "bez was to się nie uda", bo taka jest prawda. Miło i kulturalnie, na zasadzie kumpelska relacja, ale pełna szacunku.

Zrzutka.pl: Dodatkowe uwagi/spostrzeżenia?

Pani Roksana: Karma wraca :):):) Pomagajcie!!!

Tym miłym i optymistycznym akcentem warto podsumować powyższy wywiad. Jak widać udział działań na Facebooku jest ogromny, a zachowanie przy tym życzliwości, kultury, zrozumienia dla odbiorców i prostoty wypowiedzi daje moc, dzięki której można uzbierać więcej niż 100% :)


Warto również poznać rady innych organizatorów udanych zrzutek, których udzielili w naszych pozostałych wywiadach:


Facebook Twitter