Dlaczego zrzutka.pl jest wyjątkowa?

Napisano 15 kwietnia, 2015 przez Izabela

Czyli czym różnimy się od innych portali crowdfundingowych. 


Zrzutka.pl to nie typowy portal "crowdfundingowy", choć często tak jesteśmy odbierani. Nie mamy nic przeciwko klasyfikowaniu nas w ten sposób jednak podstawowe różnice między zrzutka.pl a "zwykłym" crowdfundingiem można zawrzeć w 2 punktach:

1. Organizatorzy przyjmują wpłaty bezpośrednio do swojej "wirtualnej portmonetki", którą organizują na zrzutka.pl zakładając zrzutkę (wypłaty ze zrzutka.pl mogą robić w dowolnej ilości, na dowolne konto i w dowolnym czasie). 

2. Zebrane środki bez potrącania prowizji trafiają bezpośrednio na konto, na które wypłatę zleci Organizator. Prowizja NIE jest pobierana od zebranych kwot jak to zwykle działa na portalach crowdfundingowych (np. siepomaga.pl pobiera około 6% zebranych kwot, dla polakpotrafi.pl jest to około 10%). Na zrzutka.pl prowizja dodawana jest jedynie do wpłat błyskawicznych obsługiwanych przez przelewy24, natomiast zwykłym przelewem można wpłacać ZA DARMO (kosztów nie ponosi ani wpłacający ani Organizator) - reguluje to jasny i przejrzysty cennik zrzutka.pl.

Oprócz otwartego informowania o naszych prowizjach i o tym za co trzeba płacić, a co jest za darmo, staramy się by wszystkie obowiązujące u nas zasady były zrozumiałe i klarowne. Dlatego też w prosty i wyraźny sposób informujemy o tym jak wyglądają schematy weryfikacji zrzutek na zrzutka.pl (czytaj) oraz czy i jakie obowiązki względem urzędu skarbowego generuje zbieranie pieniędzy na "zrzutce" (czytaj).

Wspomnieliśmy również o tym, że jesteśmy jak "allegro" do zbiórek. O co chodzi?

Jak zauważyliście zrzutka.pl można używać za darmo. Możemy tak działać, ponieważ przyjęty przez nas model biznesowy zakłada zarabianie głównie na dobrowolnych opłatach za funkcje "premium" takie jak wyświetlenie zrzutki na liście zrzutek publicznych (zrzutka.pl/lista) i indeksowanie jej w google (tak by była możliwa do znalezienia w wyszukiwarkach), wyróżnienia (tj. wyświetlanie na liście zrzutek publicznych na najwyższej możliwej pozycji), aliasy (przyjazne linki w formacie zrzutka.pl/twoj-link) czy płatne reklamy na stronie głównej zrzutka.pl oraz na wszystkich zrzutkach na naszym portalu (w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu między opisem, a komentarzami na każdej ze zrzutek). 

Czy warto kupować funkcje premium? 

Indeksowanie w wyszukiwarkach i wyświetlenie na liście zrzutek publicznych (status "publiczna") może pomóc w zebraniu założonej kwoty. Podobnie jak ustawienie prostego do zapamiętania adresu (aliasu) i wyróżnienia na liście zrzutek. Reklamy na stronie głównej zrzutka.pl oraz na wszystkich zrzutkach mogą zwiększyć zasięg Twojej zrzutki, jednak największą moc ma Twoje stałe zaangażowanie. 

Pamiętaj! Stosując się do zaleceń z naszych trzech mini-wywiadów z organizatorami zrzutek, które odniosły sukces (czytaj: wywiad 1, wywiad 2 i wywiad 3), możesz zebrać na zrzutka.pl tyle ile potrzebujesz NIE PONOSZĄC ŻADNYCH KOSZTÓW! (zobacz).


Aby dodać komentarz lub

Nikt jeszcze nie dodał komentarza, możesz być pierwszy!

Zrzutka.pl używa plików cookies niezbędnych do działania strony, a także takich służących do analizy ruchu oraz pozwalających nam na optymalizację działania serwisu. Używamy także cookies niezbędnych do skutecznego marketingu usług własnych. Czytaj więcej: polityka prywatności.

Uwaga - zmianie uległa nasza polityka prywatności.