Jak skutecznie zbierać pieniądze online?

Napisano 23 września, 2020. Aktualizacja: 23 lipca, 2024.
Jak skutecznie zbierać pieniądze online?

Ten rok obfitował w wiele nowości na zrzutce. Obejrzyj nasz materiał aby się z nimi zapoznać. Dowiesz się też jak skutecznie zbierać środki online, jak właściwie przygotować się do zorganizowania zrzutki oraz jakich błędów się wystrzegać.


Webinar: FUNDRAISING ONLINE

Obejrzyj poniższe nagranie, aby poznać odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  1. Jak przygotować się do zorganizowania zrzutki?
  2. Jakich błędów wystrzegać się przy organizacji zrzutek?
  3. Jak korzystać z aktualności, widgetów i adresów śledzących?
  4. Czym są i jak działają zrzutki patronowane oraz jak z nich korzystać?
  5. Czym różnią się zrzutki cykliczne od jednorazowych oraz jak je uruchomić?
  6. Czym są posty i w jaki sposób mogą przełożyć się na ilość i wysokość wpłat? 

Uwaga! Od czasu webinaru na zrzutce trochę się zmieniło. Rady zawarte w filmie są ponadczasowe, ale widok edycji z czasem się zmienił - po aktualne instrukcje edycji zrzutki zajrzyj tu


Pod filmem znajdziesz spis treści, który ułatwi Ci dotarcie do interesujących momentów.

Spis treści

INSTRUKCJA:

01:20 - Jak przygotować się do zorganizowania zrzutki?

02:41 - zespół

03:16 - budżet

04:15 - termin

05:03 - grupy docelowe

09:31 - kanały dotarcia

10:10 - grupy wsparcia

10:48 - grupy promocji

11:52 - oprawa graficzna

13:10 - materiały wideo

13:58 - opis akcji

15:06 - oferty (dawniej nagrody)

15:37 - wybór platformy

16:41 - testowa akcja

17:10 - komunikaty

17:51 - narzędzia promocji

19:19 - harmonogram komunikacji

19:40 - harmonogram działań marketingowych

19:54 - aukcje charytatywne

20:33 - podsumowanie i rozliczenie

BŁĘDY:

21:40 - działanie bez planu

22:13 - brak zgody beneficjenta

22:37 - cover w social mediach

23:04 - brak dokumentacji i kosztorysu

23:26 - spam

24:11 - widget (kod)

24:30 - adres śledzący to nie alias

24:38 - łamanie prawa

25:05 - nic nie mówiący tytuł i opis

25:19 - brak komunikacji z darczyńcami

25:38 - brak działań promocyjnych

27:43 - problemy podczas weryfikacji

NOWOŚCI:

34:45 - jak dodawać aktualności, podziękowanie za wpłatę i Facebook tracking pixel?

38:22 - jak zweryfikować swoje konto?

41:08 - jak utworzyć widget?

42:40 - jak utworzyć adres śledzący?

44:08 - jak stworzyć widget do adresu śledzącego?

45:52 - jak dodać aktualności?

46:52 - czym są zrzutki patronowane i jak z nich korzystać? (link do prezentacji przewodnika po zrzutkach patronowanych: http://bit.ly/przewodnik-patronowana)

51:49 - czym są zrzutki cykliczne i jak z nich korzystać? (link do prezentacji przewodnika po zrzutkach cyklicznych: http://bit.ly/przewodnik-cykliczna)

57:31 - przykład działania zrzutki patronowanej

58:50 - przykład działania zrzutki cyklicznej

1:00:50 - czym są posty i w jaki sposób mogą przełożyć się na ilość i wysokość wpłat?

1:01:12 - jak dodawać oferty?

1:03:03 - jak dodawać posty do ofert?

Dlaczego warto założyć własną zrzutkę?

  1. W przeciwieństwie do innych portali do zakładania zbiórek - nie pobieramy prowizji! Prowizja nie jest pobierana ani podczas dokonywania wpłaty na Twoją zrzutkę, ani podczas zlecania przez Ciebie wypłaty zebranych środków. Wypłacasz dokładnie tyle, ile zdecydują się przekazać Ci osoby wspierające Twoją zrzutkę. 
  2. Posiadamy przejrzysty, zrozumiały regulamin. Znajdziesz w nim wszystkie potrzebne i ważne informacje, które są przekazane w taki sposób, aby nie wzbudzały żadnych wątpliwości. Twoje zaufanie i bezpieczeństwo jest dla nas kluczowe.
  3. Elastyczność zrzutki, która pozwala na zmianę założonego celu (ilości środków do zebrania) oraz daty zakończenia zrzutki.
  4. Dostępność zebranych środków. W każdej chwili możesz zlecić wypłatę zebranych środków, nawet jeśli nie został jeszcze osiągnięty założony cel zrzutki, a także jeśli Twoja zrzutka została już zakończona.
  5. Profesjonalna obsługa. Staramy się zapewnić Ci najwyższe standardy obsługi klienta. Na Twoje pytania oraz potrzebną pomoc, przez 7 dni w tygodniu od 9-21, czekają osoby, które wykazują się ogromną serdecznością, życzliwością oraz dużymi pokładami cierpliwości, dlatego możesz poczuć się jako część naszej zrzutkowej rodziny.
  6. Popularność wśród Polaków, szeroka baza odbiorców, prosta i łatwa do zapamiętania nazwa “Zrzutka.pl”. Jesteśmy dumni, że zaufało nam już tyle osób oraz cieszymy się, że możemy podzielić się z Tobą naszą bazą odbiorców.
  7. Szybkość zakładania zrzutki. Założenie zrzutki jest bardzo proste, a tym samym zajmuje jedynie kilka minut. W każdej chwili możesz założyć swoją zrzutkę na dowolny cel!

Dodatkowe plusy, które warto wymienić:

  1. Zrzutka stale zaskakuje! Nasz kreatywny i zaangażowany zespół cały czas pracuje nad kolejnymi nowościami i ulepszeniami. W ostatnim czasie udało nam się wdrożyć: 
    zrzutki cykliczne,
    zrzutki patronowane,
    posty do ofert,
    - dodatkowe funkcje w Twojej zrzutce: atrakcyjne aktualności, oferty, licytacje i wiele więcej.
    O wszystkich nowościach dowiesz się z naszego bloga: zrzutka.pl/blog.  
  2. Jesteśmy Krajową Instytucja Płatniczą, co oznacza, że podlegamy pod Komisję Nadzoru Finansowego, a także przeprowadzamy dokładne weryfikacje organizatorów oraz zrzutek (Zobacz, jak bezpiecznie korzystać ze zrzutka.pl). To wszystko składa się na fakt, iż u nas możesz czuć się bezpiecznie.
  3. Powołaliśmy do życia Fundację To się uda, bo głęboko wierzymy, że razem z naszą społecznością możemy dużo więcej. Zespół osób, które zebraliśmy wokół fundacji, chce wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie ze świata crowdfundingu, efektywnie zbierając środki dla najbardziej potrzebujących.
  4. Słuchamy Was! Twój głos jest dla nas najważniejszy, dlatego przyjmujemy wszystkie sugestie dotyczące naszego narzędzia. Niejednokrotnie są one dla nas źródłem inspiracji, a tym samym przekładają się na kolejne nowości i udogodnienia w korzystaniu ze Zrzutka.pl. Dziękujemy!

Po więcej pomocnych treści zajrzyj do tych wpisów: Kluczowe rady dla organizatorów zrzutek, Jak z sukcesem zorganizować zrzutkę? Poradnik i checklista dla organizatorów



Facebook Twitter